中華小姐

《2018國際中華小姐競選》佳麗一覽

最新娛聞

廣告

《2018國際中華小姐競選》將於2月3日舉行,16位華姐佳麗日前會見傳媒,眾佳麗穿上低胸連身裙晒身材。香港代表雷莊𠒇狀態十足、16號伍殷嬅亦相當突出,其他佳麗就… 大家自己睇啦!

《2018國際中華小姐競選》佳麗一覽

16位佳麗排排企影相~

人靚聲甜的上屆冠軍余思霆,今年以師姐身份為各候選佳麗打氣,佢在活動上抽中16號佳麗伍殷嬅試戴后冠,來自溫哥華的伍殷嬅外貌出眾,有人話佢有啲鍾嘉欣的感覺?

雷莊𠒇狀態十足

2017年港姐冠軍雷莊𠒇代表香港出戰華姐,見佢呢日容光煥發、狀態十足!佢表示近日積極打排球、學詠春,成功減重10幾磅!雷莊𠒇謙稱每位佳麗都好高好靚,不過只要做好自己就已經好開心。最後佢又話男朋友因爲醫院工作忙碌,所以唔得閒回港為佢打氣!

來自夏威夷的2號佳麗楊筑晶,身高5呎11吋,體重148磅,為最有「份量」的一位!

12號新加坡代表蔡美琪年紀最輕,今年只有18歲,同時身形甚嬌小。

2018華姐佳麗一覽:

1號佛山佳麗 李思佳

2號夏威夷佳麗 楊筑晶

3號香港佳麗 雷莊𠒇

4號吉隆坡佳麗 鄭亦庭

5號老撾佳麗 王妮芬

6號洛杉磯佳麗 劉思延

7號馬尼拉佳麗 吳雪蓮

8號墨爾本佳麗 史孟冰

9號蒙特利爾佳麗 周卓妍

10號紐約佳麗 李思佳

11號三藩市佳麗 高詠堃

12號新加坡佳麗 蔡美琪

13號悉尼佳麗 孟鈺

14號大溪地 鐘梓甜

15號多倫多佳麗 蔡菀庭

16號溫哥華佳麗 伍殷嬅

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!