40歲關心妍操到人生最瘦96磅 被老公嫌太性感漏夜縫衫

娛聞

廣告

今年關心妍(Jade)重投歌手身份,舉行入行18年首次內地巡唱「TouchingMoment ConcertTour」,繼7月於廣州舉行首站後,12月28日將在東莞舉行第二站。早前就開記招宣布演唱會事宜,但當日Jade選了條靚裙後,竟差點和老公嗌交!

撰文、圖片:東方新地

人生最瘦96磅!關心妍想派福利老公唔俾

曾兩度踏上紅館的Jade,每次開騷前,Jade都會進行地獄操練,把自己操到最fit上台,經過一番努 力終於操到人生最瘦的96磅,日前到東莞舉行演唱會記招,Jade特別揀一條高衩長裙給歌迷驚喜,但前一日老公陪她試衫時,一見Jade穿上就投訴:「個衩太高喇!會唔會太性感呀?」既要滿足歌迷要求,又要顧及老公感受,Jade只好漏夜把高衩縫埋2吋,老公才勉強過關!

Fans投訴無唱《關家姐》盼尾站可回港開show

Jade又透露唱第二站,Jade邀請了一位神秘嘉賓合唱,她說:「呢位係音樂才子,為我作過歌,新歌〈時刻〉佢都有份參與。」東莞站之後,馬上就準備佛山站,明年3月Jade 的巡迴演唱會更會走到澳洲和美加,Jade說:「希望巡唱尾站返到香港舉行,好掛住香港嘅歌迷,上次紅館騷已經差唔多相隔七年。」香港歌迷等密切留意Jade公布嘅消息 ﹗

關鍵詞
關心妍