低血糖

女乘客因低血糖進食被罵 司機霸氣趕野蠻老伯落車!

熱話

廣告

多年前開始,唔少地方嘅公共交通工具上都嚴禁飲食,但如果情況緊急或情有可原嘅特別情況下進食,你又會唔會出聲指責對方呢?最近,台灣有位女乘客因血糖過低而需要喺巴士上進食,點知被一名老會大聲斥罵,之後仲引嚟司機上前了解,並霸氣同老伯講…

撰文:東方新地|圖片:爆怨公社Facebook、影片截圖

女乘客因低血糖進食被罵

近日,網上瘋傳兩段攝於台灣公車的短片,第一段短片中,有一位老伯拖住行李箱,語氣非常粗魯咁呼喝坐喺另一邊嘅女乘客。據知,當時該名女乘客因血糖過低,而感到暈眩及全身乏力,希望食嘢令情況好轉。

不過,老伯就未有理會,只不斷要求女乘客落車,並對女乘客講:「跟你講說不能吃東西就不能吃東西」態度蠻不講理!

事情其後驚動司機,並上前調停,勸老伯體諒對方,指「她人不舒服你就讓她吃,她又沒有礙到你」,「她等一下昏倒那你要負責是不是」。點知老伯反而更激動,反駁稱「甚麼叫我負責,不然你叫交通部不要禁止飲食啊」。

司機霸氣趕野蠻老伯落車

司機唔想耽誤其他乘客,故問老伯「要不要下車」而老伯就話自己冇違法,唔明點解要落車。司機見老伯態度依然十分惡劣,叫車上乘客投票,指「想他下去的人請舉手」,結果獲得一致舉手贊成!

之後,司機仲霸氣表示「你要坐車就安靜一點,這是我的車,不滿意就下去!」聽到一啲都唔驚嘅老伯馬上指要記低對方名字投訴!司機終於頂唔順打開車門,堅持請他落車,表示即使老伯冇違法,但騷擾咗全部乘客,更對老伯拋下一句:「拜託你去投訴,我沒有在怕你的啦!」

而另一段30秒嘅短片,則係司機直接將老伯的行李箱拉至車門,並要求佢立即落車,態度非常強硬,不斷堅決強調「下去!」老伯最終唔敢再反駁,只乖乖聽話拎起行李箱一同落車,事情先至完結!

短片隨即引起網民熱議,有人留言支持指司機做得好,大讚佢為該女乘客挺身而出。同時,亦有網民狠批老伯,認為若他人有生理上需要,而且冇造成妨礙,唔應該盲目跟從規矩,指「規定是死的人是活的」唔知大家又點睇呢?

搭小巴慘被阿婆PatPat坐面

事情是咁的,近日連登討論區有個Post名為「X你老母岩岩搭小巴錫左落啊婆個屎忽到」,小編睇完條題已經笑到停不了!事緣有位巴打搭小巴,佢就坐咗喺最後嗰排出面個位……

戲肉嚟啦……

對呢位巴打嘅遭遇深表同情……

其他巴打又有咩留言?

恭喜晒巴打!

關鍵詞
巴士司機