張敬軒

張敬軒重返校園被女圍 學生挑機起哄 軒公即encore似返紅館

娛聞

廣告

張敬軒受邀出席「九龍真光中學150週年校慶」,並獻唱《遇見神》。軒仔甫出場,全校師生立即進入瘋狂狀態,現場的歡呼聲大得幾乎聽不到軒仔的歌聲,認真厲害!
張敬軒 張敬軒在真光女子中學獻唱
張敬軒在真光女子中學獻唱(圖片來源:官方提供)

張敬軒似重返紅館

張敬軒在學校演唱完畢後,幾位學生司儀向軒仔送上花束,隨後原本打算回後台的軒仔被叫住,「張敬軒先生,你睇吓群情洶湧呀,你唔係諗住淨係唱一首歌啩?係咪呀?」台下觀眾立即起哄,全場不停大嗌encore,猶如重返紅館現場一樣,而為了不讓一眾同學仔失望,軒仔便說:「花我先唔收住,再送多一首歌俾大家,《櫻花樹下》。」最後更同全場觀眾自拍大合照。

張敬軒 女同學獻花後大叫encore
女同學獻花後大叫encore(圖片來源:官方提供)
張敬軒 與一眾女同學自拍!
與一眾女同學自拍!(圖片來源:官方提供)

來到真光受寵若驚

事後軒仔表示起碼有三至四年沒有到學校演出,更笑說:「因為呢間係女校嘛,所以其實我咁大個仔未試過俾咁多位女仔圍!。同埋真係好耐冇做過學校show,耐到我都唔記得,因為疫情至少都有三、四年。見到咁多年輕嘅一輩,我都覺得自己個人青春咗、有活力咗,話晒我都係今年2022年度『哎呀新人』,哈哈。」之前圓滿結束的紅館show,軒仔encore到破晒紀錄,想不到今次的學校show,同樣被觀眾要求encore,軒仔笑言自己「做壞規矩」,「當然大家鍾意我嘅演出,我梗係開心,亦都一定盡量滿足大家要求,不過唔知會唔會做壞規矩?之後無論邊個場都要encore?咁就要睇現場觀眾係咪真係想聽我唱多幾首啦,哈哈。」

張敬軒 張敬軒覺得自己變得更青春
張敬軒覺得自己變得更青春(圖片來源:官方提供)
張敬軒 張敬軒最怕自己做壞規矩
張敬軒最怕自己做壞規矩(圖片來源:官方提供)

關鍵詞
張敬軒
撰文:東方新地圖片來源:東方新地資料或影片來源:官方提供