林子善

林子善聞網友嘲矮仔 回應自嘲出名「矮」

娛樂快片

廣告

《果欄中的江湖大嫂》進入結局篇,套劇除咗有香香、陳煒、馮盈盈、江嘉敏、王卓淇等靚女睇,唔少得有肌有演技嘅「果欄佬」黃浩然和林子善,林子善雖然忙但好勤力操肌,在其IG經常展示一身成果。但有網民話操得大隻都冇用,弊在生得矮,子善喺本刊嘅節目《星星負皮卷》大方回應,更自嘲出名矮「矮」!

撰文:東方新地|圖片:林子善IG

《果欄中的江湖大嫂》 林子善 演果欄浪子

林子善在《果欄中的江湖大嫂》中飾馮光輝(蓆仔)是馮大堅的親侄兒,亦視大堅為偶像,中學畢業後便隨他到果欄工作,與馮寶一起成長,儼如親兄弟,雖然經常被寶找着數,但心地善良的他卻不在意。光輝閒時會在職工會休息室做運動、練肌肉,務求擁有最佳狀態,隨時碰到心儀女神。終於,他遇上果欄中棄婦惡人菊(甄詠珊飾),並對她不離不棄,情深義重。

子善在劇中性格重情重義、口直心快、感情豐富的欄佬,現實生活中佢爽朗又坦率,喺圈中人緣不錯!

戰士身形 戰士的毅力

林子善經常在其IG展示操肌成果,佢話唔係要晒命,而係希望話畀大家知操肌要有恒心,鼓勵大家要為自己的健康而做運動!早前佢拍《果欄中的江湖大嫂》期間,喺IG話:「要有熱愛運動嘅你麻煩唔好再Inbox我了,因為近排開緊TVB嘅電視劇10分忙碌,總之我一有時間就會拍片解答問題」。

子善又話:「 老實講我真係唔覺得自己大隻……最多可以話正常而較矮因為係我身邊真係太多大隻佬……仲要好多係比賽級冠軍人馬成日影晒肌相係有一個目的 發放多啲正能量比身邊朋友希望佢哋多做運動身體健康… 」之不過,有網友留言對子善彈三彈四,話佢操得大仔都冇用,弊在生得矮!

對於有網友話係「矮仔」,子善喺本刊嘅節目《星星負皮卷》中回應唔止冇嬲,仲自嘲出名「矮」㖭!聽吓佢點講!

即刻去片: