岑麗香

《溏心3》喊戲獲讚賞 岑麗香:多謝網民支持

最新娛聞

廣告

岑麗香日前出席《溏心風暴3》祝捷慰勞宴,慶祝劇集大結局當晚有30點收視,及內地網上有高達15億嘅點擊率。對於劇中爆喊戲分獲網民讚賞,香香話好多謝網民支持,笑言:「其實我唔係好敢睇網上嘅留言,有啲驚,唔知網民反應係點,好緊張!」

撰文:東方新地

圖片:新傳媒圖片庫

岑麗香 唔敢睇留言

《溏心3》一眾演員包括李司棋、夏雨、關菊英、岑麗香、黃翠如、阮兆祥等都有出席今次祝捷慰勞宴,講到最近網上有很多網友大讚香香演技進步咗好多,尤其係喺連場喊戲上,香香話好多謝網民支持,又透露自己其實唔太敢去睇網上嘅留言:「雖然好多同事話一定要睇吓網民嘅留言,但自己就有啲驚,唔知道網民反應係點樣。當人哋講番畀我聽,話網民讚我演得好,我都好開心,都希望自己真係有進步!」問到覺唔覺得自己演技進步咗?佢就回應:「當然希望真係進步咗,我覺得自己仲有好長嘅路要行,希望可以做得更加好啲!」

馬爾代夫晒恩愛

香香在出席活動前剛和老公強強返完加拿大探親,之後又趕赴度假天堂馬爾代夫充電,大歎陽光與海灘!香香仲在網上晒出不少靚相,同網友分享佢同老公嘅甜蜜之旅,其中有部分仲係由老公強強視角出發,為靚靚人妻留下最美一刻,超sweet!