龐卓欣

龐卓欣晒「導彈胸」跳舞 白色tube top激晒4吋事業線

最新娛聞

廣告

2015年港姐冠軍麥明詩昨日就派福利騷泳衣片,當年被傳係死對頭的同屆亞軍龐卓欣(Ada)都唔執輸,與拍拖五年的男朋友孫智威(Solomon)近日出國歎世界,佢今次唔止孖住男友晒恩愛,仲大騷4吋激長事業線,「導彈胸」果然唔係浪得虛名!

撰文:東方新地 | 圖片:龐卓欣 Instagram

龐卓欣事業愛情兩得意

2015年選完港姐的龐卓欣(Ada),奪亞軍後冇簽約無綫,反而專注發展自己的事業,一邊教唱歌、一邊拍片做KOL,加埋男朋友Solomon的無限支持,真係事業愛情兩得意。

龐卓欣晒導彈胸

近日龐卓欣趁有時間,即刻同男朋友Solomon飛去美國歎世界,參與音樂節活動。今次龐卓欣晒恩愛不特止,著住件白色喱士tube top晒火辣身材,4吋事業線一覽無遺!

音樂節片段中,龐卓欣不時跟隨音樂節拍扭動小蠻腰,一對導彈胸跟住擺動,真係睇到網民眼都凸埋!另外龐卓欣留言表示,自己同男友就係五年前喺呢個音樂節上認識,五年後今日男友依舊係佢最愛!非常sweet!

既然有索爆身材,龐卓欣一啲都唔孤寒,不時都會喺社交網站分享性感相片,仲要唔噴血唔post,勁吸睛!

龐卓欣泳裝又得,高貴禮服又掂,真係睇到小編流晒口水……

龐卓欣狂派福利,唔知男友Solomon有冇呷醋呢?

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!