中年好聲音2 14強

中年好聲音2| 14強合唱《隆重登場》MV出爐 觀眾唔太收貨力數5宗罪

最新娛聞

廣告

中年好聲音2》賽程進入倒數階段,14 強的中二以容祖兒《隆重登場》作團歌錄音,可惜觀眾唔太收貨,撰文力數5宗罪!

《 中年好聲音 2 》 團歌 MV 5 宗罪

1. 中一生團歌更有誠意、有專屬歌曲《我們的名字》

中年好聲音》第一季在比賽中段已推出專屬歌曲 《我們的名字》,由26強參賽者合唱,節目中段已開始播放,非常入腦,每位歌手的段落都有個人發揮,MV更搭建舞台,與《中2》改編容祖兒《隆重登場》有明顯差距。

來吧唱吧唱吧唱吧跳吧跳吧 不理他眼光 也不怕聲會沙

《我們的名字》作曲編曲監製都係音樂人張家誠操刀,填詞張家誠及陳薔天,不過張家誠曾於《中2》18強比賽中因為批評劉可「諗多咗」而被觀眾狂鬧,成為眾矢之的。

中年好聲音2 14強
張家誠就係《中年好聲音》第一季團歌的幕後主腦,功不可沒。(圖片來源:TVB
中年好聲音2 14強
劉可在18強大熱倒灶,面對張家誠尖銳嘅評語顯得不太自在,甚至即場反駁,二人一來一往 ,氣氛頗為緊張!(圖片來源:TVB

2. 中二生演唱聲音不協調

Fans認為歌詞與旋律編排不恰當,「成首歌聽起嚟好突兀,男女聲好唔協調」。

0
(圖片來源:TVB

3. MV製作慳成本 只在古裝街取景

相對去年第一季出動26強參賽在片廠拍攝,古裝街與歌曲主題不搭調,似乎只係倉促成事的感覺。

0
(圖片來源:TVB

4. 一鏡到尾反而突顯訓練不足?

雖然官方宣傳「一鏡到尾」拍攝好有心思,而且一NG就要重頭再拍,似乎一啲都唔容易,但係該名Fans就認為連「鏡頭未能展現參賽者的魅力、顯示訓練不足」。

0
(圖片來源:TVB)

5.「消費」淘汰選手 利用劉可知名道心態低劣

撰文觀眾認為 MV中劉可等14名參與者,利用劉可的知名度,卻在比賽期間淘汰他,反而突顯了評判不公正、伎倆低劣。

0
(圖片來源:TVB)

《 中年好聲音2- 粉絲討論區》Fans 投訴全文:

「如果我係監製一定唔收貨,中一生都叫做有首《我們的名字》,中二生咁遲先出歌仲只不過係翻唱,成首歌聽起嚟好突兀,男女聲好唔協調。連邊個唱邊句都安排得好求其,個 MV 慳錢慳到一個地步,一個鏡頭過中學生都拍到喇,睇得出中二生訓練時間好短,全部人一齊唱啲動作都唔係好夾,幕後製作明顯比中一馬虎了事。

另外呢個 MV 係 14 強一齊拍,即係啱啱好有埋劉可,大台咁唔鍾意劉可一早淘汰佢,但又要利用佢嘅人氣拉埋佢助陣,呢啲伎倆真係好 cheap,劉可咁早出局好可能就係因為唔聽話,諗起尋晚嗰集評判講完黃劍文,當時劍文口中似乎有意想講嘢,點知成班人叫佢「聽話喇」,我聽完真係火都嚟,果然係一班唔識尊重人嘅垃圾評判

人哋聽完評語就乜都唔講得?

呢啲叫聽話?呢啲叫壓制言論自由,同埋音樂世界人人都有唔同感受,憑咩要人聽話呀?呢啲家長式嘅思想一定要杜絕,否則香港樂壇都好難會有將來。」

MV首播半日 點擊突破5萬

網友回應,反應兩極:

「其實點解無左第15名嘅朱博文?自從佢畢業中二後好似消失左,其實朱仔都幾好吖.」

「有job俾牛可做唔好咩?你哋牛粉唔係成日想增加佢人氣㗎咩!依加又話TVB利用佢,其實牛可而家多人識佢都係TVB畀佢㗎,佢應該多謝TVB, 而唔係樓主你所講嘅利用,如果TVB真係利用佢就應該擺佢响C位,同埋佢响MV入面出鏡率唔多㗎!」

「整體唱功和號召力都唔夠中一好、中二開演唱會都未必開到三場?」

「直頭唔吸引呀!重點係,竟然唔作過首主題曲!仲要講到係張佳添監製!」

「直頭唔吸引呀!重點係,竟然唔作過首主題曲!仲要講到係張佳添監製!」

「呢條片拍得好求L期,大台只顧揾錢,話之你死,都到尾聲嘞,在片場街邊拍一下就交貨。真X街!」

「見到喺民初街拍就知慳皮到極,外境都費事出,要outdoor廠境搵個最快有期嘅即拍囉!」

官方說法:MV充滿難度、 添SIR監製要求嚴謹

雖然《中年好聲音2》已經篩剩8強,但係為了聲勢和紀念一班歌手的緣份,今次MV被淘汰嘅選手包括劉可、鄭梓浩、林若盈等有參與錄音。 大家平時企喺台上聽添SIR嘅評語就聽得多,但一齊錄歌嘅感覺就好唔同,雖然添SIR對佢哋要求好嚴謹,不過劉可一聽到歌曲覺得好提神,令佢哋自然律動起來。廣東話咬字一般般嘅王玥為咗呢首團歌更努力學習發音,幸好得到大家嘅幫助,令佢冇鬧出太多笑話。而黃劍文本身認識添Sir好耐,一齊錄歌都係第一次。安雅希平日有留意添Sir喺網上介紹點樣運氣同運用聲線唱歌,能夠真正合作感到好榮幸。

一班中二生比賽進入直路,位位嘅唱功高水準,近幾集不停有超過90分嘅舞台誕生,除咗觀眾大讚之餘,連添SIR都話今屆參加者真係好叻,忍唔住拍片同網民分享當中值得欣賞嘅細節,高度讚揚一班中二生。 而呢首團歌MV充滿難度,以一鏡到底方式拍攝,對演戲經驗唔多嘅中二生來講的確係個大挑戰,加上仲要排舞同走位,不過難得有首屬於中二生嘅團歌MV,即使幾辛苦佢哋都冇投訴,拍攝前每位用心聆聽排舞老師指導,正式埋位時,連一向被指盤骨鎖死嘅譚輝智都有唔錯表現。辛苦過後一班中二生齊齊睇番大家嘅演出時,個個都好興奮嘩嘩聲,似乎對自己嘅表現幾滿意喎﹗

圖片來源:TVB