EU結局解畫 《EU》結局之謎 千雪BB親自解畫

EU超時任務 結局之謎 朱千雪BB親自解畫

最強精選

廣告

無綫劇《EU超時任務》兩小時大結局充滿謎團,雖然劇中人物不停穿越時空夠晒「無厘頭」,膠位及犯駁位亦不少,不過眾演員如朱千雪、王浩信等表現出色加晒分,而昨晚結局一集更少有地大獲好評!

劇情講到渠頭(王浩信飾) 成功殺死黑警(潘志文飾),可以開開心心咁同阿風(朱千雪飾)一齊,渠頭仲送咗條沙漏鏈墜俾阿風,勁sweet!

如果你是渠頭會點揀…

EU結局解畫 cap6

誰不知阿正(袁偉豪飾)突然持槍出現,要殺渠頭以報殺父之仇,阿風為救渠頭,竟引爆石油氣罐跟阿正同歸於盡!

EU結局解畫 12

阿風臨終前叮囑渠頭唔好再穿越時空回到過去,因為那個時空的兩人並非相愛,渠頭獨自回去只會一個人承受痛苦,說畢就死在渠頭懷內。唔少觀眾睇到呢幕都同王浩信一樣淚流滿面……

渠頭選擇獨自面對…

EU結局解畫 21

渠頭為咗可以再次見到阿風,堅決回到過去,即使阿風唔會記起佢哋兩人經歷的一切……

EU結局解畫 16

穿越到過去後,那時的阿風並冇兩人相愛的記憶,所以渠頭只能痛苦地、孤單地、默默地守護住阿風。好慘、好慘、好慘… (因為真係好慘,所以要講三次。)

EU結局解畫 23

正當渠頭跟阿風道別之際,竟在地上發現自己在另一個時空送俾阿風的沙漏鏈墜!唔通有奇蹟出現?

EU結局解畫 25

當阿風執起沙漏鏈墜,流露出一個耐人尋味的笑容後,故事便完結,然後就出現一段字幕以及渠頭長達一分鐘的感人獨白。咁究竟阿風有冇記得番同渠頭在另一時空的戀情呢?呢個Open Ending實在令觀眾有無限聯想!

EU結局解畫 cap

見大家討論得興高采烈,千雪BB今日就在Instagram親自解畫︰「花了22集的時間穿越,以為有能力回到過去就能改變現實。但原來改變到都不代表能有一個完美的結局。既然改變不到歷史,大家應該珍惜眼前的一切,活在當下!很喜歡主題曲的一句一樣:「無需有萬次只需一次愛 未懼流眼淚」再見了,Madam Ling! 」即係話,阿風最後都係冇記起渠頭的……

全文完

如欲率先接收資訊,請讚好我們的FB專頁並於「已讚好」選單設定「搶先看」,多謝支持。

網址:www.facebook.com/orientalsundayhk

圖片來源:TVB , 東方新地