白色強人

【白色強人】馮盈盈懶音多遭狠批 網民:簡直係懶音界KOL!

娛聞

廣告

《白色強人》TVB 2019重頭劇之一,由馬國明、郭晉安、李佳芯、唐詩詠等主演,醫療題材一向有收視保證,令唔少劇迷有所期待!之不過,有份主演之一靚女馮盈盈雖然獲網民讚佢演技進步,但同時也遭大批網民彈佢懶音奇多,令觀眾聽得辛苦,而FYY為咗改善懶音問題嘗試以一個方法去改善,到底係咩招數呢?即管睇睇!

 

撰文:東方新地 圖片:劇照、《白色強人》預告片截圖

《白色強人》馮盈盈玩三角戀

d
在《白色強人》主演嘅女演員包括李佳芯、唐詩詠、張曦雯、馮盈盈、朱智賢等,咁多靚女花旦及小花參演,唔打得都睇得!當中,馮盈盈和何廣沛合作飾演一對情侶,二人仲會同吳沚默大玩三角關係㖭!

馮盈盈:同何廣沛4唇疊埋

而昨晚播出的一集,何廣沛因為見到個10歲小男生要截肢,令他甚為難過,暗戀他多時的馮盈盈上前安慰,更主動送出一吻示愛,今次係盈盈獻出熒幕初吻給拍檔何廣沛,佢話之前喺《果欄中的江湖大嫂》只是借位,「無花無假,4塊嘴唇疊埋一齊。記得拍攝時好凍,廣沛揸咗好多潤唇膏。」

嚇親寶寶系列

而昨晚播出後,盈盈不怕男友呷醋,放咗一張她和男友及何廣沛的合照,仲寫住:「鍾醫生陪方醫生睇方醫生錫潘醫生
咁方醫生係咪要錫返鍾醫生? 唔知我寫緊咩? 睇今晚白色強人就會知道」

網民批評懶音問題嚴重

不過其實自劇集播出後,唔少網民都話FYY懶音問題好嚴重,加上唸對白的速度很快,令觀眾聽得辛苦;至於演技方面網民有讚有彈!所以話,觀眾眼睛係雪亮,得個樣係唔夠,仲要演技方面搭夠㗎!

FYY懶音關條脷事?!

而其實早喺去年年尾馮盈盈上《美女廚房》時被戲劇大師詹瑞文取笑佢勁多懶音,一度網民熱議。今年4月,FYY有份主持嘅無綫節目《#後生仔傾吓偈》請咗懶音特警羅山先生做嘉賓,閒談期間佢不斷糾正FYY嘅發音,之後更讀出繞口令「我今日下午兩點五,喺香港北角恒生銀行大堂等你,然後去食牛排」,再被羅山先生糾正,又指出佢嘅懶音問題係出自條脷嗰度!

踢走懶音全靠一個方法

FYY一直自知有懶音問題,早前宣傳《白色強人》時佢透露剝咗兩顆智慧齒,笑說剝牙可改善懶音,又話:「網民留意到早前的預告片,我一句『你講唔講』話有懶音,又捉到我錯處,證明大家好關注我,我會首播開Live重讀100次,努力改正、面對錯誤。」的確佢趁劇集首播,開live講這句對白100次,直到咬字正確為止。

馮盈盈 去年台慶首奪獎

2016年港姐冠軍馮盈盈喺《後生仔傾吓偈》言論夠晒出位,被封為「性博士」,深受網民歡迎;另外首次參演《果欄中的江湖大嫂》已經非常突出,「小狼女」一角夠晒入屋,所以喺《萬千星輝頒獎典禮2018》中佢勇奪「飛躍進步女藝員」。而佢演出的劇集次數甚少,應該有更多進步的空間!