TVB女記者

TVB女記者報颱風「東歪西倒」惹爭議 網民寸爆:同後面路人好似平行時空

最新娛聞

廣告

颱風泰利是今年首個8號波,仲打足超過15小時,一眾打工仔昨日(7月17日)一邊Work from home,一邊都密切留意住打風報道,有網民就留意到有TVB女記者到海旁報道颱風消息時,被大風吹到「東歪西倒」,但身後同時卻有路人輕鬆地跑過,畫面相映成趣,引起不少網民爭議!

TVB女記者翟睿敏:紥穩馬步都會被風吹郁

泰利襲港,TVB昨日(7月17日)就派出了兩位女記者翟睿敏和彭永曦,分別到了杏花邨海旁及紅磡碼頭進行颱風現場報道,畫面所見兩人都頭戴安全帽和穿著雨褸,但仍被大風吹到「東歪西倒」,其中身在杏花邨海旁的翟睿敏,就指風勢明顯進一步增強:「我哋企喺岸邊呢個位置,不時都覺得背後啲風好似推自己向前行咁樣,就算紥穩馬步,有時都會被風吹郁。」

TVB女記者 翟睿敏到杏花邨海旁進行颱風現場報道。
翟睿敏到杏花邨海旁進行颱風現場報道。(圖片來源:無綫新聞截圖)
TVB女記者 佢話啲風勁到就算紥穩馬步都會被吹郁。
佢話啲風勁到就算紥穩馬步都會被吹郁。(圖片來源:無綫新聞截圖)

TVB女記者彭永曦:被風吹到行唔到

而身在紅磡碼頭的彭永曦更表示:「泰利由東北風轉吹東南風之後,喺紅磡碼頭呢度嘅風力係好明顯增強咗,可以用係橫風橫雨去形容,呢個位置可以話係非常之當風,頭先我試過向前行,但係被風吹到行唔到,所以要搵一啲有柱嘅地方避一避。同埋好似我依家咁,被風吹到都唔係太企得穩,係要紥馬或者前後腳先至可以企得穩。」

TVB女記者 身在紅磡碼頭嘅彭永曦,更形容風力嘅強度係橫風橫雨。
身在紅磡碼頭嘅彭永曦,更形容風力嘅強度係橫風橫雨。(圖片來源:無綫新聞截圖)
TVB女記者 但當佢講到被風吹到行唔到亦企唔穩時,身後有多個途人輕鬆跑過。
但當佢講到被風吹到行唔到亦企唔穩時,身後有多個途人輕鬆跑過。(圖片來源:無綫新聞截圖)

網民建議:下次p走個跑步人

但與此同時,彭永曦身後卻有數名市民輕鬆跑過,畫面相映成趣,引來網民質疑女記者「東歪西倒」的表現,是為故意「製造」節目效果,紛紛表示:「路人嘅表現跟報道員好像是平行時空…」、「後面啲人跑步都無事,係唔係節目效果」、「下次p走個跑步人」等等,但亦有網民力撐彭永曦,反駁說:「你未試過打風出街?你估企喺度易平衡定係行住路易平衡?」、「跑步有動力,點同企喺度呀!」等。

TVB女記者 夜晚繼續由彭永曦喺紅磡碼頭作報道,都係咁大風,身後都係有途人跑出跑入。
夜晚繼續由彭永曦喺紅磡碼頭作報道,都係咁大風,身後都係有途人跑出跑入。(圖片來源:無綫新聞截圖)
TVB女記者 網民對TVB女記者報颱風消息嘅表現,反應兩極。
網民對TVB女記者報颱風消息嘅表現,反應兩極。(圖片來源:網民留言截圖)

潘蔚林報颱風事件被重提

亦有網民重提潘蔚林報颱風事件,笑指:「點都冇潘蔚林當年咁勁。」事源2009年潘蔚林在尖沙咀碼頭直播報道9號颱風襲港的消息時,要紮馬與颱風鬥力,連頭盔及拖鞋都被風吹走,仍堅持報道,獲不少網民大讚其專業態度。今次亦有不少網民讚賞兩位女記者在颱風中採訪表現好專業,但就提醒她們要注意安全:「建議以後有類似狀況,報道員應配帶『獨立救生繩』,特別係嬌小嘅女同事,以免吹走揾唔番。亦可以考慮加鉛塊增加重量。」

TVB女記者 當年潘蔚林報道嘅「莫拉菲」颱風打到去9號,非常強勁。
當年潘蔚林報道嘅「莫拉菲」颱風打到去9號,非常強勁。(圖片來源:無綫新聞截圖)
TVB女記者 當時有位外籍人士途經現場,若無其事地走過,並向潘蔚林豎起大拇指讚好,也曾令網民質疑潘蔚林表現太誇張,但也有不少網民力撐潘蔚林身形較瘦削,所以容易被風吹倒。
當時有位外籍人士途經現場,若無其事地走過,並向潘蔚林豎起大拇指讚好,也曾令網民質疑潘蔚林表現太誇張,但也有不少網民力撐潘蔚林身形較瘦削,所以容易被風吹倒。(圖片來源:無綫新聞截圖)
TVB女記者 當日潘蔚林為咗紮穩馬步,做出米高積遜45度向前傾斜嘅舞步動作,亦成為經典畫面。
當日潘蔚林為咗紮穩馬步,做出米高積遜45度向前傾斜嘅舞步動作,亦成為經典畫面。(圖片來源:無綫新聞截圖)

撰文:東方新地圖片來源:無綫新聞截圖