有樓有高潮 seasun

29歲「有樓有高潮」Seasun發福外形跌晒watt 近照曝光嚇親網民

影視娛樂

廣告

因為一句「有樓有高潮」而為人熟悉的鄧湤鉮(Seasun),在語出驚人而備受關注後,更曾於2018年接拍三級片,富商趙世曾亦送過杭州價值逾百萬的湖景樓給她做生日禮物,風頭可謂一時無兩!不過近年已經幾乎絕跡娛樂圈的Seasun,主要活躍於社交平台,而最近她的近照亦被指跌晒watt,與2017年時節目中的她有好大分別……
有樓有高潮 seasun 鄧湤鉮在節目上的金句非常出位。
鄧湤鉮在節目上的金句非常出位。(圖片來源:TVB影片截圖)

發福近照被指變晒樣

可能是因為現時已經不再做幕前的原因,29歲的Seasun對於身型管理似乎多放寬了不少,近照可見圓潤了很多,就連當年的招牌尖下巴都不見了,外形大跌watt引起網民關注:「下巴由90度角變了120度角」、「話佢29歲都冇人信……」、「幾時有高watt數過」、「所謂嘅『全盛時期』個樣都係搞不X掂」。

有樓有高潮 seasun 鄧湤鉮早年身材超級火辣。
鄧湤鉮早年身材超級火辣。(圖片來源:TVB影片截圖)
有樓有高潮 seasun 近年鄧湤鉮圓潤唔少。
近年鄧湤鉮圓潤唔少。(圖片來源:IG圖片)
有樓有高潮 seasun 鄧湤鉮淡出娛樂圈後轉行做marketing。
鄧湤鉮淡出娛樂圈後轉行做marketing。(圖片來源:IG圖片)
有樓有高潮 seasun 網民話鄧湤鉮跌曬watt!
網民話鄧湤鉮跌晒watt!(圖片來源:IG圖片)

《有樓萬事足》港女Seasun爆拜金金句:無樓唔好白撞

無綫編導岑應製作的真人騷《沒女大作戰》、《盛女愛作戰》、《沒有起跑線?》等,往往能成功掀起全城話題。岑應在2017年曾推出電視節目《有樓萬事足?》,節目共有5集,邀得一班不同背景、不同心態的港男港女如何在樓價高企的年代,用盡方法置業。當中除了張秀文、吳業坤等藝人外,還包括素人Seasun和Inky。節目還未出街,港女Seasun已爆出不少金句和驚爆言論,看來又要引起一番爭議!

節目第一集,港女Seasun憑言論「有樓有高潮」和「無樓嘅話唔好白撞」成功「呃嬲」,瞬間成為網民討論的對象,被稱為「拜金港女」。

Seasun在節目中表示擇偶條件是先要有樓:「咁追我緊喺要有誠意㗎啦,誠意喺啲咩?諗唔到有啲咩喺好過以買樓嚟表達愛。」這位妙齡少女更是十分有大志,表示男人要有2000呎屋先喺基本:「唔太大唔太細嘅話,2000呎都差唔多呀,如果無樓就唔好白撞啦。」仲表示如果有人送樓追佢,佢會毫不猶豫收下,至於會唔會答應對方的追求,她卻說不定:「有時你表達咗誠意,付出左努力,都唔代表有必然嘅結果㗎嘛。」

有樓有高潮 seasun c67a23e1b22b39df79359adb15b899ed
Seasun表示男人有2000呎屋係基本。各位女士都喺咁諗?(圖片來源:TVB影片截圖)
有樓有高潮 seasun 05c47b94ca48276b2ca588c9755ba9d4
Seasun一句「無樓嘅話唔好白撞」瞬間成為網民討論嘅對象。(圖片來源:TVB影片截圖)

其後在記者會中,司儀提到她在節目中的露骨金句「有樓就有高潮」,她則笑笑口解釋:「有個安穩嘅地方,容易啲有高潮。」畢即被司儀窒:「你返教會㗎喎!」Seasun即反駁:「咁呢啲係身體嘅需要啫。」事後問過Seasun,她更直接否認自己是基督徒。

有樓有高潮 seasun TUNGSTAR5900706拷貝
在記者會中,司儀爆Seasun在節目中有露骨金句「有樓就有高潮」。(圖片來源:新傳媒照片庫)
有樓有高潮 seasun TUNGSTAR5900707拷貝
(圖片來源:新傳媒照片庫)

對於Seasun年紀輕輕已經眼角咁高,相信大家也好奇她的來頭。現年29歲的Seasun原名Givanna Tang,中文名鄧寶怡,現職珠寶公關,已有5年相關經驗。閒時會為珠寶公司做模特兒。早前她有接受過金融網站訪問,表示自己最愛打拳,又鐘意心靈活動所以迷上風水玄學。

此外Seasun在2013年曾多次參加選美比賽,其中參加了《國際旅遊小姐》競選。認識了當時已經77歲的贊助商趙世曾,當年19歲的Seasun獲趙世曾賞識,成為其公司的公關,更極速搬去超級豪宅趙苑與趙世曾同居。難怪Seasun坦言有意追求他的男士,屋企要起碼有2000呎先行動啦!

有樓有高潮 seasun 1460293_1494422917449454_2107309088_n
(圖片來源:IG圖片)
有樓有高潮 seasun 1450875_1490902927801453_813579691_n
Seasun在2013年曾多次參加選美比賽。(圖片來源:IG圖片)
有樓有高潮 seasun 1450925_1487026968189049_518068744_n
(圖片來源:TVB影片截圖)

對於網上一面倒的負評,Seasun卻完全唔介意,更好proud of自己是港女:「香港女仔係唔錯㗎,大家不妨認識吓。」

撰文:東方新地圖片來源:IG圖片、TVB影片截圖