米露

《射鵰英雄傳》 史上最索梅超風 米露

最新娛聞

廣告

由金庸經典改編拍成的最新一套《射鵰英雄傳》,將接《全職沒女》棒於八點半播出。2017版《射鵰》不單捧紅了兩位主角楊旭文及李一桐,更有三哥苗僑偉飾演「東邪」黃藥師,型到震又夠哂親切!講到《射鵰》,點可以唔講「黑風雙煞」之一的梅超風,呢個陰森恐怖的角色喺新版竟然變到全劇最索之一,演員就係今年27歲的 米露 !

最索梅超風 米露

以往《射鵰》的梅超風中簡直係一隻女殭屍咁,永遠戴住頭巾,滿臉蒼白,其實梅超風都係個靚女嚟,金庸先生喺書中描述過:「燭光閃爍之下,見梅超風容顏俏麗如昔,她本來膚色略見黝黑,但近年來晝伏夜出,多居荒山野嶺,肌膚轉白,雙頰上還搽了一些花瓣汁液,似乎塗了胭脂一般。」內地女星米露就將呢種俏麗、冷艷的形象演活!

高陽公主 記唔記得?

出身自書香門第的米露,從小成績優異,舞蹈、鋼琴方面都有很高的造詣。中學畢業後,佢被北京服裝學院服裝設計與表演專業錄取,後來在2007年參加央視舉辦的模特兒大賽,贏得全國冠軍。大家聽到米露呢個名可能冇咩印象,但點都認到佢個靚樣!其實佢早年喺爆紅內地劇《武則天》登過場,除了范冰冰飾演的武媚娘外,劇中另一傳奇人物高陽公主,就係由米露飾演。

時裝一樣索

咪以為米露剩係識拍古裝劇着古裝,換回時裝一樣美艷動人!模特兒出身米露身高173cm,身材苗條,加上Cool Cool哋的外表,發散住陣陣仙氣。呢種中國美人風,有着另一番感覺!

全文完