呂爵安

Edan呂爵安自爆錄新歌玩出禍 「懶醒」過龍洩歌名:一世英名盡毁!

最新娛聞

廣告

MIRROR成員Edan呂爵安昨晚(6日)在IG限時動態中,上載自己在錄音室錄製新歌的過程,並打算先「劇透」第一句歌詞給粉絲,卻意外洩露新歌的歌名,發生重大的失誤令Edan不斷自嘲「On_仔」……

Edan「懶醒」玩劇透意外洩歌名

原本只打算分享一句歌詞的Edan,在IG限時動態中上載新歌歌詞的照片,並貼心地遮蓋了作曲和作詞人的真實身份,只公開監製Edward Chan、主唱呂爵安的資料,以及第一句歌詞「Woo~~」,然而他卻未有發現,原來上方的歌名《油麻地莎士比亞》根本就沒有遮到!Edan在發現自己不小心透露了歌名後,無奈地表示:「劇透咗個歌名添……算啦!Del嚟都冇用了。」事後,他更自稱「On_仔」,並發文反省道:「懷疑人生中。一世英名盡毀。點解我會咁on_,我決定用呢個post去提醒自己唔好再犯同樣嘅錯,同埋既然都劇透咗個歌名,唉,唔爭在俾多少少你啦!(rough cut嚟not final)」。

Edan自認「On_仔」:嚇到爭啲標尿

Edan又加上一系列的hashtag,分享自己一知道自己出事後的心路歷程:「#係啊我係油麻地莎士比亞 #被逼差唔多成個月前就宣傳新歌 #咩玩法 #埋藏在陰影下的歌名 #真係唔會留意到呢 #一出完個story #見到有人DM我油麻地莎士比亞 #我真係嚇到爭啲標尿 #點解我咁聰明 #史上最強劇透 #史上最7劇透」

Edan提早一個月開始宣傳

Edan透露自己原本計劃在一個月後才開始宣傳新歌,但因為這次的失誤令宣傳計劃提前,不過網民對於今次的意外表示歡迎,亦有不少人表示好期待新歌,大讚宣傳效果意外地好,同時亦吸引大批Edan的圈中好友留言,小儀表示:「7 is you😂😂大家慣㗎喇。」而《膠戰》好兄弟岑珈其亦笑稱:「好聰明嘅宣傳手法👍🏼叻仔!」

(圖片來源:IG@edanlui)
Edan呂爵安意外洩露新歌的歌名。(圖片來源:IG@edanlui)
0
本來想玩劇透。(圖片來源:IG@edanlui)
0
《油麻地莎士比亞》根本就沒有遮到!(圖片來源:IG@edanlui)
0
Edan近日努力錄製新歌。(圖片來源:IG@edanlui)

圖片來源:IG@edanlui