蔡潔

香港人在北京|陳星妤榮升「新一代魔音」同蔡潔合唱《灰姑娘》震撼網民耳膜

最新娛聞

廣告

由陳展鵬、吳若希、洪永城、蔡潔、戴祖儀、吳業坤等主演的《香港人在北京》收視口碑雙豐收,播出以來一直深受觀眾們喜愛。日前(26日),劇中一班演員齊齊出動劇集「獅子山好聲音」宣傳活動,各位主角都開金口獻唱,其中蔡潔陳星妤一開口就震撼全場!

陳星妤蔡潔合唱 蔡潔獲網民激讚

陳展鵬、吳若希、吳業坤、陳星妤和蔡潔等人齊齊出席日前《香港人在北京》活動,幾位主角都有為活動開金口獻唱。其中陳星妤和蔡潔就合唱梁詠琪的《灰姑娘》。蔡潔一開口雖然有點緊張,但就越唱越淡定。曾經參加過多個歌唱比賽的蔡潔,在歌手出身的吳若希和吳業坤等人面前唱歌毫不失禮,並獲網民大讚樣靚聲甜:「蔡潔真係唱得幾好」、「蔡潔唱頭幾句已經好勁」、「蔡潔把聲本身已經好聽,唱歌唔會差得去邊」等。

蔡潔 蔡潔一開頭都有點緊張。
蔡潔一開頭都有點緊張。(圖片來源:Youtube@4K ENT-Production hk)
蔡潔 越唱越好獲網民激讚。
越唱越好獲網民激讚。(圖片來源:Youtube@4K ENT-Production hk)

陳星妤獲封「新一代魔音」

不過與蔡潔合唱的陳星妤一開口就震撼全場,獨唱部分瘋狂走音,由一開始「盡情愚弄我吧,我自行回家沒有」開始走音,走到高潮位「來年將生命美麗昇華」,聽到網民都封其為「新一代魔音」,成功取代TVB一代魔音郭柏妍!

蔡潔 陳星妤就雖然唱得好認真,但歌喉就認真麻麻...
陳星妤就雖然唱得好認真,但歌喉就認真麻麻…(圖片來源:Youtube@4K ENT-Production hk)
蔡潔 聽到蔡潔都唔識畀反應。
聽到蔡潔都唔識畀反應。(圖片來源:Youtube@4K ENT-Production hk)
蔡潔 仲抬頭忍笑。
仲抬頭忍笑。(圖片來源:Youtube@4K ENT-Production hk)

連網民都幫唔落:玩佢咩?

除了同台的蔡潔都聽到不停忍笑之外,網民都紛紛留言表示聽完陳星妤唱歌之後真係幫唔落:「擺明玩佢啦,比依首歌佢唱」、「陳星妤就唱得差少少」、「唔掂喎,好難聽」、「好心唔好陳星妤唱啦 玩佢咩」等。

蔡潔 雖然陳星妤顏值一流,演技又唔錯,但網民就唔建議佢再唱歌。
雖然陳星妤顏值一流,演技又唔錯,但網民就唔建議佢再唱歌。(圖片來源:[email protected]

一齊睇陳星妤蔡潔合唱《灰姑娘》:

圖片來源:Youtube@4K ENT-Production hk資料或影片來源:Youtube@4K ENT-Production hk