亞洲電影大獎

亞洲電影大獎 鄭秀文林雪齊奪獎

最新娛聞

廣告

一年一度的「 亞洲電影大獎 」頒獎禮今年已經係第11屆,昨晚回歸香港文化中心舉行,雲集亞洲各國紅星,最精彩當然係眾女星在紅地毯爭妍鬥麗!另外香港代表林雪勇奪「最佳男配角」,而鄭秀文(Sammi) 則獲頒「卓越亞洲電影人大獎」!恭喜恭喜!

鄭秀文獲「卓越亞洲電影人大獎」

Sammi多年來獲已多次獲香港電影金像獎最佳女主角提名,但都未能成功封后,呢日終於獲頒「卓越亞洲電影人大獎」,表揚佢多年來為電影業作出的貢獻。Sammi在台上感激觀眾一直以來的支持,佢表示要多謝上帝,亦多謝幾位伯樂杜琪峯、韋家輝和劉德華。

林雪勇奪最佳男配角

至於憑《樹大招風》角逐「最佳男配角」的林雪,最後成功獲獎,佢在台上笑說獲多次提名都係空手而回,點知今次冇準備致謝辭就竟然得咗。林雪先感激導演杜琪峯將他由幕後帶到幕前,另外又指其公司有如「免費學院」,又多謝韋家輝和游乃海教佢好多嘢。得獎後林雪亦少有地流露出感性一面感謝亡父,佢表示當年係爸爸叫佢拍戲,冇爸爸就冇今日!

昨日香港文化中心星光熠熠,亞洲各國紅星盛裝出席,你又覺得邊個最出位呢?

林嘉欣

林嘉欣呢晚以Gucci性感大Deep V裙亮相,性感迷人,在紅地毯上突圍而出!

蒙嘉慧

好耐冇公開亮相的蒙嘉慧呢日擔任大會司儀,接受訪問時提到謝天華在舞台劇《風雲5D》扮演聶風,佢就笑說冇人可以代替到老公鄭伊健!

溫碧霞

50歲的溫碧霞依然不失性感女神的風采,一身粉紅色長裙開胸大露背裝,更疑似飛釘!

楊千嬅與淺野忠信

范冰冰

惠英紅

熊黛林

薛凱琪

前田敦子

X-Japan團長Yoshiki

林允

任賢齊夫婦

金泰璃

文素利

 

全文完