不正常愛情研究所

不正常愛情研究所|黃紫恩呻單身1年多辛酸:原來冇人提真係會唔記得

最新娛聞

廣告

J2節目《不正常愛情研究所》最新一集將由黃紫恩(Jojo)、吳兆麟(Alan)、胡敏芝(Karen)連同兩位客席嘉賓麥惠琪(Susuca)、文頌男(Koba)主持,並請來《CP訓練營》的學員馮建晞(Argus)擔任嘉賓。

《不正常愛情研究所》Argus預告向Eileen表白

講到即將來臨的情人節,《CP訓練營》的Argus同「純純兔」洪藹茵(Eileen)自從入營之後,一直發展順利,但似乎仍未算發展成真正情侶。 Argus擔任《不正常》嘉賓時,各主持們都好有興趣想知,趁情人節Argus會同Eileen有什麼表示。

不正常愛情研究所 22歲Argus是體育系學生兼跨欄運動員,拍過5次拖
22歲Argus是體育系學生兼跨欄運動員,拍過5次拖(圖片來源:TVB提供)

好有信心同Eileen一齊過情人節

Argus預告會在情人節前向Eileen表白,他說︰「會喺情人節前一日表白,咁樣可以名正言順情人節一齊。」被問到有幾成信心時,他以「好有信心」回答。

不正常愛情研究所 25歲素人Eilee是一位音樂老師,拍過兩次拖,獲讚好GFable。
25歲素人Eilee是一位音樂老師,拍過兩次拖,獲讚好GFable。(圖片來源:[email protected]

一見鍾情第二個camp已撻著

Argus話當初入營見到Eileen第一眼,已有「Love at first sight」(一見鍾情)感覺,他笑說︰「第一眼望已經係我喜歡個type,同Eileen完咗第一個camp開始發展,第二個camp撻著。」

不正常愛情研究所 「大眼仔」Argus被指外表酷似韓星車銀優和莫少聰混合體,觀眾都大讚他和Eileen好合襯。
「大眼仔」Argus被指外表酷似韓星車銀優和莫少聰混合體,他透露在《CP 訓練營》中,第一眼已喜歡Eileen。(圖片來源:[email protected]

曾對A0阿Yeung醋意大發

Argus講到當時曾經殺出A0阿Yeung(蔡浩洋),令自己醋意大發︰「一開始佢飛甩我揀阿Yeung,我都有hard feeling。有時見到佢同第二啲男仔一齊會唔舒服。」

不正常愛情研究所 當初Eileen揀了阿Yeung,曾令Argus醋意大盛。
當初Eileen揀了阿Yeung,曾令Argus醋意大盛。(圖片來源:TVB提供)

F.3被飛記仇到現在

Argus自言拍拖受過最大的打擊是F.3那年,父親離世不到一周,女朋友又要求分手。他笑言天蠍座的人很記仇,所以到現在還記住。

不正常愛情研究所 Argus預告下星期會正式向Eileen表白。
Argus預告下星期會正式向Eileen表白。(圖片來源:[email protected]

Alan約單身男女齊過節

另外,Jojo同Alan是眾所周知的單身一族,Alan接受訪問時就表示情人節當日,會和大班朋友到主題樂園玩,他說︰「全部都係單身,有男有女。」他笑言近年情人節都是差不多這樣過,不會給自己太大希望,但就話︰「不過唔排除有奇蹟出現搵到另一半。」

不正常愛情研究所 Alan會同一班單身友人到主題樂園過情人節。
Alan會同一班單身友人到主題樂園過情人節。(圖片來源:TVB提供)

Jojo不急於找另一半

而被問到情人節有什麼安排時,Jojo竟然話「唔記得咗(情人節)」。已單身一年多的她,透露今年情人節好大機會同朋友一起過,又指目前未有適合發展對象,亦不急於找另一半。

不正常愛情研究所 Jojo單身一年多,已忘了下星期二是情人節。
Jojo單身一年多,已忘了下星期二是情人節。(圖片來源:TVB提供)
不正常愛情研究所 Jojo透露今年情人節好大機會同朋友一起過。
Jojo透露今年情人節好大機會同朋友一起過。(圖片來源:TVB提供)

冇人提唔記得情人節

Jojo事後又表示問了幾位單身友人,原來「忘記」的情況很普遍,她說︰「原來唔係我一個唔記得,佢哋完全唔記得咗14號(情人節),因為冇男女朋友拍緊拖,冇人提真係會唔記得。」

不正常愛情研究所 Jojo指問了幾位單身友人,得知原來「忘記」情人節的情況很普遍。
Jojo指問了幾位單身友人,得知原來「忘記」情人節的情況很普遍。(圖片來源:IG@jojotszyan)
不正常愛情研究所 佢話冇拖拍緊,真係會唔記得。
佢話冇拖拍緊,真係會唔記得。(圖片來源:IG@jojotszyan)

黃紫恩首次單身過聖誕

去年聖誕節前夕,Jojo也曾自爆剛甩拖,她說︰「大家真係好興奮,不過有樣嘢要坦白,今年嘅聖誕節係我5年以嚟,第一次單身過。」身邊的Alan感同身受話︰「你5年咋,我年年都係咁呀。」上演一場「邊個夠我慘」真實版。

不正常愛情研究所|黃紫恩自爆回復單身 5年嚟第 黃紫恩自爆5年來首次單獨過聖誕。
Jojo早前曾自爆5年來首次單獨過聖誕。(圖片來源:TVB提供)
不正常愛情研究所|黃紫恩自爆回復單身 5年嚟第 吳兆麟鬥慘。
當時Alan同Jojo鬥慘。(圖片來源:TVB提供)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:TVB提供、[email protected]、IG@jojotszyan