陳思圻

《愛回家》人氣女角離巢大解放 酒樓high爆性感演唱引熱議

最新娛聞

廣告

TVB的處境喜劇《愛·回家之開心速遞》劇組近期「大地震」,繼飾演「熊心如」的蘇韻姿宣佈離巢TVB後,飾演「細龍生」的鄭世豪亦傳出因合約價格問題而選擇不續約。而早已離巢TVB的「細龍太」陳思圻(前藝名陳偉琪),現時的發展可謂一片光明,近日陳思圻更驚喜現身酒樓性感演唱,引起一眾網民熱議……

陳思圻酒樓性感演唱超吸睛

陳思圻日前在某公司的週年慶中擔任表演嘉賓,她以一身鑲滿亮片的緊身短裙上陣,大方騷美腿和傲人身材。陳思圻邊唱邊穿梭於人群之中,表現得相當投入,任影唔嬲之餘仲超親民與在場的觀眾互動,令現場氣氛十分高漲!

陳思圻 陳思圻早前現身某公司的週年慶。(圖片來源:小紅書圖片)
陳思圻早前現身某公司的週年慶。(圖片來源:小紅書圖片)
陳思圻 陳思圻以一身鑲滿亮片的緊身短裙上陣。(圖片來源:小紅書圖片)
陳思圻以一身鑲滿亮片的緊身短裙上陣。(圖片來源:小紅書圖片)
陳思圻 陳思圻仲大方與現場觀眾互動!(圖片來源:小紅書圖片)
陳思圻仲大方與現場觀眾互動!(圖片來源:小紅書圖片)

陳思圻獲網民激讚

陳思圻性感演唱的片段一出,隨即引起網民的熱議,大家更齊齊表示十分掛住「細龍太」:「係細龍太啊!真係好掛住佢」、「她真的好討喜,就算演壞人也討厭不起來」、「細龍太消失一排圓潤了」、「細龍太真的又好看又有身材」

陳思圻 陳思圻現時已離巢TVB。(圖片來源:IG@vthechan)
陳思圻現時已離巢TVB。(圖片來源:IG@vthechan)
陳思圻 陳思圻性感現身獲網民激讚。(圖片來源:IG@vthechan)
陳思圻性感現身獲網民激讚。(圖片來源:IG@vthechan)
陳思圻 陳思圻在《愛回家》中擁有頗高的人氣。(圖片來源:IG@vthechan)
陳思圻在《愛回家》中擁有頗高的人氣。(圖片來源:IG@vthechan)
陳思圻 陳思圻與鄭世豪的「細龍CP」十分受歡迎。(圖片來源:IG@vthechan)
陳思圻與鄭世豪的「細龍CP」十分受歡迎。(圖片來源:IG@vthechan)

陳思圻中門大開露黑絲搶Fo 「胸狠」睇科技展勁火辣

已離開劇組嘅《愛回家》「細龍太」陳思圻經常以性感打扮示人,被封為「新一代咪神」。近日陳思圻就現身藝術科技展,以中門大開露黑絲的造型完美搶Fo,性感打扮現身的她更成為現場焦點……

陳思圻中門大開性感露黑Bra

近日澳門舉行藝術科技巡展,邀請多位藝人到場支持宣傳,其中憑《愛回家》「細龍太」一角成功彈起嘅陳思圻亦有到場打卡。出名身材好又經常以性感打扮示人嘅陳思圻,今次當然冇令網民失望,以白色西裝套裝上陣,不過上衣就只穿上黑色蕾絲Bra,拉開外套玩中門大開,非常性感,搞到同場其他嘉賓都忍唔住上前同佢合照,成為全場嘅集郵對象。

陳思圻 陳思圻中門大開,大曬黑色蕾絲Bra!(圖片來源:IG@vthechan)
陳思圻中門大開,大曬黑色蕾絲Bra!(圖片來源:IG@vthechan)
陳思圻 呢個角度睇真係好震撼!(圖片來源:IG@vthechan)
呢個角度睇真係好震撼!(圖片來源:IG@vthechan)
陳思圻 大家都爭住同佢合照。(圖片來源:IG@vthechan)
大家都爭住同佢合照。(圖片來源:IG@vthechan)
陳思圻 真係性感。(圖片來源:IG@vthechan)
真係性感。(圖片來源:IG@vthechan)

陳思圻鬼妹仔性格 向來愛作性感打扮

擁有36E傲人身材嘅陳思圻,多年前從加拿大回流香港。一直都係鬼妹仔性格嘅陳思圻經常於社交平台大派福利。早前到西貢參加下水禮嘅陳思圻,當然不忘派福利俾粉絲,上傳多張身穿低胸泳衣嘅照片上IG,網民都紛紛留言大讚,仲有網民話想睇近鏡添。

陳思圻 陳思圻早前在西貢參加下水禮。(圖片來源:IG@vthechan)
陳思圻早前在西貢參加下水禮。(圖片來源:IG@vthechan)
陳思圻 經常以性感打扮示人。(圖片來源:IG@vthechan)
經常以性感打扮示人。(圖片來源:IG@vthechan)
陳思圻 胸壓草泥馬。(圖片來源:IG@vthechan)
胸壓草泥馬。(圖片來源:IG@vthechan)

撰文:東方新地圖片來源:小紅書圖片、IG@vthechan