台妹

口罩難掩仙氣! 女神級台妹醫生同你介紹番

正妹
常言道,有頭髮邊個想做幟哥,個人好哋哋又點會想睇醫生,但如果個女醫生係港男至愛的台妹,仲要一副明星樣貌、模特兒身材,咁就唔同講法啦!

撰文:東方新地|圖片:Instagram

我愛台妹~

「我愛台妹 台妹愛我~」正所謂隔籬飯香,唔少香港男士都鍾情於一海之隔的台妹們,貪佢哋樣靚、身材正又嬌嗲,之前睇《不懂撒嬌的女人》就知啦!以下呢位叫Jenn Jenn Lee (據說英文名是Lydia) 的台妹,都符合晒港男心中對台妹的幻想,但原來佢仲有另一個身份……

口罩難掩仙氣! 女神級台妹醫生同你介紹番

女神級台妹醫生同你介紹番

無錯啦,佢仲係一位女醫生!小編成日以為靚女醫生係劇集或者電影先會見到,原來呢個世界係有童話的!相中見到佢著起醫生袍、掛起聽筒,隨便自拍一張都已經係女神級!

畢業於澳洲University of Sydney~

台妹

2019年尾,決定到倫敦GOSH(全歐最好的兒童醫院)專治一些罕見&先天性的疾病。
2019年尾,決定到倫敦GOSH(全歐最好的兒童醫院)專治一些罕見&先天性的疾病。

香港街頭留影

最近Jenn仲嚟咗香港玩喎!束起馬尾,一身黑色透視裝下豐滿身材若隱若現,另加白滑長腿,可唔可以俾小編撞到佢呀!

其他靚相一覽~ 口罩難掩仙氣! 女神級台妹醫生同你介紹番

Jenn雖然係醫生,但似乎都有接一啲模特兒工作,見到佢不時會拍硬照、出event等,完全唔會浪費咗天賦靚樣同好身材!

口罩難掩仙氣

星爺電影中提到,「出色嘅男人 就好似漆黑中嘅螢火蟲一樣,咁鮮明,咁出眾!」而女神就係戴住口罩也好,一樣難掩仙氣,一個眼神都足以殺死人!

最後仲有眼鏡娘造型~