一蚊Joe

一蚊Joe游莨維西半山豪宅曝光 自爆豪花十幾萬裝修:地方唔算大

最新娛聞

廣告

TVB藝人「一蚊Joe」游莨維向來出位,日前佢現身《樓價有得估》節目自爆在傳統豪宅區西半山租住了一個三房單位連車位,並豪花十幾萬裝修。
一蚊Joe 「一蚊Joe」現身《樓價有得估》,原來佢租住西半山一個三房單位連車位,兼用十幾萬裝修。
「一蚊Joe」現身《樓價有得估》,原來佢租住西半山一個三房單位連車位,兼用十幾萬裝修。(圖片來源:TVB提供)

西半山豪宅曝光「一蚊Joe」:地方唔算大

黃婧靈(波波)擔任《樓價有得估》外景主持帶大家參觀「租金大豪客」單位,「一蚊 Joe」游莨維原來在傳統豪宅區西半山租住了一個三房單位連車位,並花十幾萬裝修,佢仲話:「地方唔算大, 所以要向高空發展,其中兩間房都係擺碌架床。」

一蚊Joe 「一蚊Joe」表示自己用咗十幾萬裝修。
「一蚊Joe」表示自己用咗十幾萬裝修。(圖片來源:TVB提供)

一蚊Joe住得富貴 月租3.8萬西半山單位

一蚊Joe表示,住西半山係因為貪附近夠靜,所以就算要過海返工都要住呢度。節目更爆出「一蚊Joe」現時所居住單位租金大約3萬8千,令網民驚訝原來一蚊Joe收入豐厚,淨係交租都接近4萬,估計佢收入至少6萬以上。

一蚊Joe 「一蚊Joe」每個月交租都4萬,有網民估佢月入有成6萬。
「一蚊Joe」每個月交租都4萬,有網民估佢月入有成6萬。(圖片來源:TVB提供)

一蚊Joe用「馬尼拉人質事件」寸港聞記者惹眾怒

一蚊Joe今年6月到中環蘇豪區採訪雲咸街槍擊案,期日疑似與在場港聞記者發生衝突,他事後在Facebook出post:「MJ我雖然唔係 #港聞記者,但係2010年我採訪 #馬尼拉人質事件 嘅時候,你畢業未呀,港聞記者?」帖文一出惹起眾怒,網民不滿其「老行尊」態度用年資壓人,不恥他用「採訪馬尼拉人質事件」來耀武揚威,繼而覺得《東張西望》非式新聞節目,不應該妨礙港聞記者採訪工作。未知一蚊Joe知衰還是公司施壓,他出post後3小時就刪post。

一蚊Joe日前採訪中環槍擊事件事,疑似與港聞記者發生衝突,他在Facebook出post惹來眾怒。
一蚊Joe日前採訪中環槍擊事件事,疑似與港聞記者發生衝突,他在Facebook出post惹來眾怒。(圖片來源:網頁截圖)

一蚊Joe唔認衰改發千字文繼續捱轟 網民翻出更多「乞人憎」採訪行為

一蚊Joe刪去「我採訪馬尼拉人質事件嘅時候,你畢業未呀,港聞記者?」帖文後,改發千字文交代事件,形容自己「四不該」:不該勞氣,因為「冷嘲熱諷」已經聽得太多、不該稱呼該「工作人員」為港聞記者、不該引用馬尼拉人質事件、不該認真?但我確信做任何事應該「尊重自己的專業」。提到「專業」二字令網民反應更激烈,翻出一蚊Joe以往採訪的「乞人憎」行為。2016年一蚊Joe採訪亞洲電視倒閉,他連番追問留守到最後的新聞主播問:「你依家係咪失業呀?」當沒有回應時更藐嘴,網民批評他幸災樂禍。

一蚊Joe 有網民翻出2016年一蚊Joe採訪亞洲電視倒閉,幸樂樂禍問留守到最後的新聞主播:「依家係咪失業呀?」
有網民翻出2016年一蚊Joe採訪亞洲電視倒閉,幸樂樂禍問留守到最後的新聞主播:「依家係咪失業呀?」(圖片來源:網頁截圖)

網民義憤難平:東張西望每日每夜都侮辱緊全香港記者

網民不恥一蚊Joe的行為,翻出他過往採訪「乞人憎」行為之餘,不斷留言狠批:「東張西望每日每夜都侮辱緊全香港記者」、「知唔知道東張西望點解俾人寸,因為一直都唔專業」、「講個笑話:《東張西望》主持係專業」、「對方冇講錯你喎,阻住晒」、「你好明顯將新聞採訪變成八婆內容就已經係唔專業啦。」又翻查舊帳並諷刺一蚊Joe當年在「馬尼拉事件」中亦只問了兩條無關痛癢的問題。

一蚊Joe
(圖片來源:Facebook 截圖)

重溫一蚊Joe專業採訪表現:

一蚊Joe失言道歉仍捱轟。

撰文:東方新地圖片來源:TVB提供資料或影片來源:TVB USA Official