譚仔

去錯FB投訴三哥仲要死撐 譚仔小編神回覆

熱話

廣告

唔通真係「大家都係譚仔,不用分那麼細?」話說近日有位小姐,喺「譚仔雲南米線」個FB專頁瘋狂留言投訴,指土瓜灣道譚仔分店嘅員工好無禮貌又講粗口。點知就出事了,原來去錯地方投訴……

食客小姐投訴譚仔

事情是咁的,有位小姐喺譚仔雲南米線個FB專頁投訴,話員工態度好差乜乜乜,仲不停喺唔同Post度留低咗一張相,講返佢點解咁嬲!

譚仔小編禮貌回覆

呢位小組留咗好多次言,而譚仔嘅小編真係有上線回覆喎!

 

大家冇睇錯,嗰位小姐喺FB竟然一口氣喺唔同post留咗超過20個留言,而每次譚仔雲南米線嘅小編都有回覆佢。但重點嘅重點係譚仔小編話:小姐去嘅唔係譚仔雲南米線喎!!!!

原來去錯FB投訴…

即係話,譚仔雲南米線喺土瓜灣道冇分店,喺土瓜灣道冇分店,喺土瓜灣道冇分店!重要的事果然要講三次,似乎有人衝出嚟_ …

真相大白了,原來嗰間好似真係譚仔三哥,點知嗰位小姐一於少理,一句「但係你地都譚仔喎,唔理得你咁多」既然你講到咁,You Win!

睇吓花生友們點講:

仲有人叫小姐去投訴埋三哥苗僑偉!

之後又有人話同集團,邊有分邊間邊間!

關鍵詞
三哥