陳蕾

Nathan深潛8個月終現身 疑為復出試水溫瘋狂捱轟

最新娛聞

廣告

陳蕾近日首度攻佔紅館,舉行了一連4場超精彩的演唱會《念》,每一場都座無虛席!不過今次演唱會最令人意想不到的,莫過於魏念恩(Nathan)深潛8個月後首次現身。而作為演唱會的特別嘉賓,Nathan的出現無疑引起網民的熱議……

《全民造星V》學員驚喜合體

演唱會的另一大亮點,是在《能屈能伸》環節中,陳蕾邀請了她在ViuTV節目《全民造星V》中的學員亨仔、Nathan、Kim及Tiger Foo一同上台,帶來了MV現場版的《伸縮自如的愛》。五人在台上的默契配合,再次將現場氣氛推向高潮。

(圖片來源:大會提供)
陳蕾在演唱會中邀請了一班造星仔仔做嘉賓。(圖片來源:大會提供)
0
而於決賽時宣布退賽的Nathan亦有現身,是深潛8個月後再上台。(圖片來源:大會提供)

Nathan深潛8個月終現身

Nathan自從去年7月在《全民造星V》總決賽前宣布退賽後,便鮮少在公眾面前露面。他的女友去年不幸逝世後,Nathan便選擇深潛,更將近8個月沒有參與任何公開演出。然而,在陳蕾的演唱會上,他以打鼓的形式回歸,引起了觀眾和網民瘋狂狠批:「咁X樣都可以復出,好X嘢」、「X!唔好比呢條友洗白啊」、「見到呢條友就諗起1000can?」、「潛水一排就當冇事發生?」

0
Nathan因捲入女友輕生的事件中導致形象大插水。(圖片來源:IG@nathanael_nagi)
0
不少網民紛紛怒轟Nathan不應復出。(圖片來源:IG@nathanael_nagi)
0
節目初期提及Nathan最遺憾係媽媽因為癌症住院,佢好後悔無辦法與媽媽做到好多嘢,一度情緒激動,被指「賣慘」。(圖片來源:ViuTV《全民造星V》截圖)
0
女友身亡後,Nathan 決定臨陣退賽前,仍有出席ViuTV安排的公開活動並接受訪問,當時回應係心情慢慢平伏中:「心情就好過之前,但暫時私人嘢未Ready同公眾分享住,希望大家明白,畀啲空間我。」(圖片來源: 東方新地)
0
魏念恩在活動上受訪時承認曾有退賽打算,但「想打敗以前嘅自己,所以繼續留低。」對於網民的負評,他直言無法顧慮全部人的感受:「會繼續做好自己,同埋多謝一直支持我嘅人,會繼續進步畀大家睇。」(圖片來源:IG@nathanael_ngai)

全民造星5︱花姐力撐Nathan退賽感可惜 視對方為朋友:支持有Potential嘅

《全民造星5》總決賽昨日(16日)已圓滿結束,結果由Lyman香胤宅大熱奪冠,亞軍和季軍分別為KC及亨仔。而昨晚其中一個焦點便是Nathan魏念恩的退選,原因是他被傳媒爆出在比賽期間不斷向問前女友借錢,花姐(黃慧君)在Show後接受傳媒時也有回應這件事情…

陳蕾
《全民造星V》將於今晚(16日)8時於九龍灣展貿中心舉行總決賽。(圖片來源:IG@viutv)
陳蕾
Nathan被爆曾多次向前女友借錢,有指連200蚊都開口借。(圖片來源:IG@nathanael_ngai)

花姐力撐Nathan:應該支持有Potential嘅,而唔係加腳去踩佢

花姐接受傳媒訪問時問到Nathan突然退賽一事,「我真係唔知,我唔係負責簽佢個個。」不過花姐也想在這件事情作出一些回應,她說:「我覺得呢件事係Nathan自己嘅事,究竟件事係點我哋都唔知道全部,但係我好希望大家,你哋好(傳媒)、觀眾好、網民好,都畀一個空間佢。」

花姐在訪問中繼續力撐Nathan,「我覺得佢依家嘅壓力係大家想像唔到依家面對嘅壓力有幾大,我哋係呢行嘅,應該支持有Potential嘅,而唔係加腳去踩佢。」

陳蕾
花姐覺得現時唔應該打擾Nathan。(圖片來源:東方新地)

花姐當Nathan係朋友 但話唔太熟

花姐表示以朋友立場身份是支持Nathan的,「我雖然唔係同佢好熟,但我好想打電話支持佢。但我唔方便問佢私人嘢咁多,隨時打畀我。如果佢唔講我唔會主動問,始終係人哋私事。同埋我覺得佢會講自然會講,我諗佢依家心情唔係我哋想像到。」

最後花姐認為Nathan退賽是一個可惜的決定:「我覺得可惜嘅,但係都可能應該要咁做。」

陳蕾
花姐最後表示Nathan可以隨時打畀佢。(圖片來源:東方新地)

Nathan魏念恩被爆視身故女友「人肉提款機」

Nathan 魏念恩被爆出他在比賽期間不斷向問前女友借錢,有傳媒報道指Nathan向前女友Jessie提出分手後,不但與女方保持聯絡,期間更多次向女方借錢,金額由幾百到一千元不等,總額高達幾千元。雖然女方每次都有求必應,但Nathan卻多次以工作忙碌為由,拒絕與女方見面。

花姐護短言論惹火網民反應兩極

對於花姐力保Nathan,不少網民感到憤怒,紛紛作出反駁「一啲都唔覺得佢值得原諒,又要飛人,但又唔捨人地啲錢,釣住人地,最終攪出人命,個女仔都有屋企人,換轉我,我真係唔會原諒佢」、「花姐果然視人命如無物,其他人的生命係佢眼中賤過地底泥」,又有人直指花姐護短,懷疑因為ViuTV已跟Nathan簽約,就似上屆爆緋聞的𝐀𝐬𝐡 鍾卓穎一樣,就算被爆黑材料都要力挺:

「對花姐好失望,佢到底知唔知咩係道德」

不過另一方面亦有網友支持花姐的言論「讚成花姐,成長經歷每個人都有,不必介意」、「我期待佢可以重新振作,可以企返出嚟。」

陳蕾
Nathan的粉絲群仍有大量支持 。(圖片來源:粉絲群截圖)

Nathan宣布退賽

其中一個焦點便是放在Nathan身上,事關昨天(15日)被爆出他在比賽期間不斷向問前女友借錢,有傳媒報道指Nathan向前女友Jessie提出分手後,不但與女方保持聯絡,期間更多次向女方借錢,金額由幾百到一千元不等,總額高達幾千元。雖然女方每次都有求必應,但Nathan卻多次以工作忙碌為由,拒絕與女方見面。

陳蕾
Nathan被爆曾多次向前女友借錢,有指連200蚊都開口借。(圖片來源:IG@nathanael_ngai)

更新IG向外界道歉

今天(16日)有不少網民都在網上紛紛留言表示希望他退賽,Nathan於晚上7時半在個人IG更新限時動態宣布退選,今晚將不會出席總決賽:「我決定退出今晚嘅總決賽,為各單位帶來不便好對唔住,我會盡快交代事情。」而ViuTV之後亦於社交網站正式宣布Nathan退出的消息:「《全民造星V》2號參賽者魏念恩(Nathan)因私人理由退賽,大會尊重其決定。」

陳蕾
(圖片來源:IG@nathanael_ngai)
陳蕾
(圖片來源:IG@viutv)

撰文:東方新地圖片來源:大會提供、IG@nathanael_nagi