楊千嬅

中年好聲音2|楊千嬅總決賽擔任終極評判惹負評網民提議7大頂替人選

最新娛聞

廣告

TVB人氣節目《中年好聲音2》將在星期日(24日)舉行總決賽,今年將有5男2女七強參賽,各位都實力非凡,大批觀眾都好期待。不過近日公布楊千嬅做總決賽終極評判,部份網民質疑其評判資格,仲話要罷睇添!

網民紛紛表示不滿:有佢出場我哋罷睇

今次楊千嬅加盟擔任評審,不少網民都紛紛留言表示不滿,不僅質疑其歌唱實力和評審資格之外,更揚言要罷睇:「參賽者仲唱得好過佢」、「佢自己唱歌都未攪得掂」、「我以為佢係參賽者咋」、「搵個唱歌走音做評判」、「咁唔洗睇lu」、「本來都想睇總決賽嘅,有佢出場我哋罷睇」、「有說服力咩?」等。

(圖片來源:Facebook@中年好聲音2- 粉絲討論區)
(圖片來源:Facebook@中年好聲音2- 粉絲討論區)
0
網民都覺得楊千嬅自己本身唱歌都經常走音,絕對冇擔任評審的資格。(圖片來源:IG@yeungchinwah)

網民怒斥評審偏心 提議7大頂替人選

除了楊千嬅的評審資格惹熱議之外,有網民更認為《中年好聲音2》的固定評審們都有個人偏愛,認為需要換走全部評審。網民在社交平台更開帖提出頂替楊千嬅的人選,樓主就認為陳潔靈、葉麗儀、杜麗莎三人都比楊千嬅更加有說服力,而其他網民就認為林敏聰、甄妮、趙增熹和陳慧琳等人頂替:

「個人覺得如果想谷收視, 第七位評審應該從1. 陳潔靈 2. 葉麗儀 3. 杜麗莎中選其一先至有說服力」、「一定係杜麗沙,佢教歌又掂,又真係懂唱歌」「林敏聰做好啲……咪話佢癈話多…佢都有認真個陣」、「如果有啲評判比分不合理, 佢分分鐘敢即場開聲質疑佢地」、「陳慧琳唱功好好多。可惜請唔到佢做評判」、「甄妮都好,佢好正氣,不畏權勢」等。

頂替人選|陳慧琳

大家都覺得陳慧琳的唱歌比楊千嬅好,應該頂替楊千嬅擔任評判。

0
大家都覺得陳慧琳的唱歌比楊千嬅好,應該頂替楊千嬅擔任評判。(圖片來源:IG@kellychenwailam)

頂替人選|林敏聰

網民都覺得林敏驄雖然平時唔正經,但講起音樂都會講得有文有路,適合擔任總決賽評審。

0
網民都覺得林敏驄雖然平時唔正經,但講起音樂都會講得有文有路,適合擔任總決賽評審。(圖片來源:Facebook@Andrew Lam)

頂替人選|杜麗莎

最多網民認為杜麗莎最應該擔任評審,杜麗莎做過《超級巨聲》評判團,網友大讚她是一個好嚴格同好好嘅老師,講嘢一語中的,幫助到參賽者們。

0
杜麗莎做過《超級巨聲》評判團(圖片來源:TVB

《中年好聲音2》總決賽評判陣容 差過第1季?

TVB節目《中年好聲音》系列一直人氣高企,去年總決賽除了4位固定評審肥媽、伍仲衡、張佳添和周國豐外,還邀請到校長譚詠麟、鍾鎮濤和呂方擔任嘉賓評審,陣容十分強勁。不過今年總決賽評判陣容就大跌Watt,又指除了原定5位固定評審之外,將會特別邀請楊千嬅加盟做終極評判。

0
《中年好聲音2》將於24日舉行決賽。(圖片來源:TVB
0
去年有譚詠麟做嘉賓評審。(圖片來源:TVB
0
呂方都擔任評審之一。(圖片來源:TVB
0
但近年竟然係楊千嬅…(圖片來源:TVB)

圖片來源:TVB、Facebook@Andrew Lam、IG@kellychenwailam、IG@yeungchinwah、《我是歌手》截圖