黃宗澤

《溏心3》黃宗澤慘變性無能 正式叛變?

最新娛聞

廣告

台慶劇《溏心風暴3》今個星期起進入最後10集,大家最期待的畫面終於出現了,就係黃宗澤飾演的「阿九」終於開始變奸,性情大變後與自己最親的黃家一家人爭產打官司。究竟點解呢個花花公子角色會突然入魔?原來係因為經歷男人最痛!

撰文:東方新地
圖片:網上圖片

媾著黑幫大嫂

黃宗澤今次喺《溏心3》飾演一個玩世不恭的花花公子,食女無數,早前劇情講到佢如常去夜場媾女,點知就媾著黑幫大佬喬爺的女朋友(陳芷尤飾)!

 

司棋姐隊茅台

黃宗澤斗膽媾黑幫大嫂,喬爺當然唔會放過佢,隨即綁架佢去深山小屋!搞到司棋姐同夏雨要齊齊跪地求情,司棋姐仲要一個人隊晒成枝茅台要表誠意!

逃走時意外碌落山

雖然司棋姐已經請喬爺放人,不過黃宗澤喺清晨時趁機自行鬆綁逃走,不過逃走時不慎碌落山坡!

黃宗澤成個人撞落棵大樹度,狀甚痛苦!

黃宗澤慘變性無能

黃宗澤撞落棵樹導致下半身癱瘓,幸好喺翠如BB悉心照顧下神速康復,但就因神經受損而變成性無能… 周旋於女人之間的黃宗澤一下子無晒人生樂趣!

黃宗澤借醉咀翠如

灰爆的黃宗澤飲到醉晒,之後仲借醉錫落翠如BB個嘴仔度!說好的「兄弟」呢?

做個有錢人

黃宗澤本來無晒人生意義,但之後劇情講到佢突然見識到亞洲十大富豪的實力,於是收拾心情專注工作,誓要做個有權有勢的有錢人!見到佢操fit副body、造套靚西裝,重新出發!

正式叛變?

於是黃宗澤喺自己屋企的公司開始,不擇手段去賺錢,當然同家人背道而馳,最終踏上叛變之路,與外人合作,與親人對簿公堂!