龍婷

中年好聲音6強|龍婷41歲旺角街頭唱出名堂 稱大把青春想同TVB簽長約

最新娛聞

廣告

中年好聲音6強決賽|憑着TVB選秀節目《中年好聲音》人氣急升嘅龍婷(小龍女),早前出席myTV SUPER七周年嘅紀念活動,大方接受傳媒訪問,表明想同無綫電視簽長約,話自己有大把青春,仲同傳媒賣口乖強調唔相信比賽有內定冠軍!41歲龍婷有香港「旺角小龍女」之稱,早年移居香港認識了「旺角羅文」梁志源加入「旺角羅文歌舞團」,由17年開始在旺角西洋菜街行人專用區演唱,成為街頭歌手,歌唱實力絕不簡單!

中年好聲音6強決賽|龍婷金色戰衣率先曝光

中年好聲音》網上投票,龍婷坦言目前成為榜首之一絕對是為決賽打了支強心針,感到信心十足,更呼籲觀眾多多參與投票!

中年好聲音 龍婷穿著型格金色套裝
龍婷穿著型格金色套裝(圖片來源:TVB 娛樂新聞台)

龍婷一向有經營自己個人YouTube Channel「香港旺角小龍女」,日前更上載了新短片呼籲觀眾和粉絲多多參與投票,順道為自己拉票更透露決賽前會享受下美食。另外,龍婷亦不時在網上進行直播唱歌,與粉絲進行交流,目前她的個人頻道達45萬5000的訂閱,人氣不容忽視,絕對是《中年好聲音》六強之中的大熱!

龍婷曾參加央視《星光大道》2019年總冠軍

41歲龍婷有香港旺角小龍女之稱,早年移居香港認識了「旺角羅文」梁志源加入「旺角羅文歌舞團」,由17年開始在旺角西洋菜街行人專用區演唱,成為街頭歌手。後來行人專用區撤銷後,改在中環碼頭及西九龍文化區表演。龍婷原本學習舞蹈,16歲時因一次實習機會到廣東省中山市,在公園裏聽到陳慧嫻的《飄雪》,毅然決定放棄舞蹈轉行唱歌。16年9月龍婷參加內地節目《隱藏的歌手》第二季,19年再參加中央電視台大型選秀綜藝節目《星光大道》勇奪總冠軍。(同期對手香港人未必識,亞軍是吉仁蘇布德,季軍朱娜),現在她會在《香港旺角小龍女龍婷》YouTube頻道分享歌曲,點擊率好高。

龍婷曾與《東張西望》起爭執

20年龍婷曾因為《東張西望》的失實報道與無綫有爭執,事緣《東》播出了一段聲稱是由觀眾提供,龍婷在中環碼頭街演的片段,節目主持聲稱「上星期六」有四名以上市民在公眾地方聚集,罔顧「限聚令」。龍婷於當晚11時在社交平台發表聲明,指出片段拍攝正確日期是在限聚令發出之前。事隔不久,《東》在節目尾段作出澄清,指該片段由「一名熱心觀眾」提供,經查證後,實際是拍攝於「限聚令」實施前,並作出道歉。

中年好聲音 12強 中年好聲音 龍婷曾於選秀節目《星光大道》奪得2019年總冠軍
龍婷曾於選秀節目《星光大道》奪得2019年總冠軍(圖片來源:IG@ seesawsin)

龍婷與丁文俊甜蜜合唱後傳出緋聞

龍婷邀請到丁文俊合唱《選擇》,肥媽聽完就直問係唔係要結婚,其他評審都話兩個人把聲好夾,好有化學作用!

中年好聲音 龍婷人氣高企!
龍婷人氣高企!(圖片來源:IG@staceylongting)

龍婷表明自己好想同TVB簽長約

自從龍婷參加選秀節目《中年好聲音》之後,憑着動人嘅歌聲成功俘虜唔少家庭觀眾,人氣一直keep住急升,認真非常厲害!龍婷前日( 15日)亮相myTV SUPER七周年嘅紀念活動,粉絲們空巢而出舉牌支持偶像,聲勢果然非常浩大,有傳媒問到龍婷會否與TVB簽約,龍婷直接表明覺得TVB給予佢好多,好想將來同TVB繼續合作,仲認為只係簽5至10年嘅長約,都唔夠喉,仲話自己大把青春可以用!

中年好聲音 龍婷現身!
龍婷直接表明覺得TVB給予佢好多,好想將來同TVB繼續合作!(圖片來源:IG@staceylongting)

龍婷表明演唱會飛賣得貴 唔關自己事

無綫選秀節目《中年好聲音》收視非常強勁,成為城中熱話,搞到無綫急急腳為參賽者籌備演唱會,務求炒起話題。點知有關演唱會籌備詳情公布,網民狂插票價吊高嚟賣,票價分別為$980、$580 和$380 ,媲美李克勤、黎明等天王級歌手,龍婷就回應話呢場音樂會係一場慈善表演,票價係由主辦單位決定,自己就只係負責唱歌,仲話覺得愛心係冇價錢可言喎!

中年好聲音 龍婷回應話音樂會係慈善表演,票價係由主辦單位決定。
龍婷回應話音樂會係慈善表演,票價係由主辦單位決定。(圖片來源:IG@staceylongting)
中年好聲音 龍婷話自己無得SAY!
龍婷話自己無得SAY!(圖片來源:IG@staceylongting)

龍婷唔信比賽有內定冠軍 相信會公平公正

《中年好聲音》即將進入總決賽,坊間有傳比賽一早有定內定冠軍,搞到觀眾議論紛紛直言冇晒癮!目前總積分排名第二名嘅龍婷,同傳媒強調唔相信比賽有內定冠軍,認為要做到內定好難,相信比賽絕對公平公正。對於自己比賽的勁敵周吉佩,佢話唔會視佢為對手,仲話大家好老友,同樣珍惜站在舞台上表演嘅時光。對於有傳媒問到龍婷對於攞冠軍有冇信心,佢就交代覺得自己行到呢步已經贏晒,自己對於冠軍有啲衝勁,會落晒力咁話!

龍婷 中年好聲音 六強 韋綺姍 彭家麗 plt
龍婷(左)自言唔相信比賽有內定冠軍!(圖片來源:TVB
龍婷 中年好聲音 六強 韋綺姍 彭家麗 plt
仲話自己行到呢步已經贏晒!(圖片來源:TVB
龍婷 中年好聲音 六強 韋綺姍 彭家麗 plt
(圖片來源:TVB

撰文:東方新地圖片來源:IG@staceylongting、TVB提供