女記者

Now派女記者登大帽山實測嚴寒天氣凍足兩個鐘 網民戥陰功嘆搵食艱難

最新娛聞

廣告

近日香港天氣嚴寒,市區氣溫跌至6度左右,大帽山更一度只得-2.4度,日前Now新聞就派出女記者陳樂陶登上大帽山,現場報導嚴寒天氣,睇見女記者凍到鼻都紅晒,連頭髮都結埋冰,網民都紛紛戥佢陰功,大歎搵食艱難!

Now新聞女記者陳樂陶 被凍到頭髮都結冰

Now新聞日前派出記者陳樂陶到大帽山感受嚴寒天氣,當日早上7時半,現場氣溫只得零度左右,陳樂陶表示已在山上逗留了超過兩小時,即使她身上穿著羽絨褸、戴住頸巾同手襪,仍然覺得凍,她在報道中說:

「大帽山有幾凍,睇我頭髮就知,我哋企喺度大約兩小時,頭髮已經結冰,所以大家都係聽消防處呼籲,千祈唔好登山。」

女記者 不只頭髮結冰,陳樂陶的鼻哥亦凍到紅晒。
不只頭髮結冰,陳樂陶的鼻哥亦凍到紅晒。(圖片來源:Now新聞截圖)
女記者 陳樂陶指山上的樹枝、樹葉亦都結咗冰。
陳樂陶指山上的樹枝、樹葉亦都結咗冰。(圖片來源:Now新聞截圖)

網民大讚陳樂陶勇敢:睇見都覺得凍

網民睇完陳樂陶實測大帽山嚴寒天氣的報道,紛紛表示:「搵食艱難」、「記者很勇敢,Support her」、「睇新聞見到呢個女記者,真係覺得佢好陰功」、「睇見都覺得凍」、「凍到變雪條」、「我見猶憐」等等。

女記者 陳樂陶展示結冰的外套同頭髮。
陳樂陶展示結冰的外套同頭髮。(圖片來源:Now新聞截圖)
女記者 睇番早前颱風「蘇拉」襲港,陳樂陶都有去鯉魚門報道打風消息,當日她亦被橫風橫雨搞到眼都擘唔大。
睇番早前颱風「蘇拉」襲港,陳樂陶都有去鯉魚門報道打風消息,當日她亦被橫風橫雨搞到眼都擘唔大。(圖片來源:Now新聞截圖)

TVB派高級記者梁永祥到大帽山採訪

而TVB則派出高級記者梁永祥到大帽山採訪,雖然係男記者,不過他「單薄」的衣著亦引起網民關注,畫面所見,他冇戴帽亦冇著羽絨褸,只穿著一件絨褸,以及戴上頸巾和手套,而其頭髮亦出現了結冰的現象。

女記者 未有戴帽的梁永祥表示頭髮結咗冰。
未有戴帽的梁永祥表示頭髮結咗冰。(圖片來源:無綫新聞截圖)

網民質疑梁永祥貪靚著絨褸

網民對梁永祥登大帽山議論紛紛:「-2.2度貪靚著絨褸?」、「帽都唔戴」、「陰功豬,凍到眼鏡都戴唔到」、「連眼鏡都除埋,唔通驚起霧?」、「慘過做財經」、「畀人整蠱?」等,亦有網民大讚其表現好專業。

女記者 前明珠台主播鄧詩穎在IG動態中表揚老公及攝影師報道嚴寒天氣的辛勞,又放閃指老公所戴的手套正是她所送。
前明珠台主播鄧詩穎在IG動態中表揚老公及攝影師登山報道嚴寒天氣,又放閃指老公所戴的手套正是她所送。(圖片來源:IG@sharontangsw)

梁永祥由財經記者轉型跑港聞

梁永祥由2017年入職TVB,由財經記者做到主播,2022年4月曾過檔有線,成為助理編輯及採訪主任(地產),有份主持節目《每日樓市》,到去年11月其擔任明珠台主播的太太鄧詩穎離巢TVB,不久後梁永祥就重返TVB,擔任港聞組高級記者。

女記者 新聞女王 鄧詩穎與老公梁永祥在TVB相識相戀。
梁永祥與太太鄧詩穎在TVB相識相戀,於2022年11月拉埋天窗。(圖片來源:IG@sharontangsw)

《東張》派男主持黃耀英上山訪問蓮姐

此外TVB節目《東張西望》在氣溫回升到7.4度後,亦有派男主持黃耀英上到大帽山進行採訪,畫面所見他穿著絨褸、頸巾加冷帽,仍表示因為有微雨的關係,令他凍到騰騰震。

女記者 黃耀英上大帽山採訪茶水亭蓮姐,蓮姐表示著咗五件衫、兩件褸,已足夠溫暖。
黃耀英上大帽山採訪茶水亭蓮姐,蓮姐表示著咗五件衫、兩件褸,已足夠溫暖。(圖片來源:《東張西望》截圖)

撰文:東方新地圖片來源:Now新聞截圖、無綫新聞截圖、IG@sharontangsw、《東張西望》截圖