ERROR自肥企画

ERROR自肥企画|幕後變靈魂人物 痴心情長劍Agent.L有個拍拖10年圈中女友

最新娛聞

廣告

在ViuTV節目《ERROR自肥企画》中,Agent.L黑衫黑褲帶黑超扮型,一句「Secured」再加經常忍唔到笑,令觀眾留下深刻印象,其實有睇開ViuTV就應該對Agent.L唔陌生,因為他在《花姐ERROR遊》已曾現身執行黐鬼線任務。昂藏六呎的Agent.L已由助導晉升為導演,唔好睇佢平時懶cool,對住女朋友絕對唔係呢個樣!

撰文:東方新地 圖片:《ERROR自肥企画》影片截圖、Agent.L IG圖片、Elsie IG圖片

ERROR自肥企画
Agent.L黑黑實實大大隻,造型永遠都係戴黑超。
ERROR自肥企画
Agent.L在《ERROR自肥企画》中的演出,其女友Elsie當然有捧場,見到男友與性感搜查官有對手戲,女友話要用死亡行星對付Agent.L。
ERROR自肥企画
在《ERROR自肥企画》第一集,Mike導帶領住成班幕後出場,包括大熱天時包到冚的Agent.L,製作團隊非常有氣勢。

《ERROR自肥企画》幕後人氣高企

《ERROR自肥企画》雖然是ERROR四子193(郭嘉駿)、梁業(肥仔)、吳保錡和阿Dee(何啟華)做主角,但節目中的幕後團隊亦不時粉墨登場,人氣不輸主持,「無制限OT編集団」的「格仔導演」Mike(劉諾衡)、撰稿阿暉(麥可暉)、導演Agent. L(曹梓冲)仲有助理導演Sunny(方震揚/Rain. P)亦深受觀眾歡迎。

ERROR自肥企画
Agent.L(左二)與Rain.P(左一)及導演Mike的人氣持續高企。
ERROR自肥企画
在《花姐ERROR遊2》,Agent.L已有參與演出。

Agent.L極速吸粉

除了Mike導的IG在兩周內暴升8倍粉絲,自《花姐ERROR遊2》起每每都要身先士卒執行黐鬼線任務的Agent. L亦吸粉數千,一句「Secured」令Agent. L成為節目中的靈魂人物。

ERROR自肥企画
Agent.L是名副其實肌肉男,在《ERROR自肥企画》穿上特務服裝入型入格。
ERROR自肥企画
在《ERROR自肥企画》中,就係呢一幕Agent.L與搜查官Zoe有身體接觸,搞到女友Elsie呷醋。
ERROR自肥企画
當日捉實阿Dee進行爆丸大懲罰,都是由Agent.L負責。

Agent.L對女友長情專一

Agent. L今年28歲,畢業於澳洲昆士蘭科技大學創意工業系,有學識亦是運動健將,行山、滑雪、籃球、桌球、保齡球瓣瓣掂,此外,Agent. L在感情生活上亦長情專一,與女朋友呂珮琳(Elsie)拍拖10年。

ERROR自肥企画
4年前大學畢業的Agent.L,與女友呂珮琳(Elsie)合照。
ERROR自肥企画
拍拖10年,Agent.L對女友Elsie好長情。

成年拍拖至今

Agent.L與女友Elsie因出國讀書經歷過遙矩戀愛,仍能維持恩愛不減,二人不時在個人IG放閃,大方分享甜蜜愛情故事,彼此早已融入家中,不時被友好留言催婚,而去年9月Agent. L亦趁着女友生日公開表白:「希望快啲忙完就可以多啲時間陪你,我會繼續努力比最好嘅嘢你!」Sweet到漏!

ERROR自肥企画
拍拖十年早已見晒家長融入家中。
ERROR自肥企画
去年6月Elsie曾在IG上載二人歷年合照大放閃光彈,並寫道:「我們的10周年,10年嘅概念係…由Web Cam冇WhatApps年代、由Nokia X6到IPhone 11世代、由異地6年大學畢業到香港投身社會,同你見證香港最壞但最有人情味嘅時勢,只希望同你一路走一路走下去,經歷更多時代。」

網紅女友曾拍劇

Agent.L女友Elsie是圈中人,曾與張智霖合作拍網劇《最好的時光》,也是商台DJ阿正(黃正宜)的好閨密,二人一同經營YouTube頻道「加州女孩LA Girls」,Elsie曾在ViuTV的劇集中演出,據知Agent. L非常支持Elsie追尋自己的理想,不時為女友的作品客串。

ERROR自肥企画
Agent.L的女友Elsie與DJ阿正是好姊妹。
ERROR自肥企画
Elsie外表嬌滴滴,演學生妹毫無違和感。
ERROR自肥企画
早前阿正與Elsie請到林奕匡做嘉賓拍片。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!