不正常愛情研究所|黃紫恩自爆回復單身 5年嚟第

不正常愛情研究所|黃紫恩自爆回復單身 5年嚟第一次一個人過聖誕

最新娛聞

廣告

TVB J2台播出的《不正常愛情研究所》,由黃紫恩(Jojo)、吳兆麟(Alan)、胡敏芝(Karen)連同兩位客席嘉賓麥惠琪(Susuca)、文頌男(Koba)主持。而聖誕節臨近,這一集的主題自然會同聖誕有關,其中包括失戀、拍拖、聖誕禮物和聖誕願望等。
不正常愛情研究所|黃紫恩自爆回復單身 5年嚟第 吳兆麟鬥慘自言單身不止一年。
吳兆麟鬥慘自言單身不止一年。(圖片來源:TVB提供)
不正常愛情研究所|黃紫恩自爆回復單身 5年嚟第 麥惠琪祝福吳兆麟早日出pool。
麥惠琪祝福吳兆麟早日出pool。(圖片來源:TVB提供)

黃紫恩首次單身過聖誕

對好多年輕男女來說,聖誕節特別浪漫,都希望有另一半一齊過。不過黃紫恩格外傷感,節目開始時她自爆剛甩拖,她說︰「大家真係好興奮,不過有樣嘢要坦白,今年嘅聖誕節係我5年以嚟,第一次單身過。」身邊的吳兆麟感同身受話︰「你5年咋,我年年都係咁呀。」上演一場「邊個夠我慘」真實版。

不正常愛情研究所|黃紫恩自爆回復單身 5年嚟第 黃紫恩自爆5年來首次單獨過聖誕。
黃紫恩自爆5年來首次單獨過聖誕。(圖片來源:TVB提供)
不正常愛情研究所|黃紫恩自爆回復單身 5年嚟第 吳兆麟鬥慘。
吳兆麟鬥慘。(圖片來源:TVB提供)

胡敏芝爆Seed鬧人

節目開始前,各主持寫低祝福語句,給特定的對象。胡敏芝祝吳兆麟可以『早日出pool,不要成為「第三者」』,因為之前有一集,塔羅牌師占卜出吳兆麟會做第三者,自此各人便以「第三者」取笑吳兆麟。雖然一再否認,可惜各人一於少理,繼續開玩笑。不過吳兆麟亦不是省油的燈,他居然貪玩祝未婚的胡敏芝「早生貴子」,即時撻着對方︰「我真係恭喜你呀,好黑心呀呢個人。」胡敏芝似乎受到好大刺激,繼續失控暴走話︰「佢明知我唔想要小朋友㗎,我估唔到你個人咁惡毒。我真係好嬲呀,『早生貴子』即係同我講粗口。」

不正常愛情研究所|黃紫恩自爆回復單身 5年嚟第 祝早生貴子好嬲。
祝早生貴子好嬲。(圖片來源:TVB

胡敏芝否認發脾氣

胡敏芝事後接受訪問時話現場反應只是製造節目效果,她笑說︰「事前唔知佢寫乜嘅,不過佢都係講笑,梗係冇嬲佢,我都祝佢單身都早生貴子。」 胡敏芝同男朋友已經拍拖4年,今年聖誕節未有特別計劃︰「一開始拍拖都好着重儀式感,節日特別係聖誕節,一定要有plan,拍耐咗就覺得冇所謂。」

不正常愛情研究所|黃紫恩自爆回復單身 5年嚟第 一班主持非常有愛。
一班主持非常有愛。(圖片來源:TVB提供)

黃紫恩搞喊人

在交換禮物環節黃紫恩選了一本名為《藍色小花》繪本,黃紫恩解釋話︰「原因係最近見到其中一個人嘅social media嘅story上面講咗一啲唔開心嘅嘢,情緒大起大落……」在座各主持開始估誰是主人翁,接住黃紫恩話︰「想鼓勵下佢,本書嘅內容講你同其他人唔一樣都好,但你仍然好特別。」身邊的麥惠琪已經話︰「聽到好想喊……」當麥惠琪接過繪本時,開始失控爆喊,現場再度失控。

不正常愛情研究所|黃紫恩自爆回復單身 5年嚟第 麥惠琪收到黃紫恩的繪本感動落淚。
麥惠琪收到黃紫恩的繪本感動落淚。(圖片來源:TVB提供)
不正常愛情研究所|黃紫恩自爆回復單身 5年嚟第 麥惠琪哭成淚人。
麥惠琪哭成淚人。(圖片來源:TVB提供)

撰文:東方新地圖片來源:TVB提供