小巴

搭通宵小巴疑似撞鬼 司機一句話嚇到巴打狗衝落車!

熱話

廣告

呢排農曆七月真係好猛好易撞鬼,唔小心撞到嘢真係嚇死寶寶了! 最近有網民搭通宵小巴,成架車明明得一個乘客,但個司機竟然話「差一個齊人開車」,大佬啊你究竟見到啲咩?

原文:環球膠報|圖片:Facebook

搭通宵小巴疑似撞鬼

話說有位網民凌晨搭通宵小巴,一上車冇幾耐司機就大叫「差一個齊人開車」,但網民望晒成架車,都只係得佢自己一條友,嚇到佢想落車走人!

司機一句話嚇到巴打狗衝落車!

呢個網民係上咗一架由灣仔前往荃灣嘅通宵小巴,成架車一直都係得佢一個乘客。點知上車唔夠五分鐘,司機就大嗌:「差一個齊人開車」。網民喺車度等咗10分鐘,都冇人上車,於是向網民求救「我應唔應該落車搭下架」。

唔少網民紛紛留言仲嚇樓主話:「你前面個位咪有個長髮女人囉」、「點解我咩都見唔到?司機係邊?」、「唔係呀,架車咁多人,得你前面果個位空咋喎」、「有個爛面阿伯望住樓主」。

有網民仲話:「咩呀…呢個時候通宵巴通常唔係比人搭架喎」、「有乜咁岀奇,7月14嘛!我昨晚遇到的差不多!我係站頭上車,全架車都冇人,但我上車時司機話冇位喇,等下架啦,就閂門開車」。不過都有網民覺得樓主玩嘢:「連我都覺得你好假」。

同場加映:

搭小巴慘被阿婆PatPat坐面

事情是咁的,近日連登討論區有個Post名為「X你老母岩岩搭小巴錫左落啊婆個屎忽到」,小編睇完條題已經笑到停不了!事緣有位巴打搭小巴,佢就坐咗喺最後嗰排出面個位……

戲肉嚟啦……

對呢位巴打嘅遭遇深表同情……

其他巴打又有咩留言?

恭喜晒巴打!