丁子朗 ivyso

26歲丁子朗自爆想同COLLAR成員結婚 遭網民鬧爆「妄想」:有FYY仲唔夠?

影視娛樂

廣告

現年26歲的前港男亞軍丁子朗,近日因為參演TVB選秀節目《亞洲超星團》而在內地討論度大增,近日更首次擔正做劇集《妳不是她》男一,更與前港姐冠軍馮盈盈上演火辣戲過足拍拖癮,不過單身的丁子朗竟表示唔夠喉,更大爆結婚對象是隔離台的人氣女團成員!
丁子朗 ivyso 亞洲超星團 丁子朗 丁子朗在節目《亞洲超星團》的初表演中雖然被Rain大讚表情很好,但是網民則認為他的唱跳實力欠佳。
丁子朗在節目《亞洲超星團》的初表演中雖然被Rain大讚表情很好,但是網民則認為他的唱跳實力欠佳。(圖片來源:YouTube@優酷綜藝)
丁子朗 ivyso 亞洲超星團 丁子朗 丁子朗被網民指年齡與外貌唔相符,26歲睇落似30歲,更質疑丁子朗是否「報細數」。
丁子朗被網民指年齡與外貌唔相符,26歲睇落似30歲,更質疑丁子朗是否「報細數」。(圖片來源:IG@karl_ting)

丁子朗想同Ivy So拍結婚真人騷

丁子朗早前接受傳媒訪問,大爆自己想拍類似《我們結婚了》這類韓國結婚真人騷,更指明「結婚對象」要是ViuTV出身的22歲COLLAR成員Ivy So,因為可以拍嘢又可以過足拍拖癮咁話,不過作為TVB藝人的他都忍唔住確認「講唔講得㗎」,隨即又笑晒口表示「諗下都開心」!

丁子朗 ivyso 丁子朗
丁子朗早前接受傳媒訪問,表示好想與Ivy So拍結婚真人騷!(圖片來源:ig@ivyysooo)
丁子朗 ivyso Ivy So是不少人心中的最佳女友人選。
Ivy So是不少人心中的最佳女友人選。(圖片來源:IG@ivyysooo)

網民:食懵咗?有馮盈盈仲唔夠

唔少網民對於丁子朗呢個想法意見兩極,有網民就表示係支持,令2台可以得以破冰,但有網民就指丁子朗簡直係異想天開,形容呢個難度級別簡直係年輕時想追日本女神新垣結衣咁:「食懵咗?」、「佢真係當自己係超級老虎?明明就係超過伯虎」、「發完夢未?」、「唔好搞Ivy So得唔得?」、「有馮盈盈仲唔夠喉呀?」、「踩過界啦」、「排隊啦師兄」、「睇住《戀愛百分百》先頂住引」、「妄想代言人」、「都好事嚟,可能咁2台就破冰」。

丁子朗 ivyso 丁子朗 丁子朗馮盈盈《妳不是她》超sweet
丁子朗馮盈盈在《妳不是她》非常sweet。(圖片來源:ig@karl_ting)

丁子朗《妳不是她》同馮盈盈上演火辣戲

以「聖誕驚喜限定,爆發戀愛共鳴」作宣傳招徠的《妳不是她》,以 50%奇幻懸 疑+100%貼地角度探討「何謂真愛」,是百分百純港式現代愛情小品。以林信 (丁子朗 飾)及夏莉(馮盈盈 飾)超浪漫愛情線做主打的《妳不是她》,首集即入戲肉,丁丁與盈盈將上演「甜度超標」床戲,二人除了極度入戲地甜蜜對望兼攬攬,更化身接吻魚連環啜,加上Soft Lens畫面,勁浪漫又唯美,劇組亦拍出了情侶在家打情罵俏的日常甜蜜感。除了連環啜,丁丁更會除衫展現結實胸肌,問到丁丁有冇為該幕刻意操弗?他笑言:「因為拍呢套劇時間都好 Chur,少咗時間做 Gym,但埋位前都會谷一谷胸肌,希望唔好太失禮,始終香港先生嚟架嘛。」

丁子朗 ivyso 妳不是她 丁子朗 首集即入戲肉,丁子朗與盈馮盈將上演「甜度超標」床戲!
首集即入戲肉,丁子朗與盈馮盈上演「甜度超標」床戲!(圖片來源:大會提供)

丁子朗緋聞女友是郭柏妍

丁子朗(Karl)及同齡郭柏妍(Rosita)在去年熱播的《下流上車族》中飾演一對甜蜜小情侶,劇集播放時已有唔少觀眾話佢哋好有默契,亦成日被傳媒捕捉到私下佢哋出雙入對,又被揭發丁子朗戴住女方製作的定情信物,傳聞越傳越勁!但有網民指出兩人一早撻着,只係因為公司不欲戀情曝光,作風先咁低調!二人的緋聞越傳越烈,傳媒亦當然不會放過採訪機會。二人不止一次在宣傳劇集的場合上,共同接受傳媒的採訪,惟當每次被問到戀情時,雙方均會異口同聲即時否認,亦不時出現口窒窒的情況,看似十分緊張。曾經被問及二人發展機會時,Rosita就表示:「我哋都係做嘢先。啱啱開工又第一次拍打戲,自己都係解讀中、努力中。」而丁子朗則坦言緋聞傳出後會影響拍戲,直指:「驚呀,係呀係呀…坦白講我哋真係暫時工作為先,因為而家戲份比較多,同埋我哋場口比較複雜啲,大家角色都唔係咁簡單,又有打戲,自己都未處理到,真係冇時間再去諗其他嘢。」

丁子朗 ivyso 丁子朗 郭柏妍 上《東張西望》十分親密。
上《東張西望》十分親密。(圖片來源:TVB東張西望》截圖)

丁子朗 ivyso 丁子朗 郭柏妍
(圖片來源:IG@karl_ting)
丁子朗 ivyso 丁子朗 郭柏妍
(圖片來源:IG@karl_ting)

丁子朗《青春不要臉》激咀戴祖儀

丁子朗在《萬千星輝頒獎典禮 2021》獲得「飛躍進步男藝員」獎,他在《青春不要臉》中,更首次升呢做男二,同戴祖儀有超激情親熱戲,挑戰電視尺度!二人埋身肉搏時,不但寬衣解帶,小瑜更跳上舟仔身,二人轉住由門口錫到入客廳、再跌落梳化,之後更甜笑對望,既激情又溫馨,據知丁丁更因太投入,撞到戴祖儀嘴都爆埋!

丁子朗 ivyso 美麗戰場 青春不要臉|戴祖儀丁子朗邊錫邊剝衫 由門口咀到去梳化忘我伸脷
丁子朗咀戴祖儀咀到伸晒脷!(圖片來源:《青春不要臉》截圖)
丁子朗 ivyso 美麗戰場 戴祖儀被丁子朗咀到嘴到歪﹗
戴祖儀被丁子朗咀到嘴到歪!(圖片來源:《青春不要臉》劇照)

丁子朗入行後曾有過圈中女友

不過早前丁子朗曾接受商台節目《星光背後》訪問,大談他過往曾拍過3次拖,當中兩段屬返港入行後發生,其中一段的對象還是圈中人。他直指圈外人不能體諒其工作,容易和他產生磨擦,因此他希望未來的對象也是圈中人。被問到曾與他拍拖的對象是否傳過緋聞的華姐林宣妤時,他只表示兩人因為同是由外地到香港發展,所以經常相約聚會,是一個關係好close的朋友。

丁子朗 ivyso 美麗戰場 林宣妤上周度過26歲生日,在床上捧蛋糕慶祝。
現年26歲的大馬女神林宣妤,2017年當選華姐亞軍後簽約無綫,前年卻突然離巢,返回家鄉馬來西亞發展。直至上年年頭正式加入李澤楷的Noble Castle Asia(Talent)Limited,成為旗下首位藝人。(圖片來源:IG@serene_lsy)
丁子朗 ivyso 美麗戰場 22歲的丁子朗比林宣妤年輕一歲,兩人又同是選美出身,加上外形一個陽光一個清純襯到絕,早於去年初兩人已秘密撻著。
丁子朗比林宣妤年輕一歲,兩人又同是選美出身,加上外形一個陽光一個清純襯到絕,早於2019年已傳出兩人秘密撻著。(圖片來源:新傳媒照片庫)

圖片來源:ig@karl_ting、大會提供、ig@ivyysooo、ig@karl_ting