華姐

【中華小姐2019】華姐台下更吸睛!型男索女嘉賓逐個睇

最新娛聞

廣告

昨晚《2019國際中華小姐競選》已有賽果,來自紐約、13號吳雅珠奪得季軍,4號夏威夷佳麗王慧媛奪得亞軍,香港代表5號陳曉華(Hera)奪冠軍!台上一眾參賽者爭妍鬥艷,台下亦有大量索女同型男嘉賓判評盛裝出席,事業線玉背長腿樣樣齊,令人目不暇給!你又覺得邊個最索?

撰文:東方新地 圖片:新傳媒圖片

華姐台下嘉賓更吸睛

《2019國際中華小姐競選》昨晚於將軍澳電視城舉行,大會司儀由袁文傑、麥明詩及陸浩明擔任,唔知大家覺得佢哋昨晚表現如何呢?

麥明詩以藍色底胸晚裝示人,高貴端莊!

一班佳麗之外,擔任大會評判團都非常搶眼,個個都係靚仔靚女,馬德鐘﹑陳豪﹑苟芸慧﹑朱晨麗和張曦雯,擔任「鑽石評判團」!

陳豪

型男評判方面,有陳豪、馬德鐘!

馬德鐘

朱晨麗

朱朱以黑色晚裝上陣,中門大開好性感!

苟芸慧

婚後嘅苟芸慧愈來愈靚,佢以黑色低胸晚裝現身,晒出4吋事業線!曾是華姐冠軍的她,獲在場傳媒指她再參選也能揮低一眾佳麗奪冠,苟姑娘笑謂:「當年參選至今都10年,人生有幾多個10年,所以都有少少感觸,依家位置唔同咗,有啲嘢過咗去就冇得番轉頭,所以要珍惜。」

張曦雯

張曦雯以白色lace裙上陣,好有女神feel!

湯洛雯、朱千雪

朱千雪﹑黃心穎﹑蔡思貝﹑余德丞﹑湯洛雯和羅天宇等,則擔任「華麗評判團」。

湯洛雯、羅天宇

羅天宇同兩名舊愛苟芸慧、湯洛雯同場,人妻苟芸慧談到羅天宇有點尷尬;湯洛雯則大方與羅天宇合照,仲話二人私下一直有聯絡。

黃心穎

心穎BB都係以黑色露肩魚尾晚裝上陣,條裙好貼身,好蝦人著!

蔡思貝 余德丞

蔡思貝同緋聞男友余德丞同場,二人甜蜜合照,二人齊齊受訪時亦默契十足。問到思貝可有見過啲佳麗?她稱:「只係喺電視見過,今次第一次見,要睇多幾眼,清楚知道佢哋來自邊度同資料,因為都幾難揀,所以想了解多啲!」但余德丞話:「第一個感覺最重要,之前電視有廣告我都避開睇,今晚第一次見!」身旁嘅思貝即表示:「咁咪啱囉,我哋一凹一凸!」

朱智賢、張寶兒

此外張秀文﹑余思霆﹑邵珮詩等小花都性感登場,其中以張秀文最為性感。

邵珮詩

張秀文

余思霆

2019中華小姐 陳曉華奪冠

《2019國際中華小姐競選》冠軍由陳曉華奪得,對上一次港姐攞華姐冠軍,係2014年嘅陳凱琳,事隔5年,再有香港代表奪得后冠,真係為港爭光!

陳曉華在表演環節大玩空中呼拉圈,但一開頭已經上不了圈,雖然未有被失誤影響,依然全程展出甜美笑容,但其後再度失手,評判張曦雯事後話:「Hera俾到我好有驚險嘅感覺。」但才藝表演最高分三甲Hera仍榜上有名!

王慧媛得亞軍

來自夏威夷的4號王慧媛獲得亞軍,由參選至得獎,她的身材一直成焦點!

4號夏威夷小姐王慧媛身材驕人,才藝表演環節大跳夏威夷草裙舞,性感打扮十分養眼!

吳雅珠得季軍

來自紐約的13號吳雅珠獲得季軍,其志願是當上演員。

友誼小姐鄭子怡 回應「僭建」傳聞

「友誼小姐」由1號曼谷佳麗鄭子怡(Tavee Meeasang)獲得,鄭子怡本身在泰國任職新聞主播,她表示最初負責娛樂方面的報道,後來才轉做新聞主播

鄭子怡嘅35吋豐滿上圍成為焦點,但睇落唔多自然,而之前佢嘅間尺鼻也成討論話題,被網友質疑身材和樣子也「做假」,她表示對自己身材滿意,每日照鏡也會對自己說:「好靚、好鍾意你!」當問到可有「僭建」時?她笑稱:「這個是秘密,但如果想知道可以摸摸。」未有正面回應。

同場加映:盤點12位最靚國際中華小姐冠軍

今年華姐賽果塵埃落定,唔知大家同唔同意三甲賽果呢?但就可以肯定以下歷年12位國際中華小姐冠軍,一定係你哋至鐘意嘅其中一位!

1988年李嘉欣

大美人李嘉欣係1988年香港小姐冠軍,也是首屆華姐冠軍,多年來均被譽為「最美港姐」嘅嘉欣,絕對係實至名歸。之後大美人即加入娛樂圈,憑着索爆面孔迅速走紅,而且多年緋聞不絕,每單戀情都轟動娛圈!

到2006年,李嘉欣終於搵到好歸宿,同許晉亨高調公開承認戀情,08年11月,二人在許晉亨父親別墅中舉行婚宴,正式嫁入豪門。而2011年2月,李嘉欣誕下兒子許建彤(Jayden Max),一家三口經常放閃,羨煞旁人!

 

而大美人婚後仍努力keep弗,身材樣貌廿年如一日咁正!

1993年 鍾麗緹

鍾麗緹於93年擊敗盧淑儀同謝綺玲奪冠,94年即被周星馳睇中邀請拍電影《破壞之王》,盛傳當年星爺力追女方,不過,鍾麗緹於1998年嫁給外籍丈夫Glen Ross,育有一女Yasmeen Ross,但於2002年離婚。

03年,鍾麗緹與台灣音樂製作人嚴錚結婚,並於2008年誕下第二個女兒嚴書琴(Jaden),再於2010年2月,第三個女兒嚴紫凝(Cayla)於北京出生,可惜2011年二人最終離婚。

經歷兩次婚姻失敗後,鍾麗緹未有氣餒反而愈愛愈勇,拍攝內地真人騷《如果愛》同細佢12年的大陸演員張倫碩發展姐弟戀,後來張倫碩更在節目中派驚喜下跪求婚,二人婚後好恩愛!

1999年 葉璇

氣質美女葉璇於1999年參選國際中華小姐,取得冠軍及「最具古典美態獎」,葉璇喺無綫拍過不少劇集,不過近年到內地發展。

葉璇2015年同內地男友小默先生公開戀情,男友連番厚禮,上年葉璇更高調晒愛,更認為:「愈愛你的人,愈會主動為你花錢..」,相反「如果他對你一毛不拔,或者要等你央求才肯給錢,這種關係的本質就是施捨而已,不存在愛。」

2000年 郭羡妮

1999年郭羨妮以大熱姿態贏港姐冠軍、「最上鏡小姐」、「國際親善小姐」和「千禧才智小姐」四獎。2000年,代表香港參選國際華裔小姐競選,亦順利取得冠軍,是繼1988年度香港代表李嘉欣贏得國際中華小姐競選冠軍後,第二位香港代表奪冠!

郭羡妮加入TVB拍劇,01年在同古天樂合演的古裝劇《尋秦記》,而郭羡妮一個人分演兩個角色,一個是現代少女,另一個是秦國才女,並且是因此劇而走紅。之後拍了大量的古裝片,2011年她與內地動作導演朱少杰結婚,翌年更誕下一女Kylie。2015年郭羡妮離開TVB後減少幕前演出專心湊女,淨係間唔中返大陸出席商演活動,又或者拍下港台劇集過吓戲癮。

2001年 廖碧兒

廖碧兒是2001年華姐三料冠軍,同奪都會魅力小姐及花都綽約大獎。

最近,廖碧兒就重返香港幫ViuTV拍劇,唔知佢又會唔會諗住返TVB拍劇呢?

2004年 鍾嘉欣

鍾嘉欣2004年擊敗曹敏莉同洪巧玲贏得華姐冠軍,而嘉欣BB形象親民討好,即被TVB簽下至今更成為花旦!嘉欣BB在無綫多年,多次獲傳媒及網民支持取得「民選視后」,其中2013年於《玩嘢王》爆喊場面,博得全港觀眾歡心,演技備受肯定!

同老公生咗兩個嘅嘉欣有B萬事足,現在過得十分幸福呢!

2005年 李亞男

李亞男於2005年代表溫哥華出戰,成功擊敗當年大熱門陳法拉,拿下國際中華小姐冠軍,即留港發展,雖然事業發展平平,感情生活亦非多姿多采,但卻成功找到一個絕世好老公,王祖藍!

李亞男現在與老公黃祖藍十分甜蜜幸福,今年更為老公生咗個B女!

2007年 宋熙年

同樣過得幸福的宋熙年,於2007年爆冷擊敗呂怡萱同陳爽成為冠軍!之後加入TVB多以主持身份現身,星路跟李亞男一樣平坦,但就搵到電視城另一絕世筍盤陳智燊!

婚後兩年,宋熙年於上年8月誕下寶貝仔Damon,兩公婆不時喺社交網貼出湊仔日常大晒溫馨。

2009年 苟芸慧

苟芸慧係09年的國際中華小姐冠軍。初出道時樣子甜美,盡得網民歡心!點知後來因水腫問題,至體重激增至180磅,幸而經休養後已冇肥腫問題,回復索爆身形及靚樣!

上年10月,苟姑娘就同錫礦大王後人結婚,希望苟姑娘快啲有BB聽到佢哋有好消息啦!

2010年 岑麗香

已成為人妻的宅男女神香香公主,為2010年華姐冠軍。

香香唔止樣靚身材正,更擁有時裝設計學士、市場管理學士以及人力資源學士的文憑,哥利唔惹少!直至16年岑麗香嫁給強強,成為幸福人妻!依定懷孕7個月嘅香香,早前更大晒靚爆孕照!

 

2012年 張曦雯

被人稱為靚到離地的張曦雯,是2012年國際中華小姐冠軍。

上年,張曦雯因拍劇集《跳躍生命線》更爆紅!

2014年陳凱琳

陳凱琳2013年成港姐冠軍後,翌年順利以大熱姿態奪華姐后冠!

上年,Grace同鄭嘉穎拉埋天窗,仲講到明想生孖胎,而早前就已經為老公添丁,仲公開咗B仔個樣!

 

 

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!