anson lo

Anson Lo演唱會歌單︱一文直擊演唱會7大重點!全場爆滿座無虛席爆肌冧粉絲

最新娛聞

廣告

Anson Lo演唱會歌單︱MIRROR成員Anson Lo盧瀚霆的一連四場首個個人演唱會《THE STAGE》於今晚(23日)在亞洲國際博覽館Arena隆重舉行。雖然早前傳出Anson Lo今次個唱疑似炒燶,惹來黃牛恐慌性拋售門票,但現場無論場內場外都非常熱鬧,座無虛席,同讀者一齊睇下演唱會7大重點。

Anson Lo演唱會|一文直擊演唱會7大重點!

Anson Lo 盧瀚霆個人演唱會《THE STAGE》完整歌單:

  1. 《一所懸命》
  2. 《Mr. Stranger》
  3. 《角落生物》
  4. 《重新長大》(原曲:許廷鏗)
  5. 《永順街39號》
  6. 《浪漫殺死巨蟹座》
  7. 《Megahit Megamix》
  8. 《Nah》
  9. 《Turn Up》(原唱:周湯豪)
  10. 《Nice & Slow》(原唱:Usher)
  11. 《Burn Out》
  12. 《偷情》(原唱:張國榮)
  13. 《潛龍勿用》(原唱:謝霆鋒)
  14. 《Numb》(原唱:Linkin Park)
  15. 《同居陌生人》
  16. 《Ignited》
  17. 《Try》(原唱:Asher Book)
  18. 《神隊友》
  19. 《不可愛教主》
  20. 《King Kong》
  21. 《EGO》
  22. 《Money》
  23. 《Megahit》

Anson Lo 演唱會|1. 首場個人騷 場外應援超震撼

MIRROR人氣王Anson Lo首場個人演唱會場內場外都非常熱鬧,未開場之前已經吸引大批身穿粉紅色應援服的「神徒」到場排隊購買周邊。場外佈滿了粉絲們精心準備的應援版,讓神徒們邊打卡邊等入場,場面非常墟冚。

anson lo 場外佈滿了粉絲們精心準備的應援版,吸引神徒們齊齊打卡。
場外佈滿了粉絲們精心準備的應援版,吸引神徒們齊齊打卡。(圖片來源:東方新地 )
anson lo 粉絲後援會都好沊本!
粉絲後援會好堅!(圖片來源:東方新地 )
Anson Lo粉絲們齊齊穿上粉紅色應援服,為偶像打氣。
Anson Lo粉絲們齊齊穿上粉紅色應援服,為偶像打氣。(圖片來源:東方新地 )

Anson Lo 演唱會|2. 以勁歌熱舞開場 性感舞姿惹全場大叫

雖然早前傳出Anson Lo今次個唱曾一度傳出黃牛恐慌性拋售門票,惹來黃牛恐慌性拋售門票,但首場演唱會全場爆滿座無虛席。Anson Lo一開場就即以《一所懸命》及《Mr. Stranger》勁歌熱舞登場,性感舞姿惹來全場「神徒」瘋狂大叫!

雖然早前傳出Anson Lo今次個唱曾一度傳出黃牛恐慌性拋售門票,但首場演唱會全場爆滿座無虛席。
雖然早前傳出Anson Lo今次個唱曾一度傳出黃牛恐慌性拋售門票,但首場演唱會全場爆滿座無虛席。(圖片來源:東方新地 )
anson lo 一出場就穿上白色穿窿衫!
一出場就穿上白色穿窿衫!(圖片來源:東方新地 )
anson lo 大曬肌肉!
大曬肌肉!(圖片來源:東方新地 )

Anson Lo 演唱會|3. 間場加插介紹舞蹈員影片

當唱完新歌《浪漫殺死巨蟹座》之後,演唱會大屏幕突然播出一段介紹Dancers的影片,每位為Anson Lo伴舞的Dancer都有一段獨舞和個人大頭Shot。出道前為Dancer出身的Anson Lo不但無忘初心,仲好有義氣俾Dancers更多曝光機會。

anson lo 在唱完新歌《浪漫殺死巨蟹座》之後,間場突然播出介紹舞蹈員影片
在唱完新歌《浪漫殺死巨蟹座》之後,間場突然播出介紹舞蹈員影片(圖片來源:東方新地 )
anson lo 每個Dancer都有自己個人大頭!
每個Dancer都有自己個人大頭!(圖片來源:東方新地 )

Anson Lo 演唱會|4. 自摸騷肌樣樣有 仲同女dancer貼身辣舞

向來走性感路線的Anson Lo,今次開演唱會都搏到盡,自摸騷肌樣樣有。至於演唱會最精彩之處,就莫過於Anson Lo在演唱《Nice n Slow》(原唱:Usher)時與女Dancer大跳性感貼身舞蹈,性感尺度讓人嘩然!

anson lo 又係教主招牌自摸!
又係教主招牌自摸!(圖片來源:東方新地 )
anson lo 大方騷肌
大方騷肌(圖片來源:東方新地 )
anson lo 仲同女dancer貼身辣舞
仲同女dancer貼身辣舞(圖片來源:東方新地 )

Anson Lo 演唱會|5. 演唱會服裝全面睇 全場換足7套衫

Anson Lo 首場演唱會的服裝亦非常有睇頭,全場換足7套衫,幾乎套套都騷肌,其中就以大露背服裝唱《偷情》最為性感,為現場「神徒們」大派福利。

anson lo 一出場就大騷肌肉!
一出場就大騷肌肉!(圖片來源:東方新地 )
anson lo 換上西裝唱深情情歌。
換上西裝唱深情情歌。(圖片來源:東方新地 )
anson lo 正面睇好似冇乜特別
正面睇好似冇乜特別。(圖片來源:東方新地 )
anson lo 後面原來係大露背!
後面原來係大露背!(圖片來源:東方新地 )
anson lo 仲有個大Deep V
仲有個大Deep V。(圖片來源:東方新地 )
anson lo 唱到《潛龍勿用》就換上超Punk嘅服裝。
唱到《潛龍勿用》就換上超Punk嘅服裝。(圖片來源:東方新地 )
anson lo 唱到《不可愛教主》時換上全身粉紅色西裝。
唱到《不可愛教主》時換上全身粉紅色西裝。(圖片來源:東方新地 )
anson lo 最後換上露腹肌透視裝。
最後換上露腹肌透視裝。(圖片來源:東方新地 )

Anson Lo 演唱會|6. 感歎入行四年長大許多:「呢4年我經歷咗好多嘅嘢,犯過唔少嘅錯誤」

當唱完《角落生物》之後,向來感性的Anson Lo在台上表示自己並沒有改變,只是比4年前長大了:「入行4年幾,我覺得自己大嗰咗好多。你地好多時message我話覺得我變咗好多,好似同剛出道嘅你好唔同,但我覺得呢個變對於我嚟講係件好事,因為我覺得自己係長大咗。呢4年我經歷咗好多嘅嘢,犯過唔少嘅錯誤,有好多嘢都有後悔,好多時候有好多流言蜚語,好多唔同新聞,但全部都係假。但呢啲所有里程令我學到好多嘢,亦長大咗好多,先會形成到宜家嘅我。可能大家覺得我好官腔,可能呢個就係我自我保護嘅形式一種,我由細到大講嘢都係咁。」

anson lo AL在台上感性解釋自己沒有改變,反而在入行後長大了許多:「呢4年我經歷咗好多嘅嘢,犯過唔少嘅錯誤」。
AL在台上感性解釋自己沒有改變,反而在入行後長大了許多:「呢4年我經歷咗好多嘅嘢,犯過唔少嘅錯誤」。(圖片來源:東方新地 )

Anson Lo 演唱會|7. 爆喊感激粉絲為自己付出:「去食啲唔應該食嘅黃牛」

全場神徒為Anson Lo大合唱《不可愛教主》,感動到Anson Lo爆喊,近乎成首歌都係一眾神徒唱,更邊喊邊表示感激神徒們為自己付出,唱到《神隊友》最後時,他表示要說一些心底話,之後有工作人員遞上紙巾。他哽咽向神徒坦白傾偈,「又要食啲唔應該食嘅黃牛,同埋俾啲唔好嘅人HOLD住啲飛啦!每次見到你哋俾人蝦都好嬲,又唔知可以做咩保護到你哋,又唔可以喺STORY公開為你哋反擊,因為會引來罵戰,自己只可以每晚準備明天劇本、update social media,關心大家,睇晒你哋留言,呢啲都係對你哋嘅愛。」

anson lo 唱到《不可愛教主》時爆喊。
唱到《不可愛教主》時爆喊。(圖片來源:東方新地 )
anson lo 喊到成首歌都唱唔到。
喊到成首歌都唱唔到。(圖片來源:東方新地 )

同場加映:MC張天賦「倒米助手」YeeYee身穿「神徒衫」捧場

經常四位焫著火頭嘅MC張天賦助手兼歌迷會管理員Yee Yee,今日亦有到場支持Anson Lo,仲要坐喺Block A第三行超靚位。同場亦有粉絲見到YeeYee身穿粉紅色「神徒衫」到場打卡添!

anson lo
(圖片來源:IG@elfridapy28)
anson lo
(圖片來源:IG@elfridapy28)

撰文:東方新地圖片來源:東方新地、IG@elfridapy28