中年好聲音

中年好聲音7強|李佳孖鄧家豪合唱獲伍仲衡再度鬆手畀高分:愈唱愈有味道

最新娛聞

廣告

中年好聲音7強|TVB真人騷《中年好聲音》昨(9日)晚播出的第19集,是爭入七強的第六部曲《友情合唱!淘汰選手助陣!》,經過一輪激戰,李佳及顏志恒獲得全晚最高分88分,羅啟豪獲得本回合MVP,林鉫徫則被淘汰。

中年好聲音7強|李佳獲最高分 伍仲衡再度「鬆手」畀高分

中年好聲音》昨(9日)晚播出的第19集,李佳及顏志恒憑住出色表現,同樣獲得88分成為全晚最高分。李佳邀來被她親手淘汰的鄧家豪合唱《朋友別哭》,兩人一唱一和非常合拍,令「奄尖魔人」伍仲衡再度「鬆手」給予17分高分,伍大讚:「真摯、冇多餘嘅嘢、揀啱歌,同埋要讚吓李佳,真係愈唱愈有味道。」

嘉賓評審巫啟賢則以普通話大讚:「我好享受你的歌唱,整個過程好欣賞你的淡定,這種態度是決定一首歌的勝與敗。」周國豐指李佳勝在「無私」,他說:「真係感受到你哋兩個嘅友誼,李佳如果有能力嘅話係會幫埋對手,令到成件事既可以成就自己,亦可以成就人哋,呢樣嘢好難得。」

中年好聲音 李佳邀來被她親手淘汰的鄧家豪合唱《朋友別哭》,兩人一唱一和非常合拍,令「奄尖魔人」伍仲衡再度「鬆手」給予17分高分
李佳邀來被她親手淘汰的鄧家豪合唱《朋友別哭》,兩人一唱一和非常合拍,令「奄尖魔人」伍仲衡再度「鬆手」給予17分高分(圖片來源:TVB中年好聲音》節目截圖)
中年好聲音 李佳邀來被她親手淘汰的鄧家豪合唱《朋友別哭》,兩人一唱一和非常合拍,令「奄尖魔人」伍仲衡再度「鬆手」給予17分高分
李佳邀來被她親手淘汰的鄧家豪合唱《朋友別哭》,兩人一唱一和非常合拍,令「奄尖魔人」伍仲衡再度「鬆手」給予17分高分(圖片來源:TVB《中年好聲音》節目截圖)
中年好聲音 嘉賓評審巫啟賢則以普通話大讚:「我好享受你的歌唱,整個過程好欣賞你的淡定,這種態度是決定一首歌的勝與敗。」
嘉賓評審巫啟賢則以普通話大讚:「我好享受你的歌唱,整個過程好欣賞你的淡定,這種態度是決定一首歌的勝與敗。」(圖片來源:TVB《中年好聲音》節目截圖)
中年好聲音 李佳及顏志恒憑住出色表現,同樣獲得88分成為全晚最高分
李佳及顏志恒憑住出色表現,同樣獲得88分成為全晚最高分(圖片來源:TVB《中年好聲音》節目截圖)

中年好聲音7強|顏志恒+魏嘉信大晒兄弟情 伍仲衡卻畀得手緊

獻唱《千載不變》的顏志恒+魏嘉信則大晒兄弟情,邊唱邊搭膊頭的二人,配以台上播出二人參賽《中年》時的珍貴片段,畫面感人;去到歌曲尾聲,眼淺的顏志恒終於「失守」抱緊魏嘉信爆喊,之後志恒講感受時再度淚崩:「呢份友誼冇可能係假,大家都係愛唱歌嘅人,我哋唔會勾心鬥角,我哋係互相切磋,特別唱《燕尾蝶》時,我哋由唔識到互相扶持,中間經歷咗好多嘢。」對於兩人真摯的演出,張佳添大讚:「一個字,Touching,志恒嘅眼淚,珍珠都冇咁真呀!Feel到你哋嘅兄弟情,同埋你哋唱得好舒服。」惟伍仲衡卻只給了15分,他解釋:「我都好感動,但我唔畀高分,因為呢隻歌唔係好啱比賽。」而給了18分的巫啟賢亦認同謂:「單講表現其實係得16分,呢隻歌係好平淡,唔適合比賽。」

中年好聲音 獻唱《千載不變》的顏志恒+魏嘉信則大晒兄弟情,邊唱邊搭膊頭的二人,配以台上播出二人參賽《中年》時的珍貴片段,畫面感人
獻唱《千載不變》的顏志恒+魏嘉信則大晒兄弟情,邊唱邊搭膊頭的二人,配以台上播出二人參賽《中年》時的珍貴片段,畫面感人(圖片來源:TVB《中年好聲音》節目截圖)
中年好聲音 眼淺的顏志恒終於「失守」抱緊魏嘉信爆喊,之後志恒講感受時再度淚崩
眼淺的顏志恒終於「失守」抱緊魏嘉信爆喊,之後志恒講感受時再度淚崩(圖片來源:TVB《中年好聲音》節目截圖)
中年好聲音 李佳及顏志恒憑住出色表現,同樣獲得88分成為全晚最高分
李佳及顏志恒憑住出色表現,同樣獲得88分成為全晚最高分(圖片來源:TVB《中年好聲音》節目截圖)

圖片來源:TVB《中年好聲音》節目截圖