陳自瑤

41歲陳自瑤豪派「重量級」福利 完美曲線盡現極度吸睛!

最新娛聞

廣告

41歲陳自瑤(Yoyo)之前拍攝豐胸廣告,大家已經見識過佢嘅fit爆身材,近日陳自瑤在社交平台分享2年前拍廣告花絮照,再派一次「重量級」福利畀粉絲,相當震撼!

陳自瑤晒舊照 完美曲線盡現

陳自瑤在相中身穿白色性感服飾,完美曲線盡收眼底,極度吸睛!陳自瑤說︰「藍天與白雲,很喜歡的一組花絮照。兩年前的花絮照 ,大家期待新一輯廣告嗎?」

陳自瑤 廣告 認真不得了!
認真不得了!(圖片來源:IG@chenchiyiu)
陳自瑤 廣告
(圖片來源:IG@chenchiyiu)
陳自瑤 廣告
(圖片來源:IG@chenchiyiu)
陳自瑤 廣告
(圖片來源:IG@chenchiyiu)

陳自瑤豐胸代言廣告靚相出爐

陳自瑤2年前先後勝出配音真人騷《好聲好戲》及帶貨節目《識貨》,無論演技及主持能力都備受讚賞,更獲得「綜藝女神」稱號﹗人氣升的陳自瑤最近以七位數字酬勞續約做廣告代言人,雖然升呢女一,YoYo一樣博到盡,毫不錫身。拍攝當天YoYo以bar top 短褲上陣,陽光海灘下在浪茄海灘取景,為新一輯廣告拍攝平面及電視廣告。

陳自瑤 廣告 陳自瑤 拍攝採訪當天身穿一件頭黑色泳衣,但原來仲有更性感的白色比堅尼!
拍攝採訪當天身穿一件頭黑色泳衣,但原來仲有更性感的白色比堅尼!(圖片來源:廣告截圖)
陳自瑤 廣告 陳自瑤 新一輯廣告在網上和鬧市廣告牌都可以看到!
新一輯廣告在網上和鬧市廣告牌都可以看到!(圖片來源:廣告截圖)
陳自瑤 廣告 陳自瑤
(圖片來源:廣告截圖)
陳自瑤 廣告 陳自瑤 YoYo已連多年擔任同一代言。
YoYo已連多年擔任同一代言。(圖片來源:廣告截圖)
陳自瑤 廣告 陳自瑤 YoYo 豐胸 代言 續約
陳自瑤YoYo接受娛樂新聞台訪問時,外披西裝大褸內穿黑色bra top﹗(圖片來源:無綫娛樂新聞台截圖)

YoYo水著豐胸廣告逐格睇

生日準時出新片

邁入40歲的陳自瑤,關注的話題亦配合年紀而有改變 ,生日前夕準時在youtube推出新影片,對住鏡頭講足十多分鐘,滔滔不絕分享養生心得,仲好貼心準備「大字報」分享細節,觀眾都讚佢早餐Look好靚,推介亦十分貼心:

「大家可能都知道我自己一直以黎都好注重養生🌿 而早餐對於身體來講好緊要 一定要食得好 而我平時會食啲咩早餐? 點樣做到簡單方便又有營養💪 想知?😝 就快啲去睇片啦💕」

陳自瑤YoYo出海拍廣告

YoYo性感出海到偏遠沙灘拍攝廣告,天未光開工拍到太陽落山,不過YoYo依然神采飛揚,狀態極佳,廣告其中一個造型是黑色bra top襯熱牛,外披西裝大褸,性感又不失型格﹗

陳自瑤 廣告 陳自瑤下月40歲,外貌同身形都保持得好好,是圈中出名凍齡人母﹗
陳自瑤下月40歲,外貌同身形都保持得好好,是圈中出名凍齡人母﹗(圖片來源:發相)
陳自瑤 廣告 陳自瑤下個月40歲,keep得好好﹗
陳自瑤下個月40歲,keep得好好﹗(圖片來源:發相)
陳自瑤 廣告 陳自瑤同廣告老闆合照後,應大家要求脫去西裝外套影相,更大方話:「梗係冇問題﹗早啲講吖嘛﹗」
陳自瑤同廣告老闆合照後,應大家要求脫去西裝外套影相,更大方話:「梗係冇問題﹗早啲講吖嘛﹗」(圖片來源:發相)

陳自瑤接受無綫娛樂新聞台訪問時,表示雖然由早拍到晚,但拍攝得好開心,問到今次續約酬勞是否三級跳?YoYo謙虛指:「同之前一樣已經好好,冇減價已經有感恩,多謝謝小姐(廣告老闆),有工作真係好感恩,喺呢啲時勢有工作機會,真係要多謝,我今日都同化妝師講,今日可以出海、遊船河、影靚相,仲可以賺到錢,真係好開心啦﹗」

陳自瑤 廣告 陳自瑤 YoYo 豐胸 代言 續約
陳自瑤大方晒好身材﹗(圖片來源:無綫娛樂新聞台截圖)
陳自瑤 廣告 陳自瑤真材實料﹗
陳自瑤真材實料﹗(圖片來源:發相)

YoYo坦言多年未有出海遊船河及到沙灘晒太陽,她表示:「之前因為疫情啦,呢排好少少(疫情),但又多工作比較忙啲,所以好耐冇咁嘅出海機會,(工作成績咁好,會點獎勵自己例如放吓假?)我今日當度假㗎喇,我好熱愛工作㗎,有工作好開心﹗」

陳自瑤 廣告 陳自瑤 YoYo 豐胸 代言 續約
(圖片來源:無綫娛樂新聞台截圖)
陳自瑤 廣告 陳自瑤 YoYo 豐胸 代言 續約
陳自瑤皮膚白滑﹗前後都有睇頭﹗(圖片來源:無綫娛樂新聞台截圖)

陳自瑤分享凍齡心得

陳自瑤分享凍齡心得,她表示經常被指好瘦,常被人問保養大法,陳自瑤話:「宣傳《寶寶大過天》時,香香(岑麗香)同龔姐(龔慈恩)先捉住我問點解keep到咁瘦﹗其實我係手腳幼,係錯覺﹗不過我係好注重飲食嘅﹗」YoYo表示好注重飲食健康:「我平時好少食煎炸、油膩食物,又多飲水,仲要係暖水,養生茶呀花茶﹗汽水嗰啲飲品基本上係唔飲﹗我會食好多補充品﹗」

陳自瑤 廣告 陳自瑤兩年前成為豐胸代言﹗
陳自瑤兩年前成為豐胸代言,輯輯相都好火辣好性感,今次造型明顯較密實﹗(圖片來源:廣告圖片)
陳自瑤 廣告 兩年前陳自瑤火辣拍豐胸廣告。
兩年前陳自瑤火辣拍豐胸廣告,明顯比今次瞓身。(圖片來源:廣告圖片)
陳自瑤 廣告 陳自瑤 YoYo出名身材好﹗
YoYo出名身材好﹗(圖片來源:陳自瑤IG)
陳自瑤 廣告 陳自瑤平時收得好埋,去年台慶突然性感,登時成為全場焦點﹗
陳自瑤平時收得好埋,去年台慶突然性感,登時成為全場焦點﹗(圖片來源:陳自瑤IG)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:IG@chenchiyiu