Anson Lo

Anson Lo 演唱會︱陳慧琳任尾場嘉賓又唱又跳唔喘氣 激讚教主:樂壇好需要你

最新娛聞

廣告

MIRROR成員Anson Lo盧瀚霆)今晚於亞博舉行一連四場個人演唱會《ANSON LO “THE STAGE” IN MY SIGHT SOLO CONCERT 2023》的尾場。繼有Dear Jane、蔡卓妍擔任前兩場嘉賓,尾場就邀請到陳慧琳做嘉賓,分別演唱兩首經典金曲《花花宇宙》和《對你太在乎》,Kelly一出場就喪讚Anson Lo夠勤力:「樂壇好需要你呢啲歌手!」

Anson Lo 演唱會尾場邀請陳慧琳齊唱《花花宇宙》

Anson Lo個人演唱會今晚來到尾場,前兩場邀請到Dear Jane、蔡卓妍擔任嘉賓,今晚就邀請了大前輩陳慧琳出席做嘉賓。Kelly一登場隨即惹來全場歡呼,兩人齊齊大唱陳慧琳hit爆金曲《花花宇宙》,再由Kelly自己獨唱慢歌《對你太在乎》。Kelly果然係大前輩,輕鬆帶熱全場氣氛之餘,又唱又跳都毫無喘氣,認真厲害。

Anson Lo Anson Lo 演唱會尾場邀請陳慧琳,兩人又唱又跳合唱《花花世界》
Anson Lo 演唱會尾場邀請陳慧琳,兩人又唱又跳合唱《花花宇宙》(圖片來源:東方新地)
Anson Lo 之後Kelly獨唱慢歌《對你太在乎》,零走音唱到好似食咗CD。
之後Kelly獨唱慢歌《對你太在乎》,零走音唱到好似食咗CD。(圖片來源:東方新地)

Kelly高度評價Anson Lo:樂壇好需要你呢啲咁嘅歌手

兩人唱完《花花宇宙》後,Kelly大讚Anson Lo特意為兩人合作舞台排舞,態度夠曬認真:「我要讚吓佢先,我做咗咁多次演唱會嘉賓,都從來都未試過嗰Artist會排埋舞,好勤力,非常好。你繼續加油啊,你掂啊。佢拍曬Video,一早排曬舞俾我練,好感動。」Kelly更高度評價Anson Lo,指樂壇需要更多像他的歌手:「我哋真係好需要你呢啲咁嘅歌手,咁認真為我哋樂壇出一番力,勤力、無得頂!」

Anson Lo Kelly出場後讚足AL兩分鐘,讚佢夠曬勤力,事先為《花花世界》排舞
Kelly出場後讚足Anson Lo兩分鐘,讚佢夠曬勤力,事先為《花花世界》排舞(圖片來源:東方新地)

Dear Jane再做嘉賓 Tim老婆都到場捧場

除了有Kelly擔任嘉賓之外,Dear Jane繼第二場之後再次擔任嘉賓,一出場就唱《到底發生過什麼事》,令全場high到爆。

Anson Lo Dear Jane再做嘉賓
Dear Jane再做嘉賓(圖片來源:東方新地)
Anson Lo 有觀眾更發現Tim@Dear Jane太太楊洛婷亦有現身捧場。
有觀眾更發現Tim@Dear Jane太太楊洛婷亦有現身捧場。(圖片來源:東方新地)

爆喊剖白過去一年壓力爆燈:曾經同花姐講話我頂唔順

感性的Anson Lo到尾場再次忍不住落淚,表示過去一年曾經壓力爆燈,有考慮過停下休息,但幸好有歌迷的支持,令自己有力量繼續向前:「過去一年其實係自己好大壓力嘅一年,我曾經都同花姐講話我好似頂唔順喇。我都有諗過不如停一陣,教父都叫我停一陣,唔好衝得咁快。我自己都好掙扎,但就係因為你哋每一個人,我先繼續有力量,去繼續做我想做嘅嘢。喺我好累嘅時候,對自己當日表演好失望、工作未如理想等,我都見到你哋叫我要加油。好多人話我浸淫咗喺大家叫我努力,而唔記得點樣去進步。但係永遠愛係大過憎恨,我呢一年學識咗無時無刻鼓勵下身邊嘅人,值得定係唔值得都要俾多啲愛大家。」

Anson Lo Anson Lo表示過去一年曾經壓力爆燈,有考慮過停下休息,但幸好有歌迷的支持,令自己有力量繼續向前。
Anson Lo表示過去一年曾經壓力爆燈,有考慮過停下休息,但幸好有歌迷的支持,令自己有力量繼續向前。(圖片來源:東方新地)

從20位粉絲到坐滿亞博 感激粉絲一路陪伴

此外,Anson Lo憶敘當年只有20位粉絲在台下支持自己,到今時今日能夠坐滿成個亞博,表示非常感激每一位粉絲的陪伴:「出Event有20個粉絲,慢慢到有200個,到宜家有你哋每一位嘅支持,仲有喺屋企睇緊Live嘅每一位。如果唔係有大家嘅堅持,我都唔可以喺今日行到嚟呢一步。」

Anson Lo Anson Lo第一場已經開始喊,到尾場都繼續忍唔住流淚。
Anson Lo第一場已經開始喊,到尾場都繼續忍唔住流淚。(圖片來源:東方新地)

希望能夠加場 聲稱體力許可:可以加廿場

演唱會結束後,Anson Lo接受一班傳媒訪問時,指很開心能夠舉辦今次演唱會,透過今次演唱會感受到歌迷和大眾對自己的愛,同時亦希望能夠加場:「如果可以開多幾場就最好啦,因為有好多神徒都話入唔到嚟睇,我都想畀本身唔認識同無太大興趣嘅人入嚟睇。同埋我覺得我體力上都能夠之撐到幾場。(你覺得自己Maximum可以支撐到幾場?)哇,20場啦!」

Anson Lo指自己體力許可,可以開到20場。
Anson Lo指自己體力許可,可以開到20場。(圖片來源:東方新地)

今次冇肚痛頭暈 為之前事件感到好失禮

身體向來孱弱的Anson Lo,去年都有好幾次因為身體不適而缺席活動。Anson Lo就指今次演唱會並沒有身體不適,並且為之前因病缺席活動而感到好失禮:「年初、上年有幾次都因為胃有事或者好暈,我自己都覺得好失禮,我都唔想再發生呢啲時間。今次Prep咗好多嘢,今次呢四場食足三餐,飲夠水,唔會飲太多齋啡,同埋時常帶定胃藥同暈浪丸,in case要嘅時候就唔會咁失禮。」

Anson Lo 今次教主冇頭暈冇胃痛,開足4場演唱會。
今次教主冇頭暈冇胃痛,開足4場演唱會。(圖片來源:東方新地)

演唱會造型曾考慮半裸上身 談及肉搏女Dancer感想

對於第一次開演唱會,Anson Lo自評今次表演有70分,隨即亦談及到與女Dancers肉搏跳辣身舞的感想:「本身排舞係一啲都唔買,隔咗至少兩個身位,排排吓越嚟越熟咁都OK嘅,On Show嘅時候直情埋到差啲嘴埋落去,但係大家鐘意睇就OK喇。」Anson Lo 今次亦有參與服裝設計,更笑指本身有考慮過半裸上身:「但我最後都ban咗自己,因為覺得未係時候。大家等多陣,如果真係開到廿場先啦。」

Anson Lo 今次演唱會教主難得與女Dancer肉搏上陣,睇到粉絲們都哇哇聲。
今次演唱會教主難得與女Dancer肉搏上陣,睇到粉絲們都哇哇聲。(圖片來源:東方新地)

首場後曾提醒自己唔準再喊:唔係大家都體諒到你

當被問到有否限自己於演唱會喊的次數,Anson Lo就表示曾經有提醒過自己不要在落淚:「其實我第一場喊到成首歌唱唔到之後,都有提醒過自己之後三場唔好再喊,因為唔係大家都體諒到你。我都好想唱完整嘅歌畀大家聽。第三場就只係喊咗兩句,但因為今場可能係尾場,所以其實今日出門口嘅時候已經想喊。」

Anson Lo 每場都感動落淚。
每場都感動落淚。(圖片來源:東方新地)

慶幸有為黃牛飛事件發聲 認為自己要保護粉絲

Anson Lo在演唱會首場曾經為「黃牛飛事件」發聲,表示每次見到粉絲被人蝦都會好嬲。Anson Lo在接受訪問時表示慶幸有為事件發聲,他認為自己要保護自己粉絲:「我唔覺得(發聲)係一件壞嘅事。我戥我嘅fans心痛,因為有好多神徒入唔到嚟睇。由第一晚開始就有好多神徒都打算食黃牛,但係就畀人hold住啲飛等等。我好心痛係因為我Visualize大家撲飛,上網買飛嘅場面,但人地hold住啲飛,我就覺得好心痛、好虐心。」

Anson Lo表示為粉絲們感到要買黃牛飛而心痛。
Anson Lo表示為粉絲們感到要買黃牛飛而心痛。(圖片來源:東方新地)

一起看Anson Lo演唱會後足本訪問:

辛苦曬教主一連四場演唱會!

兩人結緣於五年前 Kelly曾指冇諗過AL會出道

陳慧琳早前出席公開活動時重遇5年前為自己《打自己》MV伴舞的Anson Lo,陳慧琳表示拍攝MV當時已經覺得對方好型,但就冇諗過對方會出道:「覺得佢好乖巧,好好笑容,同埋好Pro,同埋佢都係聰明嘅。冇諗過佢會出道,因為我唔知道佢識唱歌,嗰陣只係見到佢跳舞咋嘛,同埋覺得佢扮嗰樣似嗰樣。因為嗰時個MV係60年代,嗰陣就覺得呢個男仔做到呢個感覺出嚟,佢可塑性係高囉。」

陳慧琳 陳慧琳於今次活動中重遇多年前為自己《打自己》MV伴舞的Anson Lo,激讚對方乖巧、夠Pro!
兩人早前曾於公開活動中重遇,Kelly仲話唔知道AL原來識唱歌,冇諗過佢會出道。(圖片來源:東方新地)
教主Anson Lo企正主角陳慧琳側邊,在最後方戴帽的是Anson Kong ,在電梯內個個木無表情,演繹打工仔之常態﹗
教主Anson Lo企正主角陳慧琳側邊,在電梯內個個木無表情,演繹打工仔之常態﹗(圖片來源:陳慧琳《打字機》MV截圖)

陳慧琳話同Anson Lo拍攝MV時,已經覺得對方好型!

圖片來源:東方新地、陳慧琳《打字機》MV