肥媽

《關你家事》 肥媽 哭揭被前夫家暴

最新娛聞

廣告

江美儀、麥長青及林盛斌(Bob)主持的新節目《關你家事》將於下星期播出,節目極具話題性,內容講到「小三」、「出軌」及「家暴」等等尖銳的話題,節目更請來黃宇詩男友彭慶餘的前妻,現身爆料指被人搶老公!另外宣傳片又見到 肥媽 講到聲淚俱下,透露指自己曾遭家暴,未播已經引起全城討論!

全新節目《關你家事》

洪永城主持的《退休地圖》今個星期就播完,下星期同樣時間換上由江美儀及麥包等主持的《關你家事》,節目以探討時下家庭經常遇到的事情,如家暴、出軌、逃婚和遭拋棄等貼地話題,討論大家應該如何面對。其中更搵來藝人黃宇詩男友彭慶餘的前妻陳小姐,以過來人身份分享!

肥媽 曾慘家暴

《關你家事》宣傳片中一大亮點,就係 肥媽 講到痛哭流淚的一幕!觀眾平時見到的都係 肥媽 強悍一面,或者同六號(陸浩明)嘻嘻哈哈教煮餸,你又點估到佢曾經係家暴主角?事緣18歲果時,肥媽嫁俾大過佢22年的菲律賓酒廊琴師,對方家境平俗,家庭經濟全靠肥媽支撐,養活一家八口。

前夫曾偷食女傭

肥媽透露前夫婚後一年即失業,每月攤大手板問佢攞錢,每次出糧都要成個糧袋都交俾對方,但每每未到月尾就已經花光。所以肥媽的子女們都勸佢離婚,認為如此下去肯定冇前途。肥媽仲話前夫曾偷食家中女傭,令對方懷孕,衰到冇人有!

拳打腳踢 出刀仔

以為咁樣做已經夠賤?低處未算低!當前夫覺得肥媽自力更生,佢就想完全控制肥媽,不時拳打腳踢,連刀仔都出埋!只求打到你服。好彩肥媽夠健碩,擋到幾下刀攻拳踢,不過咁做已經傷透佢心,更對小朋友造成好大影響。雖然已經過去多年,但肥媽在節目中重提呢段慘痛經歷時都忍唔住爆喊!

 

幸好肥媽現任老公Rick對佢極好,令佢重拾信心,現時肥媽有6個仔女、13個孫,得閒登台得閒弄孫為樂,總算苦盡甘來!

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!