KOL

嚴選7大落差最大KOL 22歲雪兒被稱「最大騙案」、MC緋聞女友都上榜

最新娛聞

廣告

近年愈來愈多靚女KOL冒起,在社交平台分享性感美照大曬好身材只是基本,不過原來有不少都是「網絡騙案」。最近有網民討論香港KOL零濾鏡之下的真實樣貌,有幾位竟然面目全非,沒有人認得出……網民嚴選7位落差最大香港KOL!

1. 雪兒(IG:suetyic):被網民稱為「KOL中最大騙案」

KOL 雪兒今年22歲,在IG坐擁接近15萬Followers,經常大曬性感上圍加白滑美腿。不過早前就有網民野生捕獲到雪兒,並且曬出多張其零濾鏡生圖。從網民上傳的生圖中可見,雪兒的白滑長腿竟然變漲爆象腿,落差極大。

KOL 雪兒經常在IG大曬好身材。
雪兒經常在IG大曬好身材。(圖片來源:IG@suetyic_)
KOL 不過生圖就...
不過生圖就…(圖片來源:網上圖片)
KOL 有網民曾經野生捕獲到雪兒,不過就發現現實中嘅佢同IG差好遠。
有網民曾經野生捕獲到雪兒,不過就發現現實中嘅佢同IG差好遠。(圖片來源:IG@suetyic_ / 網上圖片)

雪兒曾公開指控伍公子對自己意圖不軌

此外,雪兒最為人熟知的就一定是2年前與YouTuber伍公子隔空互罵一事。當時事件起因為伍公子有意同雪兒合作,所以雙方約食飯,當伍公子邀請女方上Studio時,女方就指「但我一個女仔嚟你到又唔係咁好」拒絕男方邀請,事後更在IG Story上寫道:「我只係想認識你,點知你就叫我上你屋企,媽咪真係講得冇錯。」,指對方疑似對自己意圖不軌,嚇到伍公子馬上傳訊息給對方:「X,我唔X係想食你呀!」,搞到滿城風雨,引起網民熱議。

KOL 伍公子公開事發經過。
伍公子公開事發經過。(圖片來源:IG@loui5gn)
KOL 雪兒即刻發長文表達感受。
雪兒即刻發長文表達感受。(圖片來源:IG@suetyic_)
KOL 伍公子當時亦公開澄清沒有對她有非分之想。
伍公子當時亦公開澄清沒有對她有非分之想。(圖片來源:FB@Loui5Ng 伍公子)

2. Kay (IG: Kaykayis.kay) :曾與MC張天賦傳緋聞

KOL Kay在IG上傳的照片就張張都眼大大又面仔細細,走夢幻神秘風。不過從網民上傳的生圖就完全唔一樣,有網民仲話:「吓,成個MK妹咁」、「明顯老咗五六歲」、「係街畀你見到,都唔會認得」等。雖然Kay在IG Followers不足1萬,但來頭並不簡單。Kay去年曾經與MC張天賦傳出緋聞,有網民發現她在IG限時動態曬出一張全身鏡自拍,背景與MC之前貼出的家中自拍的背景幾乎一模一樣!

KOL Kay係IG堪稱女神。
Kay係IG堪稱女神。(圖片來源:[email protected]
KOL 不過就同現實中嘅佢落差甚大。
不過就同現實中嘅佢落差甚大。(圖片來源:網上圖片)
KOL 有網民發現Kay同MC張天賦自拍背景一模一樣,兩人曾經一度傳出緋聞。
有網民發現Kay同MC張天賦自拍背景一模一樣,兩人曾經一度傳出緋聞。(圖片來源:[email protected] / IG@mcheung1201)

3. Baby 梓(IG:kaikai_babyg):上《戀講嘢》令真身曝光

有KOL霍哥愛將之稱的Baby梓搞作多多,之前曾經參與過HOYTV《Summer Girls 2022》之外,早前更上《戀講嘢》自揭在讀書時期曾經遇上一個「神秘單戀王」,多年來經常透過私訊對阿梓噓寒問暖表示關心,卻從未展示過真身。不過網民就比較關心阿梓的廬山真面目,雖然阿梓真人同IG上一樣包包面走可愛風,但節目上嘅佢無論眼耳口鼻都有出入,睇到網民都好迷茫。

KOL Baby梓身材超好。
Baby梓身材超好。(圖片來源:IG@kaikai_babyg)
KOL 深得霍哥喜歡。
深得霍哥喜歡。(圖片來源:IG@jeffreyfok_224)
KOL 戀講嘢 今次節目嘉賓,是網紅阿梓。
不過上《戀講嘢》就暴露真身。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

4. Kisa (IG:kisabbb):脹爆零濾鏡生圖流出

Kisa 陳思慧今年28歲,IG Followers數超過10萬人,去年更上過YouTube頻道「喱騷」主辦的戀愛真人騷《好想大聲說愛你嘅呢》。早前就有網民上傳一張Kisa在沙灘拍節目的照片,原本在IG身材姣好的Kisa,在生圖中卻突然變成一位70kg的脹爆師奶,網民都在相關帖文下留言指:「張相p咗幾耐先出街?」、「好勁p到瘦咗一半」、「呢度公眾地方,人哋點影都得。你P圖P走100磅你先可恥!」等。

KOL 喺IG身材好好嘅Kisa
喺IG身材好好嘅Kisa(圖片來源:IG@kisabbb)
KOL 原來現實中好有肉地。
原來現實中的Kisa(中)好有肉地。(圖片來源:網上圖片)
KOL 不過近日減肥成功,瘦返曬!
不過近日減肥成功,瘦返曬!(圖片來源:IG@kisabbb)

5. Shiny(IG:Shinyishy):網民狠批「嚇到我跌X咗部電話」

KOL Shiny在IG有28.5K Followers,同樣經常於社交平台大曬傲人上圍。不過從今次網民所流出的生圖中可見,Shiny上圍細幾個Cup之餘,五官都完全另一回事,嚇到大批網民都留言狠批:「做乜X嘢」、「嚇到我跌X咗部電話」、「連波都假嘅」、「P咁大自取其辱」等。

KOL Shiny平時好性感。
Shiny平時好性感。(圖片來源:IG@shinyishy)
KOL 完全波頭洶湧。
完全波濤洶湧。(圖片來源:IG@shinyishy)
KOL 零濾鏡生圖一流出就嚇窒網民。
零濾鏡生圖一流出就嚇窒網民。(圖片來源:網上圖片)

6. Ellie(IG:Swtttt_):被網民指「成隻青蛙咁」

KOL Ellie在IG有超過5萬名Followers,IG上每張照片都非常陽光,瓜子臉加上精緻五官,經常獲邀出席KOL活動。有網民就翻出幾張Ellie數年前拍下的Model照,並笑指其眼距寬,仲話佢冇P圖似青蛙:「左眼搭uber去右眼應該要一百蚊」、「阿凡達」、「點解會有人搵佢拍廣告」等。

KOL Ellie外表陽光甜美。
Ellie外表陽光甜美。(圖片來源:IG@Swtttt_)
KOL 但網民就翻出舊照,狠批佢顴骨高,眼距寬。
但網民就翻出舊照,狠批佢顴骨高,眼距寬。(圖片來源:網上圖片)
KOL 但亦有網民覺得算係認得出。
但亦有網民覺得算係認得出。(圖片來源:[email protected]_too)

7. Helen(IG:helen._.bear):素顏拍廣告滿臉暗瘡嚇窒網民

去年才剛中學畢業的跳舞KOL Helen身高152cm,經常以可愛形象示人,閒時又會出席活動表演跳韓國女團舞。有網民就翻出早前拍韓國化妝品牌子洗面奶廣告的Helen,當時她不顧形象素顏上陣,不過卻成面暗瘡嚇窒網民:「同一個人嚟?」、「2個人嚟嘅,呃我唔到」、「其實化咗妝都唔係好好,但素顏咁差好心就咪接呢啲廣告」等。

KOL Helen平時可愛,嬌小玲瓏深得網民喜愛。
Helen平時可愛,嬌小玲瓏深得網民喜愛。(圖片來源:IG@helen._.bear)
KOL 喺人哋鏡頭下又另一個樣。
喺人哋鏡頭下又另一個樣。(圖片來源:IG@__hoi._.lam__)
KOL 素顏就更加嚇人。
素顏就更加嚇人。(圖片來源:網上圖片)

撰文:東方新地圖片來源:網上圖片、IG@helen._.bear、IG@swtttt_、IG@Shinyishy、IG@kisabbb、IG@kaikai_babyg、IG@Suetyic、[email protected]、IG@__hoi._.lam__、[email protected]_too、《戀講嘢》截圖、FB@Loui5Ng 伍公子