《使徒行者》電影版 歡喜哥有得留低

《使徒行者》電影版 歡喜哥有得留低

最新娛聞

廣告

 

《使徒行者》電影版今日開記招,除了3大型男主角古天樂、張家輝同吳鎮宇之外,「釘姐」佘詩曼當然亦有到場!至於早前有報道指被飛出電影版嘅「歡喜哥」許紹雄,真係冇到喎!

Fans可以放心,本刊致電歡喜哥,佢表示將於月中返港拍《使徒行者》電影版,因現正於內地開工,所以未有出席啫!而且更會續演歡喜哥一角,預計3月完工!

 

佘詩曼表示戲中有好多動作場面,更會同三位型男打到甩皮甩骨!提到該片將到巴西取景,問會否擔心治安問題,張家輝乘機抽李克勤水:「工作啫,收工唔會去夜店蒲,只會返酒店休息。(帶咩過去?)底衫褲。(怕寄失行李?)我都冇貼嗰啲barcode上去,不過呢啲事成日發生喺我身上,我係有呢啲命,叫做唔見行李命,幸好每次都可以拎番。」

 

如欲率先接收資訊,請讚好我們的FB專頁並於「已讚好」選單設定「搶先看」,多謝支持。

網址:www.facebook.com/orientalsundayhk

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!