七月返歸

七月返歸影評| 7大入場前必看重點!電影劇情影評+終極預告!9.14 上映

電影影評

廣告

《七月返歸》於9.14 在香港上映!《七月返歸》由AK, 白靈, 太保, 譚玉瑛主演,東方新地為你整合《七月返歸》7大入場前必看重點、上映日期、影評分析、預告、片尾彩蛋等電影資訊 。

《七月返歸》7大入場前必看重點

《七月返歸》重點一丨電影詳情
《七月返歸》重點二丨劇情簡介
《七月返歸》重點三丨七月返歸影評
《七月返歸》重點四丨電影預告
《七月返歸》重點五丨預告片段曝光
《七月返歸》重點六丨電影彩蛋
《七月返歸》重點七|上映時間、場次及預售情況

《七月返歸》重點一丨電影詳情

《七月返歸》電影詳情
名稱 七月返歸 (Back Home)
片種 恐怖
編劇
導演 謝家祺
主演 AK, 白靈, 太保, 譚玉瑛
片長 1小時42分
級別 IIB 級
語言 粵語
上映 2023年9月9日, Sat (優先場)
2023年9月14日, Thu (公映)
 七月返歸電影劇照
七月返歸 (圖片來源:七月返歸電影劇照)

回到目錄

《七月返歸》重點二丨劇情簡介

七月返歸劇情講述AK自幼有陰陽眼,因母親自殺不遂被迫返回舊居,發現兒時熟悉的地方氣氛詭異,街坊亦行為怪異;夜半,樓上七樓總傳來古怪聲響,迫使他一探究竟;七樓的死亡傳說家喻戶曉,鄰居小孩不斷求救,一連串離奇事件令他陷入崩潰邊緣。
回到目錄

《七月返歸》重點三丨七月返歸影評

一套帶有反思內容既鬼片,易地而處,做唔做到主角既最後決定,自問可能都好難做到。本片美術燈光應記一功,幫套戲生色不少,MM2三部曲最後一部,絕對值得大大力支持,香港本土特式滿載既鬼片!!
★★★★★★★★☆☆8/10

有金像獎影帝太保,笑聲已經令人覺得有寒意;有最佳女配角白靈,做到時而慈母、時而痛恨兒子之兩極;有幾代人都熟悉嘅譚玉瑛姐姐,好適合做外表和藹、又內藏陰暗嘅鍾婆婆;有兩個又可愛又演得嘅小演員Sean(童年向榮)同埋Wesley(宇仔);仲有同過往戲路唔一樣嘅AK,沉鬱壓抑,耳目一新 劇本,一戲之本。呢套戲有恰如其分嘅好演員,更重要有細膩嘅劇本;新導演謝家祺兼為編劇,前後用咗5年寫呢個劇本,捉緊主旨,將佢5年所成嘅心血化做影像,加上成功突顯氣氛嘅配樂同埋舊屋邨場景,成功令人睇完有共鳴亦有思考嘅廣闊空間
★★★★★★★★★☆9/10

第一次睇鬼片係可以令你不斷反思戲入面既內容,作為香港人,一定有好深刻既感受。白靈既演出一定有相當水準,反而AK第一次主演,的確令人有驚喜,可以再繼續嘗試其他戲劇,期待AK下一套電影。另外,其他小朋友做既角色,都有高水準表現,整體來講,七月返歸係近年比較吸引既電影,內容構圖對白以致配樂,都會令你睇完有深刻印象,值得入場睇。
★★★★★★★★☆☆8/10

本人很喜歡看鬼片, 香港好耐無一套咁本土既鬼戲, 好有驚喜, 故事內容含有好多令人再三思想既背面意思, 會令你想睇多一次去了解更多
★★★★★★★★★☆9/10

無諗過睇鬼片會睇到眼濕濕,踏出戲院時心情仍會好沉重。 電影雖以鬼片包裝,但並不是一味靠嚇或Jump Scare作賣點。它每幕細節都有思考及討論空間,看完會發現訊息量很大。另外電影劇情緊湊,幕後團隊(包括美術, 剪接, 音效)將節奏處理得好好,應記一功! 再者想一讚演員配搭充滿驚喜同火花! 白靈姐姐與太保一貫出色演技及譚育英姐姐現實與戲內角色既反差令人毛管戙;兩名小演員演出真摯,至於男主角AK演技有驚喜,比之前參演過的電影/電視角色進步了很多,當然仍有進步空間,但從電影表現看得出他有下苦功及他的潛力。 總括而言,七月返歸是充滿驚喜的一套驚慄片,一套絕對值得入場支持既香港電影,亦是一套令人想再入場觀看既電影。同時期待導演下一部執導的電影。
★★★★★★★★★☆9/10

回到目錄

《七月返歸》重點四丨電影預告

預告有待更新
回到目錄

《七月返歸》重點五丨預告片段曝光

回到目錄

《七月返歸》重點六|電影彩蛋

現時暫未有七月返歸彩蛋消息,東方新地將為你持續更新!
回到目錄

《七月返歸》重點七|上映時間、場次及預售情況

回到目錄

《七月返歸》劇情大綱是什麼?

《七月返歸》描述AK自幼有陰陽眼,因母親自殺不…詳情請看

《七月返歸》演員角色包括誰?

《七月返歸》演員角色包括AK, 白靈, 太保…詳情請看

圖片來源:七月返歸電影劇照