40歲吳卓羲唔儲老婆本 撲水買玩具去北京開博物館

娛聞

廣告

吳卓羲年初在北京開了首家玩具博物館,雖然相比起古天樂的玩具倉只是小巫見大巫,不過吳卓羲的博物館就公諸同好,免費開放同路人參觀,而租地 方、請人打理博物館始終都要皮費,吳卓羲為圓玩具夢,近年密密接job拍戲冇停過,撲水買玩具花費不菲,唔知佢幾時先肯儲老婆本成家立室呢?

撰文、圖片:東方新地

吳卓羲北京開玩具博物館供同好免費參觀

今年初,吳卓羲在北京開了全國第一間figure博物館,名為《吳卓羲個人雕像模玩博物館》,展出了他收藏的超級英雄figure,包括Marvel、DC都有。

吳卓羲專心搵玩具錢 密密接job唔儲老婆本

吳卓羲表示選擇開博物館是因為他收藏嘅figure數量實在太多,而他希望每一個figure都要放在可以完全欣賞到的地方,屋企已經放唔落,再加上屋企養了幾隻貓,主子好易整爛figure。所以吳卓羲就把自己多年的珍藏運上北京,放在該博物館展示,博物館一共有三層,一層和三層是模玩手辦陳列區,二樓是辦公室,看到吳卓羲博物館的陳列品豐富程度,估計這些年吳卓羲的血汗錢都花在玩具上。