陳奕迅 浮誇

陳奕迅Boxing Day演繹《浮誇》超水準 風騷重提MAMA演出如何震懾韓星

最新娛聞

廣告

一共開25場嘅陳奕迅《Fear and Dreams演唱會》前晚進入第14晚Boxing Day,演出本身每晚都有Encore環節,但Eason在「拆禮物日」這天的Talk位,因被觀眾熱情打動,即場清唱《浮誇》,簡直重回演唱水平的顛峰,結果歡呼聲炸裂紅館,連Eason自己亦大為滿意,更重演2014年於MAMA演出《浮誇》震懾全場,連韓星都睇到呆咗的畫面!

陳奕迅 浮誇 Eason重演當年於MAMA演唱《浮誇》時大班韓星在台下看他演出目瞪口呆的樣子
Eason重演當年於MAMA演唱《浮誇》時大班韓星在台下看他演出目瞪口呆的樣子(圖片來源:YouTube@easonchan)
陳奕迅 浮誇 Eason於2014年演唱《浮誇》,台下的大班韓星看到極為專注
Eason於2014年演唱《浮誇》,台下的大班韓星看到極為專注(圖片來源:YouTube@MAMA Music Awards)

「唔好俾韓國人型晒先得㗎」

Eason來到Talk位時,詢問觀眾為何演唱會只開始了一會便大嗌:「 我真係好好奇,係第三隻歌,點解你哋要叫我名,我好想知。」觀眾大叫: 「掛住你呀!」他答道:「我知啦,你哋有禮貌有家教,所以你哋叫 Eason…..唔係叫『呀喂』!哈哈。」

Eason鼓勵大家唔好介意自己跳舞肉酸:「我排舞時同dancers 跳 ,佢哋叫我做啲動作,我覺得自己好核突,所以我排舞唔望鏡㗎,從來唔知自己跳成點,隻腳又粗額頭又闊,哈哈哈…」

跳舞一向是韓國歌手的強項,Eason則表示最緊要有自己的態度,又不經意提起2014年演韓國的MAMA音樂頒獎禮自己的演出如何令韓星也驚訝:「但係既然我都做得,我鼓勵大家,一齊同我跳!記住!做任何事最緊要係有態度!唔好唔型、唔好比韓國人型晒先得㗎!你睇我唱《浮誇》時,佢哋個啲樣…」

陳奕迅 浮誇 Eason當年演繹難度極高的《浮誇》
Eason當年演繹難度極高的《浮誇》(圖片來源:YouTube@MAMA Music Awards)
陳奕迅 浮誇 當年大班韓星於台下聽《浮誇》時如癡如醉
當年大班韓星於台下聽《浮誇》時如癡如醉(圖片來源:YouTube@MAMA Music Awards)

爆發力超強 重回演出高峰

然後Eason扮出韓星於台下睇他演唱《浮誇》目瞪口呆的樣子,全場拍掌歡呼,Eason又說:「要有態度!但都係要低調…哈哈。唱《浮誇》?條片係YouTube呀,隨時上去睇啦。唔得啦,我老啦……」

不過觀眾不肯罷休,仍是大叫,Eason超搞笑道,「其實我唱得好差呀,其實我咪嘴㗎成個騷….」觀眾終於打動到他,Eason說:「好啦,好啦….老實講佢哋(樂隊)冇練㗎…有冇我隻CD呀?播出來俾我對嘴啦,哈哈哈….算啦,既然你哋咁想聽,Christmas Special唱幾句啦….個個拿住部電話係度拍,一陣又話我唱錯,我聽日又俾人話啦!」接著樂隊用一隻琴伴著他清唱了《浮誇》半段,雖然Eason一開始又甩轆忘詞,但後段逐漸進入狀態,爆發力超強。

陳奕迅 浮誇 Eason表示要有態度,更指唔可以俾韓星威晒
Eason表示要有態度,更指唔可以俾韓星威晒(圖片來源:YouTube@easonchan)
陳奕迅 浮誇 陳奕迅今個個唱狀態大勇,可以看出他甚滿意自己的表現
陳奕迅今個個唱狀態大勇,可以看出他甚滿意自己的表現(圖片來源:大會提供)

拆禮物日Encore唱《還有甚麼可以送給你》《沙龍》

來到安歌環節,因之前平安夜、聖誕節觀眾不肯離場,搞到他要再度encore,Eason今晚唱了《還有甚麼可以送給你》,觀眾又再不肯離開,叫了15分鐘之後,Eason再度出場唱多一首《沙龍》,同時宣布27號晚休息,28號因不再是聖誕節故個唱會返回正常軌道。

陳奕迅 浮誇 陳奕迅encore時唱出多一首《沙龍》
陳奕迅encore時唱出多一首《沙龍》(圖片來源:大會提供)

肥仔瘋狂跳舞 193怕遮住觀眾唔敢企起身

拆禮物日Eason騷有周秀娜、193及肥仔,湯令山及女朋友Moon等支持,肥仔更看得非常投入,似已經學齊Eason台上《重口味》及《打得火熱》所有舞步,跟著不停狂跳,而旁邊的193可能怕自己身高會影響後面睇騷觀眾,所以不敢起身,只在座位搖來搖去。

陳奕迅 浮誇 肥仔興奮到跳晒舞
肥仔興奮到跳晒舞(圖片來源:YouTube@easonchan)
陳奕迅 浮誇 側邊嘅193驚阻到人,唔敢企起身睇騷
側邊嘅193驚阻到人,唔敢企起身睇騷(圖片來源:YouTube@easonchan)

陳奕迅 26 Dec Talk Part唱《浮誇》:

陳奕迅 2014年MAMA唱《浮誇》:

MIRROR四子翻唱《富士山下》獲讚「唱得最好」

其實Eason今次的演唱會獲唔少人都讚聲線比之前紅館個唱高質,Encore時段唱出《抱擁這分鐘》同《黃金時代》,更加「回到20年前水準」,日前Eason開騷時,連MIRROR去年翻唱其歌曲《富士山下》的一段影片都翻Hit,更有網民指上Google搜尋《富士山下》,第一個出來的結果係MIRROR,有鏡粉更大讚4位翻唱的MIRROR成員姜濤Anson Lo盧瀚霆)、Edan(呂爵安)及Jer(柳應廷),唱得好聽過原唱的Eason!惹來一番爭論!

大批鏡粉留言指:「我未聽過呢首歌,我再找原唱者聽,Sor不是偏心,但真係MIRROR 4人唱得最好(成日想recall mirror版聽)」、「我同你一樣啱啱先搵到原唱者係邊個,但係冇聽晒陳奕迅同埋李克勤唱完成首歌,因為佢哋唱到好悶,同埋唱到一啲感覺都冇!」

陳奕迅 浮誇 富士山下 MIRROR四位成員去年4月現身《CHILL CLUB》翻唱《富士山下》。
MIRROR四位成員去年4月現身《CHILL CLUB》翻唱《富士山下》。(圖片來源:YouTube@ViuTV)
陳奕迅 浮誇 富士山下 鏡粉都大讚四人唱得好聽過原唱Eason。
鏡粉都大讚四人唱得好聽過原唱Eason。(圖片來源:YouTube@ViuTV)

健吾評價:真心癲

有不少網民都批評這些鏡粉太誇張,更力撐原唱Eason才是唱得最好聽,紛紛留言指:「覺得個別鏡粉太誇張,過份咗,做多咗」、「就嚟連林子祥梅艷芳張學友都唔及 mirror 唱得好聽」、「佢哋d套路嚟架,見其他歌手唱功勁,就話mirror有感情,到其他歌手有唱功有感情,就話mirror把聲比較有辨識度,到其他歌手有唱功有感情有辨識度,唔好意思,mirror人品好又謙虛又勤力」連KOL健吾都有出po評價這班鏡粉「真心癲」。

陳奕迅 浮誇 富士山下 鏡粉的留言引來健吾出po。
鏡粉的留言引來健吾出po。(圖片來源:FB@健吾)
陳奕迅 浮誇 富士山下 不少網民指部份鏡粉「做多咗」。
不少網民指部份鏡粉「做多咗」。(圖片來源:網民留言截圖)

上Google搜尋第一位

有網民更發文說:「留意到Google搜尋《富士山下》第一個結果係MIRROR,係咪應該去信Google要求佢俾個交代。正式將呢首歌當係鏡歌。利申:愛鏡,聽咗好多次」但之後又「戴頭盔」補充:「Btw 我私心喜歡 Error多啲」健吾亦笑問他:「你有冇撩耳c?」不過亦有網民指不同用戶在Google的搜尋結果可能都會有所不同。

陳奕迅 浮誇 富士山下 有網民指在Google搜尋《富士山下》,第一個結果係MIRROR。
有網民指在Google搜尋《富士山下》,第一個結果係MIRROR。(圖片來源:FB截圖)
陳奕迅 浮誇 富士山下
(圖片來源:網民留言截圖)
陳奕迅 浮誇 富士山下 唔同用戶搜尋結果可能唔同。
唔同用戶搜尋結果可能唔同。(圖片來源:YouTube截圖)
陳奕迅 浮誇 富士山下 MIRROR版的《富士山下》影片有240多萬人瀏覽,Eason官方版的《富士山下》,瀏覽量更有320多萬。
MIRROR版的《富士山下》影片有240多萬人瀏覽,Eason官方版的《富士山下》,瀏覽量更有320多萬。(圖片來源:YouTube@Eason Chan)

MIRROR版《富士山下》:

ERROR版《富士山下》:

Eason原唱版《富士山下》:

大家鍾意邊個版本多啲?

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:YouTube@easonchan、YouTube@MAMA Music Awards