湯盈盈

BOB大讚:「入得廚房出得廳堂」! 人妻湯盈盈為地獄廚神之名洗底

娛聞

廣告

52歲錢嘉樂同42歲湯盈盈結婚六年,努力鑽研廚藝,照顧一家四口。近日,播出《美女廚房》湯盈盈果然進步不少,獲評判一致好評,一洗地獄廚神之名。

撰文:SundayKiss|圖片:美女廚房截圖 |編輯:東方新地

人妻湯盈盈地獄廚神之名大洗底

湯盈盈曾經是上一輯《美女廚房》的地獄廚神。當年她一味「韓式海鮮粉絲泡蛋」煎到全黑,嚇到不少人之外更被說是「黑炭料理」!

BOB大讚:「真係入得廚房,出得廳堂!」

不過今次她再上美女廚房,就明顯進步了不少,更獲呀BOB大讚:「真係入得廚房,出得廳堂!」令她相當雀躍。如果不是有評判偏心另一位美女參賽者張曦雯的話,她應該可以拿滿分!

起魚皮炸魚滿分10分

從當初煮蛋都會被質疑「熟不熟」的新手,到現在能把魚皮全部起出,即使第一次炸魚都有紋有路。難怪主持會對她那麼高評價,大叫「抵讚!」

特製「My Little Pony」大蛋糕

錢嘉樂同湯盈盈結婚後,生咗一對得意囡囡。大女凱晴3月滿5歲,盈盈樂樂就喺迪士尼搞生日會,滿足囡囡成為公主嘅願望!盈盈同一班好姊妹為姚樂怡慶祝生日,7 個人分享一個小蛋糕!

細女3歲生日,湯盈盈就特別訂製一個超大嘅「My Little Pony」蛋糕,成個蛋糕由好多個Cup cake砌成,好多粉紅色,好夢幻!

今日滿3歲嘅凱琪,都着條靚靚公主裙同個生日蛋糕影相!又開心又有啲怕醜!

爸爸錢嘉樂最新都忙住為新電影宣傳,不過要同寶貝女做生日,工作都要讓一讓路啦!一家四口影番張全家福先!

大女凱晴3月5歲生日,盈盈樂樂招呼咗好多小朋友去迪士尼開生日會。

一身公主打扮嘅凱晴,圓夢做公主!

湯盈盈自製聖誕保齡球

湯盈盈日前喺社交網站分享為囡囡自製聖誕保齡球玩具,見佢親手為聖誕小鹿、雪人、聖誕樹同聖誕老人填顏色,果然係一個好媽媽!盈盈話囡囡Alyssa好鍾意媽媽萬聖節時整嘅保齡玩具,所以主動想要一個聖誕版俾佢帶返學校同朋友仔玩!

雖然製作需時,但盈盈睇嚟樂在其中,見到囡囡玩得開心咩都抵返晒!聖誕版保齡造型可愛,大家不妨參考一下!

萬聖節版用南瓜做保齡球!十分有趣!囡囡率先喺屋企試玩,準備帶玩具返學校同朋友分享!

 

玩具只需要用簡單工具製作,而且可以重用家中廢物,環保又有心思,非常值得參考!

成也蘇梅 敗也蘇梅

相戀多年嘅湯盈盈同 錢嘉樂 ,一直都keep住甜密恩愛。據知湯盈盈與 錢嘉樂 於2007年在台灣拍攝綜藝節目時認識,相戀後一直低調處理。兩人於2008年被傳媒爆出戀情,當時女方被踢爆在 錢嘉樂 的住處留宿,但兩人卻矢口否認其感情關係,繼續低調地下情。期間兩人曾傳分手,有指是因 錢嘉樂 對舊愛餘情未了。事過境遷,兩人拍拖多年,感情穩定,才逐漸將戀情公開。直至2012, 錢嘉樂 公開宣佈將迎娶湯盈盈,並指當時兩人到蘇梅島旅行時求婚成功,他笑說:「成也蘇梅,敗也蘇梅!」

史上第一對新人於熊貓館完婚

兩人於2012年11月完婚,結婚儀式特別挑選在海洋公園的熊貓館進行,並且成為史上第一對新人在國寶大熊貓盈盈見證下註冊,非常有意義,場面亦異常感人。當時懷孕五個月的湯盈盈仍穿著3寸高跟鞋,而 錢嘉樂 則全程體貼地拖實佢,同時亦對盈盈發表甜蜜愛的宣言:「以後的人生有我扶住你。 」

大女被指太似爸爸

大女錢凱晴(Alyssa)於2013年3月出世,一家三口十分幸福,在Alyssa兩歲時,盈盈曾帶Alyssa接受親子訪問,不過報導一出,卻有網民留言表示Alyssa太似爸爸,更直指:「真心話勁醜怪」,搞到盈盈睇完好唔開心,見到傳媒時,更特地為囡囡掩面!幸好後來網民力撐Alyssa好可愛,盈盈才得以釋懷,仲話囡囡每個表情動作都好可愛!

一家四口幸福滿瀉

兩年之後,盈盈誕下幼女錢凱琪(Kassidy),一家四口幸福滿瀉。雖然盈盈和嘉樂經常忙於拍攝工作,但每當他們有時間都會陪著兩個囡囡四圍玩,一家四口更經常拍寫真,留下美好回憶。