陳柏宇

符曉薇自爆「爆笑生產記」穿羊水一刻陳柏宇懶理:「拍戲嗰啲唔係咁」

娛聞

廣告

歌手陳柏宇(Jason)同太太符曉薇(Leanne)愛情結晶Abigail,終於出世啦!日前,陳柏宇太太符曉薇(Leanne)喺社交網憶述「超爆笑」產女經歷,仲公開叫Jason「粉蛋」,惹笑一眾網民。

來源:Sundaykiss | 撰文:C | 圖片:陳柏宇、符曉薇IG | 編輯:東方新地

自爆「爆笑」生產經過 陳柏宇太太:「條粉蛋喊到豬頭咁」

Leanne日前於社交網分享囡囡出世當日嘅「生產記」,佢留言話:「首先25號9點幾起身痾尿,點知好似唔識停咁,仲有少少血,心諗呢啲會唔會叫做穿羊水呢,我仲喺廁所大叫陳廣偉(Jason),點知條粉蛋以為我叫佢執屎執尿,佢扮聽唔到繼續瞓覺。」

穿羊水 | 陳柏宇懶理:「拍戲嗰啲唔係咁」

見老公繼續瞓唔理自己,Leanne唯有自己打畀醫生求助,醫生聞言即叫佢入院,然後:「我入房拍醒條粉蛋,出門口嘅時候我仲同佢講,攞埋個走佬袋出去,點知佢同我講話唔使,佢話唔似有啲乜,人哋拍戲嗰啲唔係咁,如果真係要生嘅先返嚟攞,最弊嘅係我竟然聽佢講。」

陳柏宇陪產 不忘搞爛gag

安全到達醫院之後,去到醫院姑娘檢查完確實係穿羊水,即刻call醫生返嚟接生。

 

Jason當時仲以為老婆未生得,好得戚咁同姑娘開玩笑:「條粉蛋仲同姑娘講,乜同拍戲咁大分別嘅,乜穿羊水咁平淡,姑娘同佢講嗰啲係做戲。之後入到手術室門口,條粉蛋換完套藍色手術室衫出黎,好正經同我同姑娘講,你好我係今日嘅醫生,呢個時候麻醉科醫生行過嚟,同我哋介紹自己,點知條粉蛋好厚面皮咁講,原來你係醫生,我以為我自己係醫生,啲醫生護士喺度好開心咁樣笑,仲同我講你先生好搞笑,我問番佢哋搞事定搞笑丫,之後我就推入手術室。」令Leanne哭笑不得。

陳柏宇陪產「喊到豬頭咁」

臨產一刻,Leanne開始好緊張,因為佢聽聞女人生B都要經歷超粗麻醉針同10級痛:「喺嗰個時候先開始緊張,因為聽好多朋友講打背脊嗰支麻醉針係好痛,啲醫生同護士好溫柔,一路叫我唔好緊張,話支針好幼 唔會痛。竟然真係唔痛,之後我下半身已經進入麻醉嘅狀態。」

「喺嗰個時候10分鐘唔使我個女就出咗世,成個過程我都唔係好感受到好痛的感覺。聽到佢(囡囡)喊果下真係滴咗幾滴眼淚,之後望佢條粉蛋(Jason)佢已經喊到豬頭咁。醫生仲問佢剪唔剪臍帶啊,佢即刻say no 。」

生B唔可怕 最可怕係…

最後Leanne仲話原來生仔並唔可怕:「手術半個鐘唔使就完成,原來生小朋友都唔可怕。最可怕係個老公日日夜夜對住你個女係咁影係咁影。」

陳柏宇「痴漢湊女法」 有女萬事足

自從B女 Abi出世後,陳柏宇日日夜夜都掛住湊女。老婆符曉薇形容「個女一出世就有個痴漢永遠跟著佢」

呢個男人真係好恐怖,佢自己影個女就算啦。仲要逼我幫佢同個女合照,你睇佢個樣幾滿意,你睇我個女個樣幾無奈。

符曉薇做母乳媽媽 嘆:「滴滴皆辛苦」

陳柏宇晒一家三口合照 激動報喜

噚日,陳柏宇(Jason)喺個人社交網上載一張一家三口嘅溫馨相,激動留言:「我一見到佢就忍唔住喊!Abigail,i choose u!(throw out pokeball)」,正式宣布自己榮升做人父!

據知,昨日Jason太太符曉薇(Leanne)剖腹誕下囡囡,B女重5.2磅。喜獲小公主嘅Jason喺一日內就已經不斷更新自己個人ig,上載3張呀女嘅相!

佢隻腳板仔都幾大。

緊隨其後,愛女心切嘅新手爸爸Jason,更隨即為寶貝女開設專屬ig。Ablgail啱啱出世 先得1日大 就有自己嘅個人ig,一睇就知老竇有幾咁高興!

Jason更大方為愛女Abigail上載咗一張個人正面獨照,兩夫婦早有準備已為囡囡改好英文名。

陳柏宇升呢做爸爸 即變晒女狂魔

Ablgail嘅個人ig開咁短短接近兩日嘅時間,就已逾9千人追縱,認真犀利!

當然,喺Ablgail嘅ig度會見到老竇Jason不斷為愛女更新可愛靚相!

仲有片睇!

望著前世情人,Jason都忍唔住伸手不停同囡囡互動下。

提前報到的Ablgail,重5.2磅,算係細碼b,細細粒,頭仔得老竇個拳頭咁大咋。

每張相都配有老竇嘅精心留言,好似以下呢張,Jason就寫住:「roar(咆哮)!!」

陳柏宇為愛女開live 老婆都頂佢唔順:「痴線㗎」

昨日傍晚,Jason更急不及待為一日大的愛女開live,喺個live入面仲會聽到Jason嘅一堆bb話!一開場就聽到太太符曉薇喺旁邊講:「第一日有live,痴線㗎」,Jason自己都笑言:「我自己都未開過live」

喺live入面,Jason簡直係花痴狀態咁,360度咁圍住囡囡轉,不停對著瞓緊覺嘅Abi say hello。

玩玩吓,發現囡囡好多頭髮,仲好抵死咁笑囡囡「含發量」好高,一心想畀網民睇真啲bb嘅濃密頭髮,突然又發現囡囡換個角度睇,頭髮好卷,好似「黑人」。

為咗畀粉絲一睹囡囡開眼樣,Jason不停同囡囡Say hello,又搞笑咁叫囡囡起身:「起身啦,夠鐘返學啦」氹到喺旁邊嘅Leanne不知幾開心。

然後,Jason又講到囡囡15分鐘後將迎來「人生第一餐」,不過就用好可惜嘅語氣話「餵奶無得開live,仲要係餵人奶」,相信在旁的Leanne望著花癡狀老公,應該相當無語。

老婆隔空呷醋:「佢已經唔記得老婆姓乜」

雖然愛女還愛女,都唔可以唔理個老婆嘅 !Jason老婆都頂唔順老公淨係掛住理個女,結果Leanne就上載張老公甜望囡囡嘅相,留言:「Welcome to the world Abigail 係今日開始陳生眼入面 已經被另一個女人霸佔左 佢已經唔記得咗佢老婆姓乜」老婆擺到明呷梗醋喎陳生!

同時,有網友搞笑留言話:「你睇下佢短短一日post 左幾多個 果個女人張相」Leanne都回覆嗰位網友,指:「你睇到個重點了」,醋意極濃!

話雖如此,Leanne都知老公係錫個女係件超甜嘅事,皆因Leanne都喺自己個ig晒出Jason抱住B女甜笑個樣,相信呢位新手媽咪同人妻自己見到呢個畫面都覺得好冧嘅!

當爸第二日 頭號任務:繼續晒女

今日Jason又繼續晒女,並留言:「day 2 of my escape.」似乎意指見到囡囡就係「Escape」,可以幫佢逃離工作上嘅忙碌日程,有心靈治療嘅感覺!呢位新手老竇堅冧到爆燈!

呢位新手爸爸已經好熟手啦。

我家公主今日笑過兩次。兩次我都影唔到。真失敗

有板有眼 陳柏宇孖老婆上堂學湊B

早前,剛宣佈太太有喜嘅陳柏宇舉行簽唱會,獲大批粉絲支持。他在台上和粉絲玩模仿湊BB遊戲,幫公仔沖涼、餵奶和換片時有板有眼,似乎已經做足準備做新手爸爸。

陳柏宇表示,B女出世後,會請陪月阿姨幫手湊。他和太太符曉薇都已經開始上堂學習湊B,又爆太太晚上顧著玩電話唔肯瞓。他說:「太太會照常返工,她佗得BB好健康,心臟好強壯,不想過份保護她,希望她在懷孕期間都有自己的生活。」

發高燒要老婆大住個肚送入院

陳柏宇日前在Instagram上載了一張自拍照,指自己發高燒,更一度燒至39.6度,情況頗為嚴重,老婆符曉薇見狀,連夜將他送院治理。

據知,符曉薇已經懷有8個月身孕,理應應該遠離醫院,以免受細菌感染,不過她為了老公,仍然願意「帶球」前往醫院,令Fans大讚她非常Sweet,連陳柏宇也忍不住指太太「超有義氣!」。

《1+1的深情》爆房事

其實之前二人在田蕊妮主持的《1+1的深情》節目中接受訪問,當時Jason被問到對上一次行房他直言兩周前,阿田笑佢哋隔咁疏,阿田再問每周行房多少次?Jason笑說:「我諗最多都係一次,以我嘅能力!」

二人又於節目中畫將來跟小孩一起的一家三口圖畫,估唔到咁快夢想成真。

陳柏宇符曉薇結婚紀念日 晒恩愛:每天愛佢多一些!

陳柏宇與符曉薇去年7月2日結婚,日前是他們的結婚週年紀念日,二人都有於instagram 發佈合照。符曉薇於instagram留下愛的宣言,表示:「萬眾期待嘅日子,今日陳生終於放假。我地終於可以拍下拖、行下街、食下飯,慶祝埋我地第一個結婚週年,同第七個拍拖週年。一齊左七年一啲癢都無,仲每天愛佢多一些,有時仲難捨難離,希望呢個感覺到永遠!」真係好sweet!

囡囡提早報到 預產期係10月

陳柏宇4月時公布太太符曉薇懷孕,囡囡將於10月出世。懷孕中的符曉薇身形有少許發福,但依然咁靚!但係符曉薇就話自己好似家有囍事嘅吳君如!

和太太不是一見鐘情

陳柏宇 喺拍《喜愛夜蒲》嘅時候認識太太,「起初第一眼見佢其實唔係Love at first sight、唔起眼㗎!係因為之後我哋一齊玩啤牌,透過玩啤牌嘅過程,認識佢個人,先至開始有好感,慢慢開始發展…33歲結婚並唔係咪計劃之內,我心目中結婚嘅時機唔係用歲數去限制,而係心態,係我覺得我夠成熟去結婚。」

陳柏宇 話冇特定一刻認定符曉薇係太太,而係一路相處累積番嚟,「我喜歡佢嘅性格,率直、個人真,有可愛嘅時候,有嬲嘅時候,好簡單嘅形容,但兩個人相處之間嘅火花係最重要,再加上我哋嘅磨合係好。」

陳柏宇同符曉薇在倫敦另類影婚照,相當甜蜜自然!

英國嘅超市都係婚照的取景地,貼地又有特色!

承諾陪伴你一輩子

兩人因為拍攝電影《喜愛夜蒲》而相識,後來墜入愛河。兩人更不時在網上貼上合照放閃,更在今年正式步入另一階段,向對方承諾會陪伴彼此一輩子。Leanne更搞笑地說結婚是兩人「成為老襯的一刻」,大概是因為餘下的一生都會為了對方的開心,做盡傻事吧!

在你面前我只是普通人

不難發現陳柏宇與老婆Leanne的pre-wedding婚照,沒有華麗禮服,也沒有宏偉的場景。兩口子只是穿上了便裝,隨意地在日常生活的場景如火車站、超市等,配上甜蜜的互動而已。Leanne在社交平台上分享是次婚照,兩人只想做回自己。放下歌手及模特兒身份的Jason及Leanne在彼此眼中,不再需要用華服美妝的掩飾,可以做回最原來的自己。

你的家人就是我的

有人說結婚不只是對另一半的承諾,更意味著兩家人的結合,不再分彼此。所以說1+1其實等於4,陳柏宇與老婆Leanne在結婚前,已經把彼此的家人當作自己的家人疼愛。Leanne的爸爸曾經因為心臟病而入院,當日正值陳柏宇的生日;Jason並沒有在意自己的生日,反而只顧著心情很差的Leanne,更替她吹頭讓她稍作休息。陳柏宇告訴大家,不論發生甚麼事,自己都會是老婆最堅強的後盾,陪她面對風風雨雨。

Leanne亦常常陪伴陳柏宇的家人一起遊玩,在結婚前更與Jason一起,讓未來老公年紀老邁的太公飲上曾孫新抱茶。

能與你放閃 是一種幸福

如果有留意陳柏宇的Instagram,不難發現Jason常常貼上與老婆的合照放閃。有不少藝人因為怕公開戀情會讓自己人氣下滑,故會隱瞞拍拖甚至結婚;不過陳柏宇卻一點也不介意與自己的粉絲分享自己的另一半。Leanne與陳柏宇拍拖的時候,曾被記者拍到;當時Leanne為了不影響Jason的事業,對記者稱兩人並非在一起。而陳柏宇卻大方承認戀情,因為Jason覺得與Leanne拍拖不是一件不能見光的事。亦因為Jason讓Leanne得到了滿滿的信心,兩人愈來愈多在網上放閃。

你永遠是我的女神

陳柏宇經常稱老婆作「女神」,絕對是甜到漏。陳柏宇不只會在Leanne化上美艷妝容時稱對方為「女神」;在老婆素顏時亦會帶著滿滿的愛意,稱對方為「女神」。作為模特兒的Leanne拍起照來,自然型味十足;但Jason卻最愛老婆露齒笑的樣子,因為不論老婆樣子如何,都會是自己永遠的女神。

不能與你分別 因為分分鐘需要你

人們常說小別勝新婚,但陳柏宇與老婆卻是一分鐘也不想分別。因為工作緣故,Leanne與Jason經常會做空中飛人,飛到不同地方工作。Leanne就曾在網上貼上一幅與Jason錫錫的照片,寫上「每次每次離開佢,都超級無敵掛住佢」,更指自己分分鐘需要Jason,真的是羨慕死人了!而Jason的放閃功力一點也不弱,在Leanne到外地工作過後回港時,陳柏宇就帶同寫有「女神 靚微」的紙牌接老婆機,Leanne指看到時笑死,但也甜死~

能與你一起工作是優差

陳柏宇與老婆Leanne婚後多了不少情侶檔的工作機會。對他們來說,這些一起工作的時間根本就如約會一樣,寓工作於娛樂。雖然Jason與Leanne已經結婚住在一起,但其實這些機會對他們來說都是寶貴的。作為歌手的Jason經常要沒日沒夜地工作,而Leanne的模特兒工作也較難定時定候;故每次一起工作,其實對他們來說都是一次見面的機會,可謂是一種優差。