一舞傾城 劇情

一舞傾城|蔡淇俊演賤男「浪漫式報復」害傅嘉莉 結局卻意想不到!

最新娛聞

廣告

TVB劇集《一舞傾城》繼昨晚陳星妤初夜獻「人夫」關楚耀後,王晶再推床戲畫面,今晚(2日)第15集講到,蔡淇俊的「復仇大計」終要揭露,不過結局卻反轉,輸家竟然是自己!
一舞傾城 劇情 傅嘉莉飾Paula)答應了蔡淇俊飾程宏開)的求婚。
傅嘉莉(飾Paula)答應了蔡淇俊(飾程宏開)的求婚。(圖片來源:TVB

蔡淇俊向傅嘉莉攤牌「浪漫式報復」

傅嘉莉(飾Paula)答應了蔡淇俊(飾程宏開)的求婚後,兩人度過一晚春宵,當完事後,蔡淇俊就遞上舊相簿,訴說自己減肥、發奮經歷,向傅嘉莉攤牌,坦白一切其實只係「浪漫式報復」。原因是蔡淇俊透露自己就係當年被她拋棄嘅初戀男朋友,當初慘被嫌棄,於是蔡淇俊發憤變靚變有錢、變大隻等,再遇上當年愛人傅嘉莉。

一舞傾城 劇情 傅嘉莉問起胎記一事
傅嘉莉問起胎記一事(圖片來源:TVB
一舞傾城 劇情 淇俊就遞上舊相簿,訴說自己減肥、發奮經歷,向傅嘉莉攤牌
蔡淇俊就遞上舊相簿,訴說自己減肥、發奮經歷,向傅嘉莉攤牌(圖片來源:TVB
一舞傾城 劇情
(圖片來源:TVB

傅嘉莉不介意被玩弄蔡淇俊嬲嬲豬

當傅嘉莉問她點解要咁做,蔡淇俊還表示要狠狠讓別人知道你被人嫌棄,嘗試被糟蹋的滋味,蔡淇俊還狠狠地罵對方是雞。不過,傅嘉莉知實情自己被玩後,竟然表示不介意,坦言自己是雞,還笑蔡淇俊花咁多精力向她報復很傻,換過衫後瀟洒離場,相反,蔡淇俊不忿地在床上大叫,認真可憐!

一舞傾城 劇情 傅嘉莉不介意被玩弄
傅嘉莉不介意被玩弄(圖片來源:TVB)
一舞傾城 劇情 傅嘉莉叫他看開
傅嘉莉叫他看開(圖片來源:TVB)
一舞傾城 劇情 蔡淇俊嬲嬲豬
蔡淇俊嬲嬲豬(圖片來源:TVB)

網民大讚傅嘉莉演出到位

不少網民大讚傅嘉莉演出到位,而且結局都幾峰迴路轉,有網民留言指:

很認同角色Paula 說的對白:尊嚴和感情是不能傷害她,唔入肉,仲串男角色話:你有幾了解我姐….哈哈男角色以為玩人點知係玩自己

好型Paula,呢幕佢2個做得幾好!

配樂尋開心!配得好好!

傅嘉莉接受訪問時,透露首次拍床上戲,大讚對手蔡淇俊及關楚耀專業:

視覺上我係冇着衫,拍攝時用較多鏡頭幫助同遮掩,因為電視尺度嘅問題,我睇劇情上我嘅角色都係冇着衫,第一次同佢(蔡淇俊)合作,當時拍呢場戲第一日識,第一日就要拍床戲,有啲尷尬同埋尺度都幾大。

撰文:東方新地圖片來源:TVB