林泳淘

32歲林泳淘超完美身材有望再現螢光幕 重溫《3日2夜》經典畫面

影視娛樂

廣告

TVB前高層余詠珊雖然敗走無綫,不過仍然有地方另起山頭,之前成立的製作公司「好好製作」主力幫開電視拍節目,近日亦搵到前無綫非戲劇分部經理及監製張志明加盟。你未必認識張志明,但一定會睇過他負責的《3日2夜》,最近有傳開電視想重製《3日2夜》,有意搵女神林泳淘幫手,重點係,林泳淘冇明言拒絕,隨時願望成真!
林泳淘幫開電視拍節目,除了講飲講食,都有機會拍旅遊節目。
林泳淘幫開電視拍節目,除了講飲講食,都有機會拍旅遊節目。(圖片來源:IG@wingt)

林泳淘冇落閘唔拍新版《3日2夜》

林泳淘有份為開電視拍《疫境中的餐桌》,早前宣傳時林泳淘講到舊時,因為張志明賞識才有機會拍《3日2夜》,所以今次願意亮相開電視報答伯樂。對於傳開拍類似《3日2夜》的旅遊節目,林泳淘說:「再傾再傾。」又話沒有包袱:「已經唔係廿幾歲,害羞呀,唔知點解年紀大咗仲害羞。」換句話講,只要林泳淘諗得通就好大機會成事。

林泳淘 泳淘嘅身材真係好好。
泳淘嘅身材真係好好。(圖片來源:電視圖片)
林泳淘 廿幾歲身材可謂完美。
廿幾歲身材可謂完美。(圖片來源:電視圖片)

林泳淘無敵三點式絕對經典

《3日2夜》本身是旅遊資訊節目,但靚女主持往往都比內容更吸引,5年前林泳淘就被派到去澳洲悉尼的新南威爾斯州介紹海邊泳池,一套純白三點式令她人氣急升,林泳淘街訪更遇上熱情當地人,直接在鏡頭前狼吻林泳淘面珠,睇到人羨慕又妒忌。

林泳淘 當年呢套三點式,令節目昇華到另一層次。
當年呢套三點式,令節目昇華到另一層次。(圖片來源:《3日2夜》截圖)
要搵人取代林泳淘都好有難度。
要搵人取代林泳淘都好有難度。(圖片來源:《3日2夜》)

林泳淘行走的小背心

林泳淘亦都是一代「東張女神」,平時周圍走採訪,經常着小背心幫助散熱,造就唔少令人窒息畫面,每次有小背心出現,都會被網民cap圖廣傳!不過林泳淘都有尷尬時候,曾經一度「投降」聲稱唔再着小背心上鏡,但熱天除了為大地帶來美腿,亦會令人大出汗水,所以小背心一直都未有在《東張西望》絕跡。

林泳淘小背心令她升格成為第一代「東張女神」。
林泳淘小背心令她升格成為第一代「東張女神」。(圖片來源:《東張西望》)
林泳淘小背心非常出名。
林泳淘小背心非常出名。(圖片來源:《東張西望》)
林泳淘 着小背心是想散熱,夏天要着薄外套,睇見都辛苦!
着小背心是想散熱,夏天要着薄外套,睇見都辛苦!(圖片來源:《東張西望》)
林泳淘 就算唔着小背心,身材一樣咁出眾。
就算唔着小背心,身材一樣咁出眾,斜孭袋成個人特色。(圖片來源:《東張西望》)

32歲林泳淘保養得宜

雖然林泳淘說自己不再是廿幾歲,但其實絕對唔老,1月才踏入32歲,加上保養得宜,IG仍有大量靚相,上年更與拍拖14年的初戀男友林卓立結婚,升級做林太,越來越有女人味,大把本錢再現螢光幕。

林泳淘 結婚後多了女人味!
結婚後多了女人味!(圖片來源:IG@wingt)
林泳淘 32歲啫,比起廿幾歲時差唔遠。
32歲啫,比起廿幾歲時差唔遠。(圖片來源:IG@wingt)

撰文:東方新地圖片來源:《3日2夜》、《東張西望》、IG@wingt