離婚界kol 張致恒

「離婚界KOL」張致恒老婆雯雯又出招搞會員制 每個月收$50爆家事

最新娛聞

廣告

張致恆(Steven)和老婆區燕雯(雯雯)結婚4年,結婚呢幾年感情不穩定,雯雯經常網上出Po大呻要離婚,依家仲被網民封為「離婚界KOL」。雯雯5月時已經又一次與老公張致恆傳出婚變,結果昨日(11日)又爆出懷孕的消息,直到今日(12日),雯雯終親回承認懷上第四胎。
離婚界kol 張致恒 張致恒 張致恆一家生活照。
張致恆一家生活照。(圖片來源:ig@stevencheung)

雯雯認懷上第四胎大爆就嚟產子

雯雯IG story連環放負,承認自己真係懷上第四胎,仲大爆埋已經差唔多要入醫院產子,並強調佢生唔生呢胎同佢要唔要同張致恆離婚係無關係,佢聲稱:「我相信,只要我生咗之後,我肯堅持,無嘢係無可能」。雯雯表示佢會記得幫過佢的人,佢一定會記住,同埋佢亦認為自己一個女人都可以照顧起個家庭。雯雯最後坦言主動幫過佢的人,佢會還、會記住,而且強調無問過人拎一分一毫。

離婚界kol 張致恒 張致恒 張致恆一家疑似有財政困難。
張致恆一家疑似有財政困難。(圖片來源:ig@stevencheung)
離婚界kol 張致恒
(圖片來源:ig@ugly_mama)

雯雯ig story連環放負:

雯雯開會員制 $50一個月

雯雯昨日「最後一post」表示要關閉該ig後,表示好多人follow佢的另一個「ig2.0」,不過太多人follow佢,搞到佢分唔到邊個真心邊個唔係,所以就有網民建議雯雯不如搞個會員制,一嚟阻吓不懷好意的人,順手又可以幫補下屋企,收費為$50一個月,叫大家有興趣就dm佢。雯雯現時ig已改為私人帳號。

離婚界kol 張致恒
(圖片來源:ig@ugly_mama)
離婚界kol 張致恒
(圖片來源:ig@ugly_mama)

撰文:東方新地(部份內容轉載自New Monday)圖片來源:ig@stevencheung資料或影片來源:原文刊於NewMonday