公屋仔

公屋仔想媾名校有錢大波妹 網民:毒L切忌太過自信

熱話

廣告

正所謂「有情飲水飽」,你估依家仲啱用咩?有時都係講錢講樓講車最實際!如果女方係樣靚身材正嘅大波妹,仲要屋企有錢名校出身,真係冇返咁上下優點都唔會媾到啦。以下呢位公屋仔明唔明呀!

原文:娛聞樂|圖片:

公屋仔想媾名校有錢大波妹

最近就有個公屋仔返工時,經常見到個樣靚身材正嘅大波妹,好想試試溝對方,點知發現女方屋企有錢之餘,仲要係讀劍橋!於是佢就上討論徵詢一班巴絲打意見,點先可以高攀到呢個正妹。

原文如下:

疑似大波妹真身

有網民就搵到疑似係公屋仔口中名校大波妹嘅正相,唔知堅定流,睇睇先!

但人哋好似有男朋友啦喎!

巴打:毒L切忌太過自信

唔少網民紛紛留言,覺得呢個公屋仔未免太有自信,正所謂「毒L切忌太過自信」!

學好啲中文先?

有網民食花生話個公屋仔自稱係讀中大,但堂堂大學生,簡單嘅中文都未打得好,都係算吧啦!

更多潮文:

公屋仔公審私樓妹 網民反插:做狗公又唔L認

是咁的,樓主就聲稱「自己個朋友」追力一位住私樓嘅妹妹,但係就不幸食檸檬,嬲爆之下決定將呢位「典型港女」嘅真面目公諸於世~

對話中見到呢位私樓妹就寸爆樓主個朋友… 定唔知係咪樓主啦(正所謂你的朋友就是你),玻璃心嘅樓主就擺女方上討論區公審,放晒人哋啲相出嚟。

其實嚴格嚟講個女仔係冇咩問題嘅,都係寸咗小小,又俾咗個大檸檬人哋食啫。

當私樓妹俾人公審之後,佢好大方咁冇private自己IG,仲post埋story去反擊!

佢話自己唔介意俾人話cheap,因為佢講嘢真係幾mean,但佢唔係港女同埋拜金女,佢都好憎抖音,唔鍾意呢個抖音網紅。

敢言嘅私樓妹得到大家嘅支持,大家紛紛幫口公審返呢個低B嘅樓主!

正所謂你的朋友就是你,分分鐘受傷嗰個就係樓主。

仲要被爆狗公食檸檬唔得大體,死纏爛打!

關鍵詞
毒L