周吉佩

中年好聲音︱周吉佩陳年參賽相出土!派台歌曾獲譚詠麟「祝福」

最新娛聞

廣告

早前爆冷奪得《中年好聲音》冠軍的周吉佩,接受無綫娛樂新聞台主持許文軒《Star Talk》專訪,周吉佩大爆自己經歷三起三跌,曾經出道做過歌手,又試過得到譚校長「祝福」,都咪話唔勁呀!
當年周吉佩參加《有線電視線動真音樂全港歌唱大賽》時只有21歲,有趣的是,同樣參加《中年好聲音》的曹敏寶(右一)也有參賽,周吉佩奪得亞軍,而曹敏寶則奪下季軍。
當年周吉佩參加《有線電視線動真音樂全港歌唱大賽》時只有21歲,有趣的是,同樣參加《中年好聲音》的曹敏寶(右一)也有參賽,周吉佩奪得亞軍,而曹敏寶則奪下季軍。(圖片來源:新傳媒資料庫)
周吉佩試過參加好多公開比賽,仲攞過好多合唱獎,而喺有線奪得個人獎項,就係第1次。
周吉佩試過參加好多公開比賽,仲攞過好多合唱獎,而喺有線奪得個人獎項,就係第1次。(圖片來源:新傳媒資料庫)

參加比賽小鮮肉相曝光 獲譚校長加持

2007年,由「有線」主辦、《新Monday 》全力支持嘅《「線」動真音樂》呢個全港召募唱得之人嘅公開賽於 11月14日舉行。嘉賓陣容鼎盛,包括肥媽、杜麗莎、陳慧孄、黃貫中(Paul) 等。 至於參賽者亦算多元化,有「唱作人」之餘,又有搖滾組合。最後個人組冠軍為陳皓恩、亞軍為周吉佩,季軍就係當年個look 有啲似衛蘭嘅曹敏寶。估唔到事隔多年,周吉佩同好友曹敏寶再戰《中年好聲音》!

周吉佩於2008年出道,成爲驕陽音樂旗下歌手,並推出個人EP「Getting Start」,當時第一首派台歌《家教》找來了林夕填詞和Eric Kwok作曲,在903曾經上榜第8名,當年唱片公司搵嚟譚詠麟評核佢嘅新歌《家教》,可謂有重量級人馬的祝福!

周吉佩 當年唱片公司搵嚟譚校長評核佢嘅新歌《家教》,可謂有重量級人馬的祝福!
當年唱片公司搵嚟譚校長評核佢嘅新歌《家教》,唔係人人都有呢個機會!(圖片來源:新傳媒資料庫)
周吉佩小鮮肉相曝光!
周吉佩小鮮肉相曝光!(圖片來源:新傳媒資料庫)

周吉佩孖譚凱琪「尷尬」合照

2008年,27歲嘅譚凱琪 Zoie 同「師弟」周吉佩爲韓國電影《 食客 》影宣傳照。譚凱琪搭住周吉佩膊頭,周吉佩影相時有啲唔習慣,硬曬軚,NG咗十幾次先笑得自然。

周吉佩個樣幾咁尷尬。
周吉佩個樣幾咁尷尬。(圖片來源:新傳媒資料庫)
周吉佩影相時有啲唔習慣,硬曬軚,NG咗十幾次先笑得自然。
周吉佩影相時有啲唔習慣,硬曬軚,非常唔自然。(圖片來源:新傳媒資料庫)

歌手之路經歷三起三跌

周吉佩在《Star Talk》專訪中亦重提歌手之路經歷三起三跌。21 歲那年,周吉佩因在電視台舉行的歌唱比賽中獲得亞軍投身演藝圈,可惜因未做好當藝人的心理準備,周吉佩出了一隻碟後便和公司結束合作關係,形容當時是「人生第一次夢醒」。之後周吉佩與之前夾開的音樂發燒友組成樂隊sp’ACE,於2015年獲唱片公司賞識簽約,並於2019年旺角麥花臣球場開演唱會,可惜 sp’ACE 最終因意見不合解散,令他再度陷入低潮,心身亦先後出現問題:「有日我企喺窗邊,望望吓覺得自己人生咩都失敗,做乜都唔順,我問自己仲堅持嚟做乜,嗰吓有少少想就咁算」、「又有一日我臨瞓前突然(覺得)好似有個人用手壓住我個心咁,唔係好唞到氣。」

周吉佩在《Star Talk》專訪中亦重提歌手之路經歷三起三跌。
周吉佩在《Star Talk》專訪中亦重提歌手之路經歷三起三跌。(圖片來源:TVB
周吉佩與音樂發燒友組成樂隊sp’ACE,於2015 年獲唱片公司賞識簽約,並於2019年旺角麥花臣球場開演唱會;可惜 sp’ACE 最終因意見不合解散。
周吉佩與音樂發燒友組成樂隊sp’ACE,於2015 年獲唱片公司賞識簽約,並於2019年旺角麥花臣球場開演唱會;可惜 sp’ACE 最終因意見不合解散。(圖片來源:TVB

周吉佩幻想25歲有自己演唱會

提到第三個低潮,是周吉佩自獲得《中年》總冠軍後,一直備受爆冷傳聞困擾,雖曾因而影響自信甚至失眠,但卻沒有被擊倒,見慣風浪的他立定決心先把現在做好:「以前初出道好天真,覺得 25 歲要有自己嘅演唱會,當年我得 21 歲,又諗住幾時要買到樓。依家我冇諗咁遠,都唔會諗仲有冇人鍾意自己,而係先做好表演,腳踏實地 先。」周吉佩更強調「吉士粉」是鞭策他做得更好的最大動力,並感謝粉絲踴躍支持。另外周吉佩還點名感謝了黎瑞恩:「佢成日教我哋好多嘢,教我哋做人要謙虛同埋要準時。佢又畀機會 sp’ACE 喺紅館唱咗一隻我哋自己嘅歌,我諗我人生再冇可能有呢啲機會。」

周吉佩出都過碟,不過係好耐之前⋯⋯
周吉佩都出過碟,不過係好耐之前⋯⋯(圖片來源:TVB
周吉佩點名感謝黎瑞恩,仲話「我諗我人生再冇可能有呢啲機會。」
周吉佩點名感謝黎瑞恩,仲話「我諗我人生再冇可能有呢啲機會。」(圖片來源:TVB

周吉佩「二次消費」老婆

之前喺Youtube節目《絲打圍爐》接受訪問談到最重要另一半,周吉佩今次再「消費」老婆,笑言比賽初期太太黃彥欣不但沒有親臨錄影廠支持,甚至對於周吉佩出門參賽也是零反應。直到周吉佩得到「復活」機會,妻子才由冷淡轉為支持, 不但對周吉佩噓寒問暖,更落手落腳為周吉佩揀選出賽歌。主持許文軒笑問周吉佩太太是否「口不對心」類型時,周吉佩竟反應很大斷言: 「你唔使幫佢講好說話喇,佢係直到覺得原來仲有人欣賞我,態度先 180 度轉變。」

周吉佩 兩夫婦經常於社交平台大曬恩愛。
兩夫婦經常於社交平台大曬恩愛。(圖片來源:IG@katchau86)
周吉佩 一家四口非常幸福。
比賽後一家四口非常幸福,太太亦經常帶子女到場支持周吉佩。(圖片來源:IG@katchau86)

周吉佩選唱《跳舞街》搏盡無悔

談到決賽當晚的快歌環節,周吉佩透露原本並非選唱《跳舞街》:「本身我係 好理所當然諗咗要彈電結他,第一隻諗嘅係《紅色跑車》,後來唔揀係我問自己點解個個最後 1 round 都有突破而我要咁 safe?我覺得我要試一啲完全未試過嘅 嘢,先對自己有完整交代,所以我同製作組講要搏盡無悔,唔得我都要試。」

周吉佩大爆原本並非選唱《跳舞街》出戰!
周吉佩大爆原本並非選唱《跳舞街》出戰!(圖片來源:TVB)
中年好聲音 周吉佩 中年好聲音冠軍周吉佩奪得「金咪」!
周吉佩早前爆冷贏出《中年好聲音》,更獲得一枝價值35萬「鑽石咪」!(圖片來源:《中年好聲音》截圖)

撰文:東方新地圖片來源:《中年好聲音》截圖、TVB、IG@katchau86、新傳媒資料庫