中年好聲音 譚詠麟

中年好聲音|譚詠麟任評判爆《忘不了你》趣事 竟焫㷫林敏驄被開地圖炮攻擊

最新娛聞

廣告

無綫綜藝真人騷《中年好聲音》,收視一直高企,自播映以來話題不斷,昨晚(26日)播出的一集,是第五部曲次回合《譚校長金曲!爭入12強!》,15強選手輪流獻唱校長金曲爭入十二強。

上集被譽為「顏值擔當」的支嚳儀(Venus)愈戰愈強,支嚳儀是集獻唱迷幻版《愛情陷阱》,大晒唱功和盡顯女人味,同時加入自己創作的英文歌詞,最終獲得91分成全晚最高成績!除咗參賽者表演,譚詠麟出任評判成焦點之一,期間聽完鮑聖光挑戰高難度獻唱《忘不了你》,他即大爆當年收《忘不了你》這首歌的趣事,竟然意外焫㷫林敏驄,林敏驄仲要喺社交網站出Po反擊…

中年好聲音 譚詠麟 支嚳儀今次表現突飛猛進!
支嚳儀今次表現突飛猛進!(圖片來源:TVB
中年好聲音 譚詠麟 獲得91分成全晚最高!
獲得91分成全晚最高!(圖片來源:TVB

譚詠麟任評判疑自戀成癮 忽自爆其歌聲令曾志偉落淚

鮑聖光挑戰高難度獻唱《忘不了你》,惟唱不出歌曲心噏感覺,僅獲得70分,鮑聖光在台上直言很喜歡譚詠麟,更一度哽咽說:「有啲歌我聽校長唱,係會流眼淚,但我點解會喊呢?我又講唔出喎。」譚詠麟聞言疑自戀成癮,爆料說:「曾志偉都係咁樣,我每次唱《一生中最愛》佢就會喊,我都唔知點解佢會喊。」

之後譚詠麟續爆唱《忘不了你》這首歌曲的趣事:「阿驄(林敏驄)寫呢隻歌畀我時,佢畀我嘅歌詞係手寫嘅,最後嗰句唔知係咪有眼淚滴咗落去,忘不了你個『不』字變咗個『七』字。」

中年好聲音 譚詠麟 鮑聖光指自己非常仰慕譚詠麟。
鮑聖光指自己非常仰慕譚詠麟。(圖片來源:TVB
中年好聲音 譚詠麟 譚詠麟突然自爆,曾志偉聽其歌聲會喊!
譚詠麟突然自爆,曾志偉聽其歌聲會喊!(圖片來源:TVB
中年好聲音 譚詠麟
(圖片來源:TVB)
中年好聲音 譚詠麟 曾志偉在錄影廠內,神情顯著有點無奈。
曾志偉在錄影廠內,神情顯著有點無奈。(圖片來源:TVB)

譚詠麟焫㷫林敏驄 FB被發火攻擊

譚詠麟焫㷫林敏驄,他隨即在FB上載兩人當年合作舊照,以粗口諧音字寫出:「#丟里乃,E條 #念後腸 #多謝都冇句 #7UP當秘笈 #吔紙啦 #有種以後米唱 (#禾都係講笑乍)」再加上不少舉中指、屎屎、嬲嬲等Emoji圖案,好有火藥味!

中年好聲音 譚詠麟 林敏聰在FB上載兩人當年合作舊照,以粗口諧音字攻擊譚伯!
林敏聰在FB上載兩人當年合作舊照,以粗口諧音字攻擊譚伯!(圖片來源:FB@林敏聰)

譚詠麟節目繼續騷歌王本色 大展歌喉附和參賽者

至於獻唱《小風波》的周吉佩表現平穩,獲得83分。周吉佩選唱歌曲背後原因勁有愛,他指:「我同太太有好多起起跌跌,喺太太生第二胎之後,曾經鬧過一場好大嘅交,差啲去到婚姻(離婚)邊緣,所以唱呢隻歌係諗住同佢講,我哋會有將來。」周吉佩即場再向太太Say Sorry,譚詠麟見此突「歌王」上身,以歌聲唱出:「你頭先講咗Sorry,你就有好日子」,附和參賽者,表情非常享受!

新婚的伍仲衡則自爆是校長鐵粉,為了見校長一面,即使和太太度緊蜜月、仍改機票提早趕返港見偶像,非常有心。他聽完周吉佩的《小風波》後更乘機向偶像「示愛」:「你就話聽Air Supply,我未聽過Air Supply版本,我聽譚詠麟㗎喎!」

中年好聲音 譚詠麟 周吉佩今次的選曲別有心思。
周吉佩今次的選曲別有心思。(圖片來源:TVB)
中年好聲音 譚詠麟 伍仲衡聲稱自己為見譚詠麟,作出了犧牲!
伍仲衡聲稱自己為見譚詠麟,作出了犧牲!(圖片來源:TVB)
中年好聲音 譚詠麟 譚詠麟聽到後冧樣盡現!
譚詠麟聽到後冧樣盡現!(圖片來源:TVB)

大熱「小龍女」罕有失手跌落危險區譚詠麟大顯功架矯正參賽者

是集8位選手完成比賽後,共有4位選手跌落「校長室」(即危險區),分別是77分的龍婷、77分的曹敏寶、70分的鮑聖光及67分的魏嘉信。當中身為大熱的「小龍女」龍婷跌落「校長室」最令人跌眼鏡,獻唱《水中花》的龍婷笑言見校長緊張到腳震。

肥媽說:「佢已經改善咗冇笑住咁唱,但就冇咗個起伏。」譚詠麟則說:「覺得你好穩陣,但今次前面開得死板咗,首歌嘅拍子係好平穩,但如果仲好粒粒咁唱住落去,就好似釘書機咁釘落去。」隨後譚詠麟再次「歌王」上身,即席示範非釘書機唱法,大顯功架。

中年好聲音 譚詠麟 龍婷今次表演未如理想!
龍婷今次表演未如理想!(圖片來源:TVB)
中年好聲音 譚詠麟 譚詠麟親自騷歌喉。
譚詠麟親自騷歌喉。(圖片來源:TVB)
中年好聲音 譚詠麟 唱得非常投入!
唱得非常投入!(圖片來源:TVB)

林敏驄的小朋友對於父母離婚有什麼行動?

在父母離異後,跟隨母親陳伶俐生活的他,曾經主動鼓勵母親主動去…詳見:林敏驄大仔遺傳爸爸好基因

陳伶俐改嫁新加坡富豪後,居山頂億半豪宅?

陳伶俐婚後搬入夫家位於山頂富豪級地段的布力徑獨立屋,屋內面積達三千呎、全海景花園超過千呎,以市值計算,物業價值超過億半。點擊即睇:豪宅室內圖

撰文:東方新地圖片來源:TVB資料或影片來源:TVB