j2 咪神

J2咪神胡美貽包到冚賀30歲牛一 壽星風頭慘被姐妹齊齊搶走

最新娛聞

廣告

J2咪神胡美貽(Nicole)自2017年參選港姐後正式入行,雖然前期一直未被TVB器重,不過近年胡美貽就憑《港女野人》以及《新聞女王》等作品,正式打入觀眾的視野。日前正式踏入30歲的胡美貽在社交平台分享生日party的靚相,不過今次作為壽星嘅胡美貽就包到冚出鏡,同《港女野人》的姐妹們合照時更慘被搶fo……

胡美貽狂po相開心賀牛一

胡美貽早前在社交平台連環分享多張生日party的靚相,相中胡美貽與好友們準備的氣球以及蛋糕齊齊出鏡,慶祝自己正式踏入30歲!帖文一出亦引來不少網民比like,仲紛紛留言祝胡美貽生日快樂!

(圖片來源:IG@nicolewmy)
胡美貽po出朋友為自己準備的氣球以及鮮花的合照。(圖片來源:IG@nicolewmy)
0
胡美貽更sweet到漏捧實蛋糕合照。(圖片來源:IG@nicolewmy)

胡美貽包到冚慘被搶fo

胡美貽亦有po出與好友們的合照,除了《港女野人》的一班好姐妹之外,就連2019年參選港姐的冠軍黃嘉雯以及陳熙蕊都有出席!不過包到冚嘅壽星胡美貽似乎唔夠一眾盛裝出席嘅姐妹搶鏡,以至於po出的合照張張都有被搶fo的感覺!

0
《港女野人》中的陳若思(左1)以及廖慧儀(右1)亦有出席,而2019年港姐冠軍黃嘉雯(左2)也有現身。(圖片來源:IG@nicolewmy)
0
不過陳熙蕊就十分搶fo,以小背心出鏡的合照更大方騷埋事業線!(圖片來源:IG@nicolewmy)
0
胡美貽經常派福利!(圖片來源:IG@nicolewmy)
0
胡美貽的社交平台有不少做運動的照片。(圖片來源:IG@nicolewmy)
0
胡美貽派福利從來唔手軟!(圖片來源:IG@nicolewmy)

港女野人2丨4位靚女大派泳衣福利 胡美貽「正面突擊」仲吸睛!

J2行山真人騷《港女野人》被喻為J2版「美女郊遊遊」,口碑不俗再度添食拍第二輯!四名港姐出身的何泳芍(Honey)、陳若思(Amber)、廖慧儀(Jessica)及胡美貽(Nicole) 將跳出香港,飛到紐西蘭尋找「秘密靚景」,各人在IG仲大派養眼福利!

4位靚女晒養眼福利 大騷豐滿上圍

4位靚女在社交網分享拍攝花絮照,見佢哋上山下海,又睇海豚又嘆美食夠晒充實,仲在IG大派養眼福利。眾人穿著泳裝展示出健美身段,而胡美貽、廖慧儀和陳若思更展示了豐滿上圍,夠晒養眼!穿着橙紅色泳衣的胡美貽就成功突圍而出,大晒3吋深長事業線,非常性感!

j2 咪神
4位靚女展示了豐滿上圍,夠晒養眼!(圖片來源:IG@nicolewmy)
j2 咪神
(圖片來源:IG@newayyee_yoga)

陳若思晒事業線加美背 認真多花款

連日來,陳若思不時在IG story 更新動態,之前有晒出4位靚女小背心look行山,一時輕露事業線,一時又做「影後」晒白滑美背,認真多花款!

j2 咪神
(圖片來源:IG@amberchann46)
j2 咪神
(圖片來源:IG@amberchann46)

撰文:東方新地圖片來源:IG@nicolewmy